Bahsedecek olursak
Kullanım & Gerekenler
Görüntüler
İşte kodumuz
Kod:
command /sıralama:
trigger:
loop {oldurme::*}: # Buradaki {oldurme::*} değişkenini isteğinize göre değişin
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 tick
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 tick
open virtual chest with size 4 named "En çok öldürenler" to player # Burada menüyü düzenleyin
make gui slot 32 of player with fire charge named "&aYenile" with lore "&7Sayfayı yenilemek için tıklayın" to close then run player command "sıralama"
make gui slot 30 of player with book named "&aSenin öldürmen" with lore "&7Öldürmen: &f%{oldurme::%player%}%" to nothing
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
# Burayı kafanıza göre düzenleyin, ayrıca üstteki değişkenle alttakinin aynı olduğuna emin olun!
make gui slot ({_result}-1) of player with skull of ("%loop-value%" parsed as offline player) named "&a&l%{_result}%. &e%loop-value% &7(%{oldurme::%loop-value%}%)" to nothing
if {_result} is 26: # İşte burası kaç kişinin sıralanacağı, varsayılan 8 yani 1 satır
stop
Sıralama algoritması bana ait değildir ve artık eskimiştir.
Son düzenleme: