- Katılım
- 26 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 22
- Elmaslar
- 15
- Puanlar
- 6.270
- Yaş
- 22
- Minecraft
- frachlitzBR
Senden beklendiği gibi her zaman harikasın :DBu skript istediğiniz bir değişkeni; örnek olarak {kredi::%player%} değişkenini menüde sıralama yapmaya yarar. Menünün genişliği gereği 1'den 53. sayıya kadar sıralama yapabilirsiniz. ("if {_result} is x:" kısmındaki "x" karakteri yerine 53'e kadar istediğiniz pozitif slot miktarını yazabilirsiniz.
Skripti yükledikten sonra bir kaç şeyi değişmeniz gerek; değişkenler. Skriptte "loop {oldurme::*}" kodunu bulun, buradaki gibi istediğiniz değişkeni yazabilirsiniz. Menüyü açmak için /sıralama komutunu girin, "Yenile" ögesine tıklayarak menüyü yenileyebilir, "Senin öldürmen" ögesine bakarak da kendi öldürmenizi -yani değişkeninizi- görebilirsiniz. Bu skripti kullanmak için TuSKe gerekmektedir, menüler TuSKe ile yapılmıştır.
Eki Görüntüle 42736
Görüntüler
Eki Görüntüle 42738Eki Görüntüle 42739Eki Görüntüle 42740
Eki Görüntüle 42737
İşte kodumuzKod:command /sıralama: trigger: loop {oldurme::*}: # Buradaki {oldurme::*} değişkenini isteğinize göre değişin add 1 to {_size} if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set: set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_low.to.high.list::*} loop {_low.to.high.list::*}: set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick open virtual chest with size 4 named "En çok öldürenler" to player # Burada menüyü düzenleyin make gui slot 32 of player with fire charge named "&aYenile" with lore "&7Sayfayı yenilemek için tıklayın" to close then run player command "sıralama" make gui slot 30 of player with book named "&aSenin öldürmen" with lore "&7Öldürmen: &f%{oldurme::%player%}%" to nothing loop {_high.to.low.list::*}: add 1 to {_result} # Burayı kafanıza göre düzenleyin, ayrıca üstteki değişkenle alttakinin aynı olduğuna emin olun! make gui slot ({_result}-1) of player with skull of ("%loop-value%" parsed as offline player) named "&a&l%{_result}%. &e%loop-value% &7(%{oldurme::%loop-value%}%)" to nothing if {_result} is 26: # İşte burası kaç kişinin sıralanacağı, varsayılan 8 yani 1 satır stop
Sıralama algoritması Mqson'a aittir.
Çok Güzel Olmuş Eline sağlıkBu skript istediğiniz bir değişkeni; örnek olarak {kredi::%player%} değişkenini menüde sıralama yapmaya yarar. Menünün genişliği gereği 1'den 53. sayıya kadar sıralama yapabilirsiniz. ("if {_result} is x:" kısmındaki "x" karakteri yerine 53'e kadar istediğiniz pozitif slot miktarını yazabilirsiniz.
Skripti yükledikten sonra bir kaç şeyi değişmeniz gerek; değişkenler. Skriptte "loop {oldurme::*}" kodunu bulun, buradaki gibi istediğiniz değişkeni yazabilirsiniz. Menüyü açmak için /sıralama komutunu girin, "Yenile" ögesine tıklayarak menüyü yenileyebilir, "Senin öldürmen" ögesine bakarak da kendi öldürmenizi -yani değişkeninizi- görebilirsiniz. Bu skripti kullanmak için TuSKe gerekmektedir, menüler TuSKe ile yapılmıştır.
Eki Görüntüle 42736
Görüntüler
Eki Görüntüle 42738Eki Görüntüle 42739Eki Görüntüle 42740
Eki Görüntüle 42737
İşte kodumuzKod:command /sıralama: trigger: loop {oldurme::*}: # Buradaki {oldurme::*} değişkenini isteğinize göre değişin add 1 to {_size} if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set: set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_low.to.high.list::*} loop {_low.to.high.list::*}: set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick open virtual chest with size 4 named "En çok öldürenler" to player # Burada menüyü düzenleyin make gui slot 32 of player with fire charge named "&aYenile" with lore "&7Sayfayı yenilemek için tıklayın" to close then run player command "sıralama" make gui slot 30 of player with book named "&aSenin öldürmen" with lore "&7Öldürmen: &f%{oldurme::%player%}%" to nothing loop {_high.to.low.list::*}: add 1 to {_result} # Burayı kafanıza göre düzenleyin, ayrıca üstteki değişkenle alttakinin aynı olduğuna emin olun! make gui slot ({_result}-1) of player with skull of ("%loop-value%" parsed as offline player) named "&a&l%{_result}%. &e%loop-value% &7(%{oldurme::%loop-value%}%)" to nothing if {_result} is 26: # İşte burası kaç kişinin sıralanacağı, varsayılan 8 yani 1 satır stop
Sıralama algoritması Mqson'a aittir.