Sol Reklam
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

IYusuf_DemirI

O Bir Yutupçu!

Discord:

Yusuf Demir#4555

Katılım
4 Aralık 2016
Mesajlar
1.067
Elmaslar
1.322
Puanlar
13.560
Yaş
28
Yer
İstanbul/Maltepe
Facebook
Yusuf Demir
Eymg3n.jpg

Cs:Go Tüm Bilgiler Bir Arada !

7yaq4m.png


7ya7rv.jpg

Selamlar millet ben Yusuf. Bugün sizlere Cs:Go'ya dair ulaşabileceğiniz ve sürekli aklınızda soru işareti olarak kalan sorularınıza cevaba binayen bu makaleyi ele almak istedim. Makale diyorum çünkü belli bir araştırma sonucunda edindiğim bilgileri size gerek tarafsız gerek kendi tecrübelerimden edindiğim bilgileri aktarma eyleminde bulunma çabası içerisinde bulunacağın bu konuda. Cs:Go'ya dair çok kapsamlı edineceğiniz bilgilerin hepsini ezbelermenize gerek yok elbet lakin sizlere sadece önemli olan kısımları aktarmaya çalışacağım, lakin bunu yaparken genel bilgileri atlamamakta fayda var. Genel bir bilgilendirme konusu olacağından dolayı sizlere Cs:Go'nun a'dan z'ye bütün bilgilerini altın bir tepside sunacağım, artık kim ne kadar faydalanır o şahsın fikri iradesine kalmış. Konumuza tabiki de Cs:Go'nun ne olduğuna dair bilgiler sunarak başlayacağız.
1G6Lrb.png

Cs:Go Nedir?

Cs:Go uzun açıklaması ile Counter Strike Global Offensive olarak açıklanmaktadır. Counter Strike oyununu bilmeyen yoktur, bu oyun daha çok eski toprak olarak anılan +18 yaşlara hitap etmektedir. Bunu söyledikten sonra küçük kardeşlerimiz hemen kızmasınlar bunu söylememizde ki amaç ise şudur; Counter Strike oyunu kendini daha çok 1.3 ile dünyaya duyurmuştur ve o zamanlar tamda 18 yaş üzeri arkadaşlarımızın orta okul veya lise çağlarına denk gelmekteydi ki bu çok anlam ifade eder bu nesillere. Counter Strike oyunu Valve ve Hidden Path Entertainment tarafından geliştirilmiş çevrim içi bir birinci şahıs nişancı türünde aksiyon oyunudur. Oyun tam olarak 21 Ağustos 2012'de piyasaya sürülüp satışa başlatılmıştır. Ayrıca oyunun en büyük güncellemelerinden biri olan ve yeni bir devrim başlatan güncelleme, "Skin" Güncellemesi'dir. Diğer serilerden farklı olan bu oyun, Steam'de ilk 10'a girmeyi başarmıştır.
1G6Lrb.png

Cs:Go Nasıl Yüklenir?

Cs:Go oyununu Steam üzerinden satışa sunulmaktadır şuan ki parasal miktarı 25 tl civarlarındadır. Bu oyuna sahip olmak için ilk önce bir steam uygulamanızın olması gerekmektedir. Steam uygulamasını buraya tıklayarak indirebilirsiniz. Steam üzerinden Cs:Go olarak aratma yaptığınız taktirde karşınıza çıkacak oyunu satın alıp indirebilirsiniz. Oyun içerisinden daha detaylı bilgiler için konumuzun devamını okumayı sakın unutmayın!
1G6Lrb.png

Cs:Go Sistem Gereksinimleri?

Windows:
İşletim Sistemi: Windows® 7/Vista/XP
İşlemci: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor veya daha iyisi
Bellek: 2 GB RAM
Ekran Kartı: Video kartı 256 MB veya daha fazla olmalı ve Pixel desteği ile DirectX 9 uyumlu olmalıdır.
DirectX: Sürüm 9.0c
Depolama: 15 GB kullanılabilir alan


Mac Os X:

İşletim Sistemi: MacOS X 10.6.6 veya daha yükseği
İşlemci: Intel Core Duo Processor (2GHz veya daha iyisi)
Bellek: 2 GB RAM
Ekran Kartı: ATI Radeon HD 2400 veya daha iyisi / NVidia 8600M veya daha iyisi
Depolama: 15 GB kullanılabilir alan


Steam Os + Linux:
İşletim Sistemi: Ubuntu 12.04
İşlemci: 64-bit Dual core from Intel yada AMD at 2.8 GHz
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600 (Graphic Drivers: nVidia 310, AMD 12.11), OpenGL 2.1
Depolama: 15 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: OpenAL Uyumlu Ses Kartı.
1G6Lrb.png

lbqdkE.jpg

Cs:Go Skin Nedir? Ne İşe Yarar?
Cs:Go oyun içerisinde skin adlı bir uygulama başlatarak bir nevi devrim niteliğinde bir adım atmıştır. Skinler oyun içerisinde sizlere silahlarınızı ve eldiven gibi giyilebilinir itemlerinize başkalaşım uğratarak sizlere sunulur. Skinleri oyun içerisinden Valve'nin kendi sandıklarını alıp çıkartabilirsiniz veyahut Cs:Go adına açılan ünlü sitelere paranızı yükleyerek skinler elde edebilir ve Cs:Go hesabınıza çekebilirsiniz, lakin sizleri tembihlemeden edemeyeceğiz Cs:Go adına kurulmuş bütün sitelere girmeniz sizleri maddi ve manevi zararlara uğratabilecek durumda olabilir. Sizlere önerimiz çokça bilindik sitelere başvurmanız bu tür durumlarda.
1G6Lrb.png

nJQjd1.jpg

Cs:Go'da Nasıl Hızlı Rank Atlanır?

Belkide herkesin merakla beklediği ve cevabını çokça aradığı bir sorudur. Bu sorunun cevabı birden fazladır bizler elimizden geldiğince sizlere rank atlamanın inceliklerini ve rank atlamak için nelerin gerektiğini aktarmaya çalışacağız.

Burada sizlere söyleyebileceğim en basit şey sizden üstte olan arkadaşlar ile oyunlara girin. Örnek vermek gerekirse siz Nova 1 iseniz Keleşler ile veyahut Nova 3 gibi ranka sahip arkadaşlar ile aynı oyunlara girmeye çalışın. Çokça çevre edinin ve her zaman aynı maplarda oynamayın. Mapların her zaman kendilerine göre verdikleri puanlar vardır, bu puanlar mapların popüleritisine veya oynanış sayısına göre değişkenlik gösterebilir.

Şimdi sizlere daha detaylı bir araştırma sonucu vardığım Rütbe ve Rank atlama sistemine dair bilgiler sunayım.


CS:Global Offensive Elo puanı Sistemi ve İşleyiş Şekli

Öncelikle şunu sormalıyız. Normalde 1’e karşı 1 olarak yapılan oyunlarda kullanılan hesaplamayla, 5’e karşı 5 olarak oynanan takım temelli bir oyun olan CS: Go’da bu hesaplama nasıl yapılıyor? Cevap oldukça basit aslında. Her el, dikkat edin her oyun değil her el, toplam elo yüzdesi yüksek olan tarafın kazanması beklenir. Aynı yada farklı rütbelerden oluşan bu takımları oluşturmada toplam elo puanı dikkate alınır. Bu nedenle elin verilmesi durumunda takımın içindeki en az elo puanı bulunan oyuncu kendinden daha fazla puanı olanlara göre daha az elo puanı kaybeder. Tersi durumda da el kazanıldığında düşük elosu olan oyuncu daha çok puan alır.

Şunu aklınızda tutun, her rütbenin kendi aralığı bulunan elo puanı vardır. Yani aynı seviyede olan 2 farklı oyuncunun elo puanı aynı olmayabilir. Rütbe atlamaya daha yakın olanın puanı olmayandan daha fazladır. Böyle olmasına karşın her iki oyuncuda aynı rütbeye sahiptir. Bu rütbeler daha çok elo puan aralığını temsil eden etiketlerdir denebilir.
Değinmeğe değer olan bir diğer başlık daha var. Gerçek şu ki Elo puanı alanı ile rütbesi birbiriyle bağlı değildir. bu cümlede anlatılmak isetenen şeyi şu şekilde açıklayabiliriz. Örneğin bir oyuncu Master Guardian Elite ve Elo alanıda 1000-1500 arası.1450 puanı olan bu oyuncu gelip 51 puan kazanırsa bir sonraki oyununda, Distinguished Master Guardian rütbesine yükselmeye hak kazanır. Ama bu oyuncu sıradaki oyunu kaybederse ve puanı 51 ve ya daha fazla düşerse, ancak o zaman rütbesi düşer. Bunu açıklamamın sebebi bağazı rehberlerde her rütbe atlandığında elo aralığının
sıfırlandığını söylemesindendir. Eğer rütbe atladıktan sonraki malubiyette tekrar düşmüyorsanız bunun sebebi sıfırlanması değil, düşmeye sebep olacak kadar puan kaybetmemenizdir.

Olayı biraz daha aydınlatmak için bunları bir örnekle açıklamaya çalışıcağım şimdi. Verilen sayılar örneği daha iyi açıklayabilmek içindir ve tam olarak bu şekilde değildir:

Master Guardian 2 (MG2) = 500-999 puan
Master Guardian Elite (MGE) = 1000- 1499 puan
Distinguished Master Guardian (DMG) = 1500-1999 puan
Legendary Eagle (LE) = 2000-2499 puan

4 tane MGE ve 1 tane de DMG’den oluşan birinci takımın toplam elo puanı 6900

Oyuncu A = MGE 1200 puan
Oyuncu B = MGE 1350 puan
Oyuncu C = MGE 1050 puan
Oyuncu D = DMG 1850 puan
Oyuncu E = MGE 1450 puan
3 tane MGE ve 2 tane de DMG’den oluşan ikinci takımın toplam elo puanı 6600

Oyuncu F = DMG 1600 puan
Oyuncu G = MGE 1100 puan
Oyuncu H = MGE 1050 puan
Oyuncu I = DMG 1650 puan
Oyuncu J = MGE 1200 puan

Görüldüğü üzere birinci takımın rütbeleri daha düşük olmasına karşın toplam elo puanları ikinci takımdan daha fazla. Dolayısıyla kazanması beklenen takım birinci takımdır. Kazanması beklenen takım olduklarından kazandıkları her elde ellerine geçecek olan elo puanı ikinci takımdan daha az olacaktır. Aynı şekilde ikinci takımın kazandığı her elde elde ettikleri puan daha fazla olacaktır. Sonuçta size gelen puanlar havadan değil, karşıdan eksilttiklerinizden geliyor. Biri kazanıyorsa, diğeri kaybediyor anlayacağınız.

İkinci takımın kazanıyor olması kazanılan puanın eşit bir şekilde paylaşılacağı anlamına gelmiyor tabiki. Düşük elo puanına sahip olan oyuncu pastadan büyük parçayı kapıyor. Örneğin ikinci takım bir eli aldı ve 100 puan kazandı diyelim. Oyuncu H, oyuncu I’dan daha fazla puan kazanmış oluyor. 20’şerden tüm takıma dağılmıyor.

Oyun kimin kazanacağını tahmin etmiyor. Her oyun periyodundaki her elde kazanılan yada kaybedilen elo puanlarının takım içindeki toplamına göre kimin kazanması beklenen takım olduğu değişebiliyor. Yukarıdada bahsettiğimiz gibi kazanması beklenen takım olduğunuzda kazandığınız puanda düşüyor.

Ancak elo puanını etkileyen bir diğer faktör daha var, MVP. Bu, oyun içinde takıma en çok yararı dokunan kişiye verilen bir ödüldür. Düşman takıma ait 5 oyuncunun hepsini öldürseniz bile MVP olmanız garanti değil zira C4’ü etkisiz hale getiren kişi MVP’yi sizden alır. Biliyorum kulağa saçma geliyor ama CS:GO takım oyunu tabanlı bir oyun. Tek başınıza herkesi ezsenizde pek bi anlamı yok.

