Sol Reklam

Çözüldü Destek

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kingOf0
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Görüntüleme 866
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

kingOf0

"~SimitSu"
Katılım
14 Haziran 2016
Mesajlar
998
Elmaslar
748
Puanlar
15.070
Yer
getPlayer("SimitSu").getLocation()
Minecraft
SimitSu

Discord:

kingOf0!#4055

Büyük İhtimalle Konuyu Yanlış Yere Açtım Çok Çok KusuraBakmayın Sinir Ettiğim Tüm Arkadaşlardan Özür Dilyiorum


Hocam şimdi
skript De
Kod:
on spawn:
add 1 to {scount}
if {scount} is greater than 99:
broadcast "bla bla 100 kere girdi bla bla tebrikler"
Olayının
add 1 to {scount}
if {scount} is greater than 99:
Kısmını Nasıl JAVA 'da Yazarım
 
Uyumak güzeldir :D. Pc ye geçince yazıp atacam dediğini.[DOUBLEPOST=1506763818,1506756905][/DOUBLEPOST]Bunu public class ın bir altına koy.

Java:
public static HashMap<Player, Integer> count = new HashMap<>();

Bu da geri kalan dediğin yerler;

Java:
        @EventHandler
        public void onRespawn(PlayerRespawnEvent event){
            Player p = event.getPlayer();
            if(count.containsKey(p)){
                count.put(p, count.get(p)+1);
                if(count.get(p) == 100){
                    Bukkit.broadcastMessage(p + "Adlı oyuncu 100. kez yeniden doğdu!");
                }
            }else{
                count.put(p, 1);
            }
        }

Şunu da söyleyeyim HashMap ler sunucu kapanınca silinir. Eğer Join eventi kullanacaksan sunucu her zaman açık olamayacağı için configle database oluştur.

NOT: Denemedim :D
 
Geldim :D deneyorem[DOUBLEPOST=1506765507,1506765104][/DOUBLEPOST]hani
bu hashmap ya
ben bu hash map'i mermi sayısı olarak kullanıcam
35' olduğunda 5sn bekleticek felan
adam 10 mermi kullanırsa sonra sunucu kapanırsa ?
sunucu açıldığında 0 mermisimi olucak ????
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı