S
Silinen üye 78915
Ziyaretçi
Devasa Oyma
Gareo Şehri çarpıcı bir manzaradır. Tüm adaya yayılmış büyük kubbeli binalar ancak aşağıda bulunan herkesi gözeten dev beyaz heykel kadar dramatik değildir. Bu monolith ile sizi izlemekle gününüze gelmek biraz ürkütücü görünüyorsa, endişelenmeyin, bu yapımcı Cubic'e göre kasıtlı. Çünkü kim onların yapısının omurganın altına biraz fazla titreme ilham vermesini istemiyor?
Cubic, bu projeye başladığında nereden başlayacağından emin değildi, ancak “büyük ve renkli bir şey” istediğini biliyordu. Kesinlikle orada başardı! Kırmızı ve altın kulelerden turuncu bayraklara ve parlak yeşil kiraz kuşuna kadar her şey parlak ve göz alıcıdır.
Ve daha gökkuşağı dostu tonlar lehine sıklıkla göz ardı edilse de, beyaz renk önemli bir zıtlık! Soluk gri kayalar, büyük binaların beyaz duvarlarından ve heykellerin öne çıkmasını sağlayacak kadar farklıdır, ancak yapı hala eşgüdümlü bir bütüne benziyor.
Cubic, “Pek çok bloğu ve rengini ve bir şeyin gerçekten benzersiz görünmesini sağlamak için yeterince büyük bir ölçekte birleştirebilirsiniz” diye açıklıyor. Favori bir parçayı seçmekte zorlanıyor ama ürpertici colossus ile çok mutlu olduğunu söylüyor. “Daha önce hiç insansı bir heykel kadar karmaşık bir şey yapmadım. Kesinlikle en zor görevdi ve sonuçtan memnunum. ”İlk denemenin yolu!
Cubic, “Heykeli inşa etmek ilk başta bir bulmacaya benziyordu” diyor. “ WorldEdit'te farklı küreler kullanılarak yaratıldı. Daha sonra, heykel daha insansı görünmeye başladığında, çok çeşitli WorldEdit fırçaları kullanarak modellemeye başladım. ”
Elbette Cubic'in bu heykeldeki çalışmalarından etkilendim ama elbette diğer parçalara bakmaktan hoşlanıyorum, böylece tamamen normal bir şehirmiş gibi davranabilirim. Size bakan hareketsiz figürün dikkatini dağıtmadığınızda, en büyük binaya kesilmiş bir kemerin altından akan bir nehir veya kenarındaki kayalara yapışan ağaçlar gibi, takdir edilecek çok az ayrıntı var Ada Her yere dökülen asmalar, bazı renderlerde gökyüzündeki büyük miktardaki bulutlar gibi, çok da yağmur yağdığı izlenimini veriyor. Belki de ıslanmayı önlemek için klozetin altına girebiliriz? Er, önce sen.
Bu iyiliği elde etmek için Kübik iki yıl inşa alıştırması yapıldı. “Yaratıcı sunucular için tek bir oynatıcıda projeler oluşturmaya başladım, ancak deneyim seviyem her zaman en iyi değildi. Zaman geçtikçe ilerledim ve şimdi neyi başarabileceğimi görmek beni mutlu ediyor. ”
Ve henüz durmaya hazır değil! “Becerilerimi sürekli olarak geliştirmek ve ilerleyişimde geçmişimden daha iyi olmak istiyorum. Özellikle gelecekte daha iyi ve daha iyi projeler yayınlayabilmek istiyorum! ”
Acaba hepsinde de böyle dev heykeller olacak mı? Belki de şu anda bir şekilde canlı olan ve bundan sonra yazdığım her yapının içinde beni takip edecek olan aynı dev heykel olacak.