El sonunda en çok puan kazınan kişi bekleneceği üzere tabiki MVP olandır. Ancak şunu unutmayın. MVP’den bile olsa kazanılan elo puanı havadan gelmiyor. El sonunda kazanılan toplam puandan en büyük payı alıyor.

Elo Puanını Etkileyen Faktörler?
Burada Elo Puanını etkileyen sadece iki adet etmen vardır.

Birincisi ve en önemlisi, el kazanmak/kaybetmek
Her ne olursa olsun sen ve takımındaki diğer herkes el kaybedildiğinde puan kaybeder. Her oyuncunun kaybedeceği puan miktarı başlangıçtaki puanlarıyla doğru orantılıdır. Yani yüksek puanı olan kişi elin kaybedilmesi durumunda kendinden daha az puanı olan takım arkadaşından daha çok puan kaybedecektir. Elin kazanılması durumunda elde edilen elo puanı da başlangıçtaki eloya dayanır. Yüksek elo puanı olan, kazanılan elden gelen puandan daha düşük elosu olana göre daha az pay alacaktır. Önemli: Bir elin kaybedilmesi durumunda hiçbir şekilde elo kazanılmaz. Aynı şekilde elin kazanılması durumunda da elo puanı kaybı yaşanmaz.

İkinci etmen ise MVP olma durumu
MVP ödülünü alan kişi diğer takım arkadaşlarına nazaran kazanılan elo puanından önemli ölçüde büyük bir pay alacaktır. Alınan MVP’lerin sayısı arttıkça daha çok pay alınmaya başlanacaktır. Ancak her ne olursa olsun yinede başlangıçta elo puanı daha düşük olan kişi yinede daha fazla pay alacaktır. Onun dışında MVP olan kişi, MVP sayısı daha az olan oyunculara göre hayli yüksek bir pay alacaktır. Önemli: MVP sayısı arttıkça el sonunda kazanılan puanda doğrudan artmaktadır.

Biraz sonra göreceğiniz listedekilerin hiçbiri, hiçbir şekilde elo puanını yani rütbenizi etkilememektedir. MVP olma durumu hariç tabiki.

Öldürme, asist ve ölüm sayısı
Tüm düşmanı katletmek yada intihar etmek
Kafadan vuruş
Hedefi tutturma oranı
Bomba, bıçak, zeus gibi öldürme şekilleri
Elin kazanma-kaybetme süresi
Bomba kurarak yada kurmadan kazanmak/kaybetmek
Skor tahtasındaki sıralama yada skorun kendisi
El boyunca herhangi bir başarım açmak
Rehine öldürmek yada kurtarmak
Hasar almak/vermek
Kısacası hayal edebileceğiniz hiçbir durumda elonuzu etkileyen bir faktör yoktur.
Peki bunların hiçbiri etkilemiyor da neler etkiliyor?

Başlangıçtaki elo puanınız(rütbeniz)
Eli kazanmak yada kaybetmek
MVP olup olmamak

Rütbe-Yetenek Gurubu eşleştirme Sistemi

Her rütbe grubu kendi puan aralığına sahiptir. Yani aynı rütbeye sahip iki oyuncu aynı elo puanına sahip olmayabilir. Rütbe atlamak üzere olan oyuncu diğerlerinden daha fazla elo puanına sahiptir. Yani her iki takımın her oyuncusu MGE olsa bile kazanıp kaybetme şansı %50 olmuyor. Yada kazanma durumunda iki takımında kazanacağı puan aynı olmayacaktır. Rütbeler aynı olsada elo puanı değişebiliyor. Buda bir takımın toplam elosunun diğerinden fazla olması anlamına geleceğinden, yukarıda bahsettiğimiz kazanması beklenilen takım durumu olacaktır.

Bu bahsettiklerim insanların gözden kaçırdığı önemli bir durum. Eğer rütbe atlamak istiyorsanız sıradaki rütbenin gerektirdiği puan aralığının minimum puanına erişecek kadar elepuanına sahip olmanız gerekir. Rütbe düşmede de aynı durum geçerli.

Diyelim 985 elo puanınız var ve MGE’nin puan aralığıda 1000-1500. bu durumda sizin en az 15 puana ihtiyacınız var rütbe atlamak için. 15’in üzerinde olduğu sürece kaç puan aldığınızın bir önemi yok rütbe atlamak için. Bazen çeşitli sebeplerden dolayı rütbe atlandığı gözükmeyebiliyor. Ancak eşleştirmede size gözükmese bile o rütbede rakipler buluyor.

Anlatmaya çalıştığım şey şu. Oyun sizi rütbenize göre değil elo puanınıza göre eşleştiriyor. 5 kişi takım girmeniz durumu hariç, çünkü o zmn en yüksek eloya sahip oyuncuya göre rakip bulunuyor, sizin karşınıza rütbesiz birinin gelmesi yada daha düşüklerin gelmesi toplam elo puanları birbirine yakın olduğu sürece mümkün. Ve evet, elo puanını öğrenmenin bir yolu henüz yok.

Oyun Kaybedilse Bile Rütbe Atlama Durumu
Çok nadiren olan bir durumdur. Bu konu üzerine pek çok iddia bulunmakta ve çeşitli ekran görüntüleri ve videolarla desteklenmekte. Matematiksel olarak aslında mümkün olan bir durum. Sürekli olarak her el sonunda paylaşılan elolar bir düzensizlik oluşturuyor. Özellikle MVP olan oyuncu diğerlerinden daha çok puan alsada MVP olması kaybettiği puanı arttırmıyor. Ve rütbe atlamasına çok az kaldıysa bu ekstra puan sayesinde oyunu kaybetse bile sonuç olarak gerekli puan aralığına girdiğinden rütbe atlaması mümkün hale geliyor. Çok nadir gerçekleşen bu durumun son güncellemeler ve düzeltmelerden sonra mümkün olduğunu pek sanmıyorum doğrusu.

Beraberlik Durumu
Herhangi bir şekilde berabere kalmanın elo puanı üzerinde özel bir etkisi bulunmamaktadır. Sadece kazanılan yada kaybedilen ellerin puanları ona göre olacağından size özel birşey olmuş gibi gelebilir. Oyunun değilde elin berabere bitmesi durumu ise biraz farklı. Şu anki sisteme göre her elin sonunda bir takım elo puanı kazanırken diğer takım kaybetmek zorunda. Elin berabere bitmesi için ise ancak 10 oyuncunun birden oyunun başında aynı anda oyundan çıkması gerekir ki bu durumda hiç bir puan transferi olmadan oyun sonlanacaktır.
Teslim Olma ve Erken Ayrılma Durumu
Bir başka çok tartışılan konu ise teslim olma durumudur. Teslim olmanın tek yolu bir oyuncunun takımdan eksilmesidir. Bunun sebebi oyuncudan kaynaklanabilir yada oy birliğiyle oyundan atılması olabilir. Ve sanıldığının aksine bir kişi eksik olduğunda verdiğiniz teslim olma kararı size elo puanı kaybettirecektir.

Oyun bitmeden ayrılmanında elo puanını etkileyen özel bir yanı yoktur. Örneğin bir oyuncu ilk 3 eli kaybedip sinirden oyundan ayrıldı. O oyuncu kaybettiği o 3 elin puanı kadar elo kaybetmiş olur. Diğer şekilde kazanması halinde de puanları kazandığı el kadar olur. Yine de bu oyun istatistiklerinize kaybedilmiş olarak geçer.

Her oyuncu sadece oynadıpı ellerde elo puanı kazanır yada kaybeder. Oyundan ayrıldığı durumlarda takım kazansada kaybetsede kendisini etkileyen hiç bir durum yoktur.

Konuyu biraz daha açarsak eğer, 4 kişi kalan takım teslim olmak yerine oynamaya devam etmelidir. Çünkü 4 kişilik takımın 5 kişilik takımı yenmesi hiç beklenmeyeceğinden, karşı takımdan sökülecek elo puanı normalden daha fazla olacaktır. Aynı zamanda kazanılan elo puanıda normalden fazla olacak ve o 4 kişiye bölüştürüleceğinden normalde çok daha fazla puan elde etmek mümkün. Bot ise bu durumda hiç bir etkiye sahip değil. Elo puanı hep sıfır olarak kalıyor ve botun MVP olması bile hiç bir değişiklik oluşturmuyor. Onu kontrol eden birinin olup olmaması önemli değil.


Oyundan Atılma Durumu

Oyundan atılmak oyundan çıkmakla aynı etkiye sahip. Attığınız kişi kısa süreli banlanma dışında bir ceza almıyor. Aksine, eğer hali hazırda kazanıyorsanız, aldığı elo puanı yanına kar kalacaktır. Eğer kaybediyorsanız, daha fazla puan kaybetmeden ayrılmış olacaktır. Burda attığınız kişinin tek kaybı, o maçın yenilgi olarak gözükmesi. Ancak bunun elo puanı üzerinde bir etkisi olmadığını söylemiştik. Yani çok gerekmiyorsa, kimseyi atmamaya çalışın.

Düşük Rütbeye Sahip Oyuncularla Oyuna Girmek

Bunu bir örnekle anlatmak daha etkili olur.

Maç bulma sistemi, ortalama değil, toplam elo puanı ile çalışıyor. Bu sayede daha adil bir maç bulunması sağlanıyor. Şimdi Silver4 birinin yüksek rütbeyle girdiği bir maçtaki elo puanlarını tahmini olarak hesaplayıp sonucu görelim:

Birinci Takım, 2 tane MGE, 2 tane MG2, 1 tane GümüşIV, toplam 3800 puan:

Oyuncu A = MGE 1150puan
Oyuncu B = MGE 1200puan
Oyuncu C = MG2 700puan
Oyuncu D = MG2 650puan
Oyuncu E = GümüşIV 100puan
İkinci Takım, 1 adet MGE, 3 adet MG2, 1 adet MG, toplam 3900 puan:

Oyuncu F = MGE 1150puan
Oyuncu G = MG2 800puan
Oyuncu H = MG2 850puan
Oyuncu I = MG2 650puan
Oyuncu J = MG 450puan
Görüldüğü üzere, elo puanı açısından oyun dengede. Ayrıca düşük rütbeli olan takımın toplam puanı ikinci takımdan daha az. Yani kazanması beklenen takım olmadıklarından, el sonunda daha az puan kaybederler.
Düşük rütbeyle yüksek rütbelerin arasına karışmak, her el sonunda alınan puandan en büyük payı kapacağınız için, daha hızlı rütbe atlamanıza yarar. Eloboost denen şeyde bu şekilde yapılmaktadır.
Şunu da unutmayın. Düşük rütbeli oyuncularla oyuna girmek, size normalden fazla elo kaybettirmez. Çünkü toplam elo puanları eşlit. Pek tabi yüksek ile düşük rütbe arasında uçurum varsa, MGE ve Gümüş 4 gibi, aradaki puan farkı fazlalığından dolayı düşük rütbesi düşük olandan çok daha güçlü rakiplerle eşleşilecek. Bu sebeple düşük rütbeli arkadaşın çok fazla bir şey yapma şansı kalmıyor. Özetle, çok abartmadan beraber oynamakta bir sakınca yok.

Süresi Dolmuş Rütbeler yada Rütbesiz Olma Durumu
Her yeni hesap, rütbesini kazanabilmek için 10 maç kazanmak(oynamak değil, 10 maçın 10’unuda kazanmak) zorundadır. Standart elo puanından başlayıp, oyundaki performansına göre, 10 zaferin ardından belirli bir rütbeye ulaşır. Aktif olmayan oyuncuların süresi dolmuş rütbeleri de, 1 zafer(tekrar, 1 oyun değil 1 zafer) kazanmanın ardından eski rütbesine geri döner yada farklı bir rütbeyle geçilir.

Aklınızdan çıkarmamanız gereken bir diğer şey rütbesi olmayan hesaplar ile düşük rütbeli hesapların aynı kefeye konamayacağı. Rütbesiz olsa da bir oyuncu LE bile olabilir.

Neden Resmi Bir Açıklama Yok?

Cevabı basit. Hileciler…

Bildiğiniz gibi valvenin başı hilecilerle her zaman dertte oldu. Bu sebepten dolayı bir açıklama yapılmadığını düşünüyorum. Nasıl elo-boost yapılıcağını yada smurf hesaplarla banlanmamak için nasıl oynanması gerektiğini pek tabi açıklamazlar.

Peki son olarak, herşey neden zafer kazanmak üzerine dizili? Neden oyun bazlı değil? Kısaca açıklarsak, iyi bir takımda çok kötü oynayıpta sürekli win alan kimseler tek başlarına girdiklerinde işe yaramaz biri haline dönüşecekler. Bunu engellemek için her el kazanılan elo puanları hesaplanıyor. Yani valve iyi bir sistem oturtmuş kendine.

1G6Lrb.png


Ace Atmak Ne Demek?
Ace atmak demek tek başınıza oyunda bulunan 5 rakip oyuncusunu öldürmeye verilen özel bir addır. Ace atılması kolay olmadığı kadar bir o kadar yetenek işidir. Şansınız varsa rakipler arka arkaya iken taramanızdır. Tabi tarayın derken öyle rasgele değil aiminizin de iyi olması gerekli. Bunu için bir çok aim geliştirme yöntemi bulunmaktadır.

Örnek Video:
7yaq4m.png



1G6Lrb.png


Cs:Go'da Bulunan Maplar Hangileridir?

Fotoğraf yükleme sınırından dolayı fotoğraflar eklenememiştir. Lakin bahsedilen haritaları görmek için tıklayınız.

DE_AZTEC
DE_DUST
DE_DUST 2
DE_INFERNO
DE_NUKE
DE_COUBLESTONE
CS_ITALY
CS_OFFICE
DE_MIRAGE
DE_OVERPASS
DE_TRAIN
DE_CACHE
CS_MILITIA
CS_ASSAULT
1G6Lrb.png


E-Spor Nedir?

Ülkemizde üç büyüklerin League of Legends sahnesine resmen girişiyle birlikte, hali hazırda büyümesini sürdüren espor Türkiye’de de daha büyük bir kesimin ilgisini çekmeye başladı. 5Mid olarak 2014’ten beri bu sahneyi elimizden geldiğince tüm ayrıntılarına kadar espor takipçilerine aktarmaya çalışsak da, Fenerbahçe ve Galatasaray’ın 2017 itibariyle Türkiye Şampiyonluk Ligi’ne girişi, oyunların bu yönüyle daha önce karşılaşmamış birçok insanı espor ile tanıştırdı. Biz de son dönemde sayısı her geçen gün artan yeni ziyaretçilerimize bu farklı dünyayı anlatmak istedik.

Uzun ismiyle elektronik sporlar, kısa ismiyle ise espor, 2000’li yılların başları itibariyle ödüllü turnuvaların ivme kazanmasıyla varlığını hissettiren ve oyuncuların, profesyonel takımlar bünyesinde resmi lig ve etkinliklerde oyun oynayarak hayatlarını kazandığı bir spor dalıdır. Ülkemizde Gençlik ve Spor Bakanlığı – Spor Genel Müdürlüğü tarafından esporcu lisansı verilmekte, oyun oynayarak geçimini sağlayan kişiler profesyonel oyuncu olarak değerlendirilmektedir. Esporda başlangıç yaşı 13-14 dolaylarında kabul edilirken, oyuncular çoğu zaman 30 yaşına gelmeden sektörden emekliye ayrılır. Espor alanında en popüler oyunlar League of Legends, Dota 2, Counter Strike: Global Offensive, Overwatch ve Hearthstone olarak sıralanabilir.
QpLaDk.jpg


spora tüm dünyada ve ülkemizde yapılan yatırımların, daha hâlâ bebek adımlarını atan sektörün geleceğine dair büyük bir ışık tuttuğunu söylemek mümkün. Yakından takip ettiğimiz ülkemizde futbol kulüplerinin sektöre girişi dışında Amerika ve Avrupa’da da büyük spor kulüpleri espor takımlarına yatırım yaparken, özellikle Kore ve Çin gibi ülkelerde esporun artık bir kültür olarak yer ettiği ortada.

Günümüzde yeni jenerasyon artan bir şekilde “geleneksel” sporlardan uzaklaşıp, kimi zaman çok daha rekabetçi, kimi zaman çok daha heyecanlı olabilen oyunların profesyonel dünyasına adım atıyor. Ödül havuzu 20 milyon dolara kadar yükselebilen, Dünya Şampiyonası ismiyle düzenlenen büyük turnuvalarda anlık seyirci sayısı yüz milyonlara yaklaşırken, hem küresel, hem dijital, hem de dinamik ve genç bir kitle espor ile yatıp kalkıyor.

1G6Lrb.png


MC-TR
Bu konu için harcamış olduğum 1 - 1.5 saatim'e değdiğini düşünüyorum, eksiklerin olabileceği kanaatindeyim, çünkü çok kapsamlı bir konuyu ele almak ve bunu sorunsuz bir şekilde karşınızda ki bilgi açlığı çeken insanlara sorunsuz iletmek oldukça zor ve olağan dışıdır. Bizler elimizden geldiğince sizlere birşeyler katma çabası içerisinde olan insanlarız, gerekli gereksiz bilgiler olmasının pek önem arz etmediği bilginin bilgi olarak görüldüğü bu platformda sizlere hizmetin en güzelini yaşatma çabası içerisindeyiz. Bizler ranklara sahip iken değil burada üye iken yetkiliyiz, bu forumun oluşmasında etken olan sizlere değer bir konu hazırladığımı düşünüyorum. Konumda normal olarak alıntılar yapmış bulunuyorum lakin bu saatte böyle bir çılgınlığı niye yaptığım hakkında pekte bilgim yok açıkçası. Sizleri seviyorum umarım faydalı bir konu olmuştur. Kendinize iyi bakın esen kalın. İyi forumlar.

Dipnot: Konuda eksik olduğunu gördüğünüz başlıkları yorum olarak atabilirsiniz.
Dipnot: Konu tarafımca düşünülüp tasarlınılmıştır, konuyu başka bir platformda izinsiz bir şekilde paylaşmayınız lütfen.​
 
Son düzenleme:

KansızKurt

• нєяσмιηуυм cєσ •

Discord:

mericbozkurt#2650

Katılım
11 Şubat 2016
Mesajlar
1.037
Elmaslar
475
Puanlar
12.020
Yer
Web
Minecraft
j3tblue
Merhabalar Yusuf :) Bu Hızlı Rank Atlama Hakkın'da Bilgiye Nerden Ulaştın Acaba? Yani Sana Açıkçası Söyleyeyim CS:GO'da ki Rank Sistemi Oyuncuların Asla Bulamayacağı Şekilde Kodlanmıştır Diye Açıklandı Zaten, Eğer Oyuncular Bunu Bilseydi Herkes Hızlı Bir Şekil'de Rank Atlardı Değilmi? :D
 

IYusuf_DemirI

O Bir Yutupçu!

Discord:

Yusuf Demir#4555

Katılım
4 Aralık 2016
Mesajlar
1.067
Elmaslar
1.322
Puanlar
13.560
Yaş
28
Yer
İstanbul/Maltepe
Facebook
Yusuf Demir
Merhabalar Yusuf :) Bu Hızlı Rank Atlama Hakkın'da Bilgiye Nerden Ulaştın Acaba? Yani Sana Açıkçası Söyleyeyim CS:GO'da ki Rank Sistemi Oyuncuların Asla Bulamayacağı Şekilde Kodlanmıştır Diye Açıklandı Zaten, Eğer Oyuncular Bunu Bilseydi Herkes Hızlı Bir Şekil'de Rank Atlardı Değilmi? :D
Rank atlama sisteminin kodlarını ifşa ettiğimizi söylemedik başkan, biz sadece teknik olarak değil oyun içerisinde mevcut olarak mantığa dayalı yolları belli ettik. Yani demem o dur ki ben sistemi değil sistemin oyunculara yapmasını istedikleri şeyleri açıkladım, yani öyle kodu falan çözmüş değiliz.​
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı