SELAMLAR MC-TR
Ben TeamXio Project ve yeni bir proje ile tekrar karşınızdayım!
Bugün sizler ile paylaşacak olduğum proje Çete Skripti v0.4 sürümüdür.
Bu skript tamamen bize aittir. Herhangi bir şekilde çalınma/kopyalanma söz konusu değildir.
Skript'i kullanabilmek için verdiğim pluginleri plugins klasörüne atmanız gerekmektedir.
1 tanesi bile eksik olursa çalışmayacaktır.
1.16.5'e kadar uyumlu olmasını istiyorsanız 1.16x için verdiğim add-on'u diğer pluginler ile birlikte verdiğim
add-on ile değiştirin. Add-on'un ismi skript-placeholders
Şimdiden iyi kullanımlar!
Görsellere geçmeden önce ilk olarak komutlarından bahsedelim.
Kod:
Çete Skript'i Komut Listesi
● /çete kur [isim] - Bir çete oluşturur. (Fiyatı 15k'dır. Bunu ayarlardan değiştirebilirsiniz.)
● /çete kapat - Çetenizi tamamen siler.
● /çete ayrıl - Bulunduğunuz çeteden ayrılır.
● /çete at [oyuncu] - İsmi girilen oyuncuyu çeteden atar.
● /çete mesaj [mesaj] - Çetedeki herkese mesaj gönderir.
● /çete davet [oyuncu] - Çeteye birini davet eder.
● /çete kabul [çete] - Davet edildiğiniz çeteye katılır.
● /çete üyeler - Çetede bulunan üyeleri gösterir.
● /çete bilgi - Çete Lideri, Üyeleri ve İsmi hakkında bilgi verir.
● /çete yenile - Çete Skript'ini yeniler. [cete.admin]
● /çete creator - Çete yapımcıları ve versiyonunu gösterir. [cete.admin]
Şimdi ise görsellerine geçebiliriz.
★ Herhangi bir Çete'de bulunmayanların dışarıdan görünümü ★
★ Bir Çete'de bulunanların dışarıdan görünümü ★
★ Çete komutlarının listesi ★
(/çete)
★ Çete'de bulunan üyelerin menüsü ★
(/çete üyeler)
★ Çete hakkında bilgilerin listesi ★
"Herhangi bir Üye olmadığında 'Yok' yazar."
Herhangi bir üye olduğunda ise üyeleri listeler
★ Üyelerin olduğu menü, yeni bir oyuncu eklendiğinde dışarıdan görünümü ★
★ Çete Sohbeti özelliğinin görünümü ★
★ Çete Kapatma ★
(Çete kapatıldığında neredeyse 3'te 1'i kadarını geri öder.)
★ Çete kurmaya parası yetmediğinde sistem tarafından atılan mesaj ★
Şimdi ise skript'in kodlarına, TAB Plugininin config.yml dosyasına ve gerekli eklentilerin linkine
Spoiler'ı açarak kopyala yapıştır yapabilirsiniz.
Gerekli Pluginler
1.16x Uyumlu Add-On
Gerekli Pluginler
Çete Skripti
Kod:
on placeholderapi placeholder request for the prefix "cetetag":
if the identifier is "player":
set the result to "%{cetetag::%player%}%"
variables:
{cetetag::%player%} = "&e"
options:
#Burayı olabildiğince düzenlenebilir bir hale getirdik. İstediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
tag: &3Çete &8»
tagsohbet: &3Çete Sohbet &8»
harf: 16 #Max harf sınırı.
fiyat: 15000 #Çete kurma fiyatı.
ceteKur: &eYeni bir çete oluşturmak için: &f'/çete kur [isim]'
ceteKapat: &eÇetenizi silmek için: &f'/çete sil'
ceteDavet: &eÇete daveti için: &f'/çete davet [oyuncu]'
ceteMesaj: &eÇetenize mesaj atmak için: &f'/çete mesaj [mesaj]'
ceteUyeler: &eÇetenizde bulunan üyeleri görmek için: &f'/çete üyeler'
ceteAyarlar: &eÇete ayarlarını görmek için: &f'/çete ayarlar'
ceteAt: &eÇetenizden birini atmak için: &f'/çete at [oyuncu]'
ceteAyril: &eBulunduğunuz çeteden ayrılmak için: &f'/çete ayrıl'
ceteBilgi: &eBulunduğunuz çete hakkında bilgi almak için: &f'/çete bilgi'
ceteKabul: &eGelen daveti kabul etmek için: &f'/çete kabul [çete]'
ceteYenile: &eÇete skriptini yenilemek için: &f'/çete yenile'
ceteCreator: &eÇete yapımcıları hakkında bilgi için: &f'/çete creator'
ceteKuruldu: &eBaşarıyla çete oluşturuldu! Bilgi almak için &f'/çete bilgi' &eyazın.
ceteSilindi: &cÇeteniz bir daha asla açılmamak üzere kapatıldı.
ceteAtildi: &eLider tarafından çeteden atıldın.
ceteCikti: &eBaşarıyla bulunduğunuz çeteden ayrıldınız.
ceteDavet: &eDavet başarıyla gönderildi. Onay bekleniyor.
ceteYenilendi: &eÇete skripti başarıyla yenilendi.
davetKabul: &eDavet gönderdiğiniz oyuncu daveti kabul etti.
ceteUyeYok: &cKimseye mesaj gönderilemedi. Çetede üye yok.
permHata: &cBunun için gerekli yetkiye sahip değilsin.
maxOyuncu: &cÇeteye maksimum &e36 &coyuncu katılabilir.
ceteAtHata: &cKendini çeteden atamazsın.
ceteMevcut: &cBu isimde bir çete zaten var.
sahipHata: &cBu komutu sadece çete liderleri kullanabilir.
ceteHata: &cHerhangi bir çetede değilsin.
sohbetHata: &cÇete lideri sohbet kullanımını kapatmış.
ayrilHata: &cKendi çetenden ayrılamazsın. Sadece kapatabilirsin.
zatenVar: &cZaten bir çetedesin.
davetRed: &cDaveti gönderdiğiniz oyuncu daveti reddetti.
maxHarf: &cÇete ismi maksimum &e16 &charften oluşabilir.
yetersizBakiye: &cÇete kurmak için yeterli paran yok.
command /çete [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
if arg 2 is not set:
if player has permission "cete.admin":
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----" to player
send " " to player
send " &6/çete kur [isim] &f- &eYeni bir çete kurar." to player
send " &6/çete kapat &f- &eÇetenizi tamamen siler." to player
send " &6/çete ayrıl &f- &eÇeteden ayrılır." to player
send " &6/çete at [oyuncu] &f- &eÇeteden atar." to player
send " &6/çete mesaj [mesaj] &f- &eÇeteye mesaj gönderir." to player
send " " to player
send " &6/çete davet [oyuncu] &f- &eDavet gönderir." to player
send " &6/çete kabul [çete] &f- &eÇeteye katılır." to player
send " " to player
send " &6/çete üyeler &f- &eÇetede ki üyeleri gösterir." to player
send " &6/çete bilgi &f- &eÇete hakkında bilgi verir." to player
send " " to player
send " &6/çete yenile &f- &eÇete skriptini yeniler." to player
send " &6/çete creator &f- &eYapımcılar hakkında bilgi verir." to player
send " " to player
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----" to player
else:
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----" to player
send " " to player
send " &6/çete kur [isim] &f- &eYeni bir çete kurar." to player
send " &6/çete kapat &f- &eÇetenizi tamamen siler." to player
send " &6/çete ayrıl &f- &eÇeteden ayrılır." to player
send " &6/çete at [oyuncu] &f- &eÇeteden atar." to player
send " &6/çete mesaj [mesaj] &f- &eÇeteye mesaj gönderir." to player
send " " to player
send " &6/çete davet [oyuncu] &f- &eDavet gönderir." to player
send " &6/çete kabul [çete] &f- &eÇeteye katılır." to player
send " " to player
send " &6/çete üyeler &f- &eÇetede ki üyeleri gösterir." to player
send " &6/çete bilgi &f- &eÇete hakkında bilgi verir." to player
send " " to player
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----" to player
if arg 1 is "kur" or "oluştur":
if arg 2 is not set:
send "{@tag} {@ceteKur}" to player
else:
if length of arg-2 is greater than {@harf}:
send "{@tag} {@maxHarf}" to player
stop
if arg 2 is set:
if {cete::%player%} is not set:
loop {cete::*}:
if loop-value is arg 2:
set {_n} to true
if {_n} is not set:
if player's balance is greater than or equal to {@fiyat}:
remove {@fiyat} from player's balance
set {cete::%player%} to arg-2
set {cetetag::%player%} to "&6✫✫✫ &e%arg-2%"
set {cete::%{cete::%player%}%::sahip} to the player
add player to {uyeler::%player%::*}
send "{@tag} {@ceteKuruldu}" to player
else:
send "{@tag} {@yetersizBakiye}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteMevcut}" to player
else:
send "{@tag} {@zatenVar}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteKur}" to player
stop
if arg 1 is "kapat" or "sil":
if arg 2 is not set:
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
if {cete::%{cete::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@tag} {@sahipHata}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteSilindi}" to player
execute console command "/eco give %player% 2500"
loop {invited::%{cete::%player%}%::*}:
remove {cete::%player%} from {cetedavetler::%loop-value%::*}
loop {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}:
delete {cetesohbet::%loop-value%}
delete {cete::%loop-value%}
set {cetetag::%loop-value%} to "&e"
remove loop-value from {uyeler::%player%::*}
delete {cete::%{cete::%player%}%::sahip}
remove player from {uyeler::%player%::*}
else:
send "{@tag} {@ceteKapat}" to player
if arg 1 is "ayrıl" or "çık":
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
if {cete::%{cete::%player%}%::sahip} is the player:
send "{@tag} {@ayrilHata}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteCikti}" to player
send "{@tag} &6%player% &eçeteden ayrıldı."
loop {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}:
set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@tag} &b%player% &eçeteden ayrıldı." to {_b}
remove the player from {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}
delete {cete::%player%}
set {cetetag::%player%} to "&e"
delete {cetesohbet::%player%}
if arg 1 is "at" or "kick":
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
if {cete::%{cete::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@tag} {@sahipHata}" to player
else:
set {_n} to arg-2 parsed as offline player
if {uyeler::%player%::*} does not contain {_n}:
send "{@tag} &b%arg-2% &eadlı oyuncu çetede bulunmuyor."
else:
if arg-2 is not the player:
remove {_n} from {uyeler::%player%::*}
delete {cete::%arg-2%}
set {cetetag::%arg-2%} to "&7"
delete {cetesohbet::%arg-2%}
send "{@tag} {@ceteAtildi}" to {_n}
loop {uyeler::%player%::*}:
set {_n2} to "%loop-value%" parsed as offline player
send "{@tag} &b%arg-2% &eadlı oyuncu &b%player% &eadlı oyuncu tarafından atıldı." to {_n2}
else:
send "{@tag} {@ceteAtHata}"
if arg 1 is "davet":
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
if {cete::%{cete::%player%}%::sahip} is not the player:
send "{@tag} {@sahipHata}" to player
else:
if arg 2 is set:
set {_m::*} to {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}
if size of {_m::*} is between 0 and 36:
set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
if {davetlendi::%{cete::%player%}%::%arg-2%} is not set:
send "{@tag} &d%player% &eadlı oyuncu seni &b%{cete::%player%}% &eadlı çeteye davet etti." to {_b}
set {davetlendi::%{cete::%player%}%::%arg-2%} to true
loop {uyeler::%player%::*}:
set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@tag} &b%arg-2% &eadlı oyuncu &b%{cete::%player%}% &eadlı çeteye davet edildi." to player
send "{@tag} &eÇeteye katılmak için: &6'/çete kabul %{cete::%player%}%'" to {_b}
else:
set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
send "{@tag} &cDavet otomatik olarak reddedildi." to {_b}
delete {davetlendi::%{cete::%player%}%::%arg-2%}
loop {uyeler::%player%::*}:
set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@tag} {@davetRed}" to {_b2}
else if size of {_m::*} is greater than 36:
send "{@tag} {@maxOyuncu}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteDavet}" to player
if arg 1 is "kabul" or "katıl":
if arg 2 is not set:
send "{@tag} {@ceteKabul}" to player
else:
if {cete::%player%} is set:
send "{@tag} {@zatenVar}" to player
else:
loop {cete::*}:
if loop-value is arg 2:
set {_n} to true
stop loop
else:
set {_n} to false
if {_n} is false:
send "{@tag} &cBu isimde bir çete yok." to player
else:
if {davetlendi::%arg-2%::%player%} is set:
set {cete::%player%} to arg-2
set {cetetag::%player%} to "&6✫ &e%arg-2%"
set {_player} to {cete::%{cete::%player%}%::sahip}
set {cete::%player%} to {cete::%{_player}%}
loop {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}:
set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
send "{@tag} &b%player% &eadlı oyuncu çeteye katıldı." to {_b}
send "{@tag} &eBaşarıyla çeteye katıldın." to player
add the player to {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}
delete {davetlendi::%arg-2%::%player%}
else:
send "{@tag} &cBu çeteye davet edilmedin." to player
if arg 1 is "üyeler":
if arg 2 is not set:
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
set {_m::*} to {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}
if size of {_m::*} is between 0 and 36:
wait 4 ticks
set {_x} to -1
open chest with 6 rows named "&0Çete Üyeleri" to player
loop {_m::*}:
add 1 to {_x}
if loop-value is online:
format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&b%loop-value%" with lore "||&7Durum: &aÇevrimiçi ||&7Çetesi: &e%{cete::%loop-value%}%" to act unstealable
format slot 49 of player with nether star named "&cKapat" to close
else:
format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&b%loop-value%" with lore "||&7Durum: &cÇevrimdışı" to act unstealable
format slot 49 of player with nether star named "&cKapat" to close
if arg 1 is "bilgi":
if arg 2 is not set:
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
set {_m::*} to {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}
remove {cete::%{cete::%player%}%::sahip} from {_m::*}
if size of {_m::*} is equal to 0:
send " "
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----"
send " "
send " &7Çete: &f%{cete::%player%}%"
send " &7Lider: &f%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%"
send " &7Üyeler: &cYok"
send " "
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----"
send " "
else if size of {_m::*} is greater than or equal to 1:
loop {_m::*}:
add loop-value to {_local1::*}
send " "
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----"
send " "
send " &7Çete: &f%{cete::%player%}%"
send " &7Lider: &f%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%"
send " &7Üyeler: &f%{_local1::*}%"
send " "
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----"
send " "
if arg 1 is "yenile" or "reload":
if arg 2 is not set:
if player has permission "cete.admin":
execute console command "/sk reload cete"
send "{@tag} {@ceteYenilendi}" to player
else:
send "{@tag} {@permHata}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteYenile}" to player
if arg 1 is "creator" or "yapımcı" or "yapımcılar":
if arg 2 is not set:
if player has permission "cete.admin":
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----"
send " "
send " &fYapımcı: &6TeamXio Project"
send " "
send " &fVersiyon: &ev0.4"
send " &fİletişim: &cBelirtilmedi"
send " "
send " &e&m----&r &6&lÇETE &e&m----"
else:
send "{@tag} {@permHata}" to player
else:
send "{@tag} {@ceteCreator}" to player
if arg 1 is "mesaj":
if arg 2 is set:
if {cete::%player%} is not set:
send "{@tag} {@ceteHata}" to player
else:
set {_m::*} to {uyeler::%{cete::%{cete::%player%}%::sahip}%::*}
if size of {_m::*} is equal to 1:
send "{@tag} {@ceteUyeYok}" to player
else if size of {_m::*} is greater than or equal to 2:
loop {_m::*}:
add loop-value to {_local1::*}
send "{@tagsohbet} &b%player% &8► &f%arg-2%" to {_local1::*}
else:
send "{@tag} {@ceteMesaj}" to player
on damage:
if {cete::%victim%} is set:
if {cete::%victim%} is {cete::%attacker%}:
cancel event
send "{@tag} &cSiz bir çetesiniz! Birbirinize hasar vermezsiniz." to attacker
stop
TAB Plugin Dosyası
Kod:
# Detailed explanation of all options available at https://github.com/NEZNAMY/TAB/wiki/config.yml
#changing nametags, affecting sorting, collision rule
change-nametag-prefix-suffix: true
#prefix/suffix in tablist
change-tablist-prefix-suffix: true
#header/footer
enable-header-footer: true
header:
- ""
- "&e&lFORMANIA NETWORK"
- "&fGerçek eğlencenin tek adresi!"
- ""
- ""
footer:
- ""
- "&7VIP Spawner vb. ürünleri satın almak için:"
- "&ewww.formania.org/market"
#supports any numeric placeholder, set to "" to disable the feature
yellow-number-in-tablist: ""
#literally what it says
group-sorting-priority-list:
- Kurucu
- Moderator
- Yardımcı
- Mimar
- YouTuber
- MVIP+
- MVIP
- VIP+
- VIP
- Kahraman
- Asil
- Usta
- Kalfa
- Bilgili
- Acemi
Groups:
Kurucu:
tabprefix: '&4Kurucu &c'
tagprefix: '&4Kurucu &c'
abovename: '%cetetag_player%'
Moderator:
tabprefix: '&5Moderator &d'
tagprefix: '&5Moderator &d'
abovename: '%cetetag_player%'
Mimar:
tabprefix: '&3Mimar &b'
tagprefix: '&3Mimar &b'
abovename: '%cetetag_player%'
Yardımcı:
tabprefix: '&2Yardımcı &a'
tagprefix: '&2Yardımcı &a'
abovename: '%cetetag_player%'
YouTuber:
tabprefix: '&6[%world%] &cYou&fTuber &e'
tagprefix: '&cYou&fTuber &e'
abovename: '%cetetag_player%'
MVIP+:
tabprefix: '&6[%world%] %animation:mvipplus_prefix%'
tagprefix: '%animation:mvipplus_prefix%'
abovename: '%cetetag_player%'
MVIP:
tabprefix: '&6[%world%] &aMVIP &e'
tagprefix: '&aMVIP &e'
abovename: '%cetetag_player%'
VIP+:
tabprefix: '&6[%world%] &6VIP&c+ &e'
tagprefix: '&6VIP&c+ &e'
abovename: '%cetetag_player%'
VIP:
tabprefix: '&6[%world%] &6VIP &e'
tagprefix: '&6VIP &e'
abovename: '%cetetag_player%'
Kahraman:
tabprefix: '&e[%world%] &cKahraman &7'
tagprefix: '&7'
abovename: '%cetetag_player%'
Asil:
tabprefix: '&e[%world%] &eAsil &7'
abovename: '&7'
abovename: '%cetetag_player%'
Usta:
tabprefix: '&e[%world%] &aUsta &7'
abovename: '&7'
abovename: '%cetetag_player%'
Kalfa:
tabprefix: '&e[%world%] &3Kalfa &7'
abovename: '&7'
abovename: '%cetetag_player%'
Bilgili:
tabprefix: '&e[%world%] &dBilgili &7'
abovename: '&7'
abovename: '%cetetag_player%'
Acemi:
tabprefix: '&e[%world%] &7'
abovename: '&7'
abovename: '%cetetag_player%'
Users:
_NEZNAMY_:
tabprefix: "&6&lTAB Author &a"
tagprefix: "&6&lTAB &r&a"
abovename: "&bOh look, 3 lines of text !"
belowname: "&eThere's only one plugin out there supporting it"
#additional very limited line of text below nametag
#don't forget this enables on all player entities, which includes NPCs
#tags so you can find this section using the mighty ctrl + f feature: [NPC, Citizens, below_name, health]
classic-vanilla-belowname:
#enabling the feature
enabled: false
#number or numeric placeholder, supports per-player placeholders
number: "%health%"
#text after number, must be same on all players
text: "Health"
#controlling the collision rule
enable-collision: true
#using the opposite of the setting above for worlds
revert-collision-rule-in-worlds:
- revertedworld
#preventing players with spectator gamemode from being moved to the bottom of tablist with transparent name
do-not-move-spectators: false
#allows players with tab.spectatorbypass permission to see spectators moved despite the option above enabled
allow-spectator-bypass-permission: false
#using armor stands for nametags, bypassing all limits
#THEY ARE CLIENT SIDED AND DO NOT EXIST ON SERVER SO STOP SAYING YOUR SERVER IS LAGGING FROM THIS
unlimited-nametag-prefix-suffix-mode:
#enabling the feature
enabled: true
#enabling will result in NPCs ignoring nametag prefix/suffix/visibility to prevent NPCs with names of online players from being invisible
modify-npc-names: false
#using a feature introduced in 1.8.1 to make hitbox zero so you can't cry it affects pvp despite hit redirection
#1.8.0 clients will see wild things
#automatically enabled for 1.9+
use-marker-tag-for-1-8-x-clients: false
#disabling the feature for players riding boats to prevent massive desync
disable-on-boats: true
per-world-settings:
world1:
header:
- "an example of world with custom"
footer:
- "header/footer and prefix/suffix"
Groups:
Owner:
tabprefix: "&0&l[&a&lOwner&0&l] &a"
tagprefix: "&2&lOwner &a"
#separating multiple worlds with "-"
world2-world3:
header:
- "This is a shared header for"
- "world2 and world3"
placeholders:
#output of %afk%
afk-yes: " &4*&4&lAFK&4*&r"
afk-no: ""
#%date%
date-format: "dd.MM.yyyy"
#%time%
time-format: "[HH:mm:ss / h:mm a]"
#in hours, in case of wrong timezone
time-offset: 0
#don't forget color codes
remove-strings:
- "[]"
- "< >"
#aliases for %rank%, this is not the place where group prefix is defined!
rank-aliases:
Admin: "&4&lADMIN"
Mod: "&b&lMOD"
Premium: "&6&lPREMIUM"
Ultra: "&b&lULTRA"
Legend: "&a&lLEGEND"
Titan: "&c&lTITAN"
Youtuber: "&c&lYOUTUBE"
_OTHER_: "&7No Rank"
disable-features-in-worlds:
header-footer:
- disabledworld
tablist-names:
- disabledworld
nametag:
- disabledworld
yellow-number:
- disabledworld
bossbar:
- disabledworld
belowname:
- disabledworld
placeholderapi-refresh-intervals:
default-refresh-interval: 100
server:
"%server_uptime%": 1000
"%server_tps_1_colored%": 1000
player:
"%player_health%": 200
"%player_ping%": 1000
"%vault_prefix%": 1000
relational:
"%rel_factionsuuid_relation_color%": 500
#different playerlist in different worlds
per-world-playerlist:
#to enable the feature
enabled: false
#allows players with tab.bypass permission to see everyone in tablist despite this option enabled
allow-bypass-permission: false
#players in these worlds will see everyone despite the feature enabled
ignore-effect-in-worlds:
- ignoredworld
- build
#groups of worlds to share playerlist
shared-playerlist-world-groups:
#group name, can be anything
lobby:
- lobby1
- lobby2
minigames:
- paintball
- bedwars
#permission node is tab.sort.<permission group from sorting list>
sort-players-by-permissions: false
#making tamed animals no longer copy nametag properties from their owner (prefix/suffix/visibility)
#do not enable this if you're on paper, you'll feed the trolls even more
fix-pet-names: false
#taking primary group from permission plugin
use-primary-group: true
#if the option above is false, all groups are taken from permission plugin and the one higher in this list is used as primary
primary-group-finding-list:
- Owner
- Admin
- Helper
- default
#if none of the above fits your needs, you can enable this to give groups using tab.group.<group name from the list above> permission
assign-groups-by-permissions: false
Buraya kadar gelip okuyan ve skriptimi kullanan herkese şimdiden çok teşekkürler.
Hepinize iyi günler dilerim!
TeamXio Project