#-------------------------------------------------------------------
# Yapımcı: Forum Yönetimi
# MC-TR: Shura
# Skript Sürümü: 0.3.2
# Eklenen: Bir değişiklik yapıldı, yetkilendirme silindi, kayıt konumu düzeltildi.
# Lütfen skripti birisine satmaya veya sizinmiş gibi tanıtmaya kalkmayın.
# Skripti istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu bölümü ellemeyin.
# Dil: Türkçe, şu anda Türkçe ve İngilizce versiyonlar mevcuttur.
# Güncellemeleri kontrol etmek için > -
# Eğer isterseniz, Spigot sayfam > -
#-------------------------------------------------------------------
options:
p: &7[&aRapor&7] # Farklı ön-ek isterseniz değiştirebilirsiniz.
bekleme: 1
#-------------------------------------------------------------------
# Skript konusunda iyi değilseniz burayı değiştirmeyin!
#-------------------------------------------------------------------
on skript load:
file "/plugins/Raporlar/Raporlar.log" doesn't exist:
log "Raporlar klasoru olusturuluyor."
create file "/plugins/Raporlar/Raporlar.log"
log "Klasor basariyla olusturuldu."
command /rapor [<player>] [<text>]:
trigger:
{beklemeSuresi::%player%} is not set:
arg-1 is set:
arg-2 is not set:
open virtual chest with size 6 named "&4Rapor Ediliyor: %arg-1%" to player
make gui slot 13 of player with skull of arg-1 named "&6%arg-1%" to nothing
format slot 28 of player with paper named "&aHile" with lore "&7Oyuncu hile yapıyorsa||&7buna tıklayarak bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Hile"]
format slot 30 of player with paper named "&aBugdan Faydalanma" with lore "&7Oyuncu bir açıktan||&7yararlanıyorsa bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Faydalanma"]
format slot 32 of player with paper named "&aBug Denemesi" with lore "&7Oyuncu sunucuda bir açık||&7bulmaya veya denemeye||&7çalışıyorsa buradan bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Bug"]
format slot 34 of player with paper named "&aKüfür" with lore "&7Oyuncu argo konuşuyor||&7veya küfür ediyorsa||&7buradan bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Küfür"]
format slot 38 of player with paper named "&aIrkçılık" with lore "&7Oyuncu birisine veya size||&7karşı ırkçılık yaptıysa||&7tıklayarak bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Irkçılık"]
format slot 40 of player with paper named "&aDin" with lore "&7Oyuncu dini inancınız ile||&7dalga geçiyor veya dininizi||&7aşağılıyor ise bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Din"]
format slot 42 of player with paper named "&aTrolleme" with lore "&7Oyuncu oyun içinde sizi||&7veya başkasını herhangi||&7bir sebepten trollüyor||&7oyunu bozuyorsa bildirin." to close then run [execute player command "/rapor %arg-1% Trolleme"]
arg-2 is "Hile" or "Faydalanma" or "Bug" or "Küfür" or "Irkçılık" or "Trolleme" or "Din":
wait 1 tick
log "[%player%]: %arg-1%, %arg-2% sebebiyle rapor edildi." to "/plugins/Raporlar/Raporlar.log"
send player title "&eBaşarılı" with subtitle "&eRapor yetkilere iletildi."
set {beklemeSuresi::%player%} to true
wait {@bekleme} minute
delete {beklemeSuresi::%player%}
send player title "&eRapor" with subtitle "&eBekleme süresi bitti."
else:
send player title "&eHata" with subtitle "&e/rapor <oyuncu>"
else if {beklemeSuresi::%player%} is true:
send player title "&eHata" with subtitle "&eBekleme süresi sona ermedi." for 3 second
stop
bence onun ayrı bir plugini vardır çünkü diyelim factions sunucusunda adam raporladı hileyi sonrasında ise sana gelirse tektek sunuculara bakmak durumunda kalıcaksın yani eğer bungeede öyle bir plugin varsa server server ayırman gerekli bunun yerine gidip her sunucuna bu skripti eklesen ve yetkililere mesaj gitse daha mantıklı.Bunu BungeeCorda Nasıl Geçiriicem @YigitReisOfficial
command /rapor <offlineplayer> [<text>]:
trigger:
if arg-1 is set:
if arg-2 is not set:
open virtual hopper with size 1 named " %arg-1% Raporla" to player
brs(0, player, 1, diamond sword, "&eKillAura &8 «", "/rapor %arg-1% killaura", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oKillAura &8«")
brs(1, player, 1, stick, "&eKnockBack &8 «", "/rapor %arg-1% knockback", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oKnockBack &8«")
brs(2, player, 1, feather, "&eFly &8 «", "/rapor %arg-1% fly", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oFly &8«")
brs(3, player, 1, leather boots, "&eSpeed &8 «", "/rapor %arg-1% speed", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oSpeed &8«")
brs(4, player, 1, dispenser, "&eSpam &8 «", "/rapor %arg-1% spam", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oSpam &8«")
arg-2 is set:
if network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} contains "%player%":
send "&3Rapor: &bBu oyuncuyu zaten bu sebepten dolayı raporlamışsınız."
stop
set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} to network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} + 1
if network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} is not set:
set network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} to "%player%"
else:
set network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%, %player%"
send "&3Rapor: &bBaşarıyla &a&l%arg-1%&b'i &a&l%arg-2%&b sebebiyle raporladınız."
command /raporadmin <offlineplayer> [<text>] [<text>] [<offlineplayer>]:
permission: staff
trigger:
if arg-3 is "sil":
if arg-4 is set:
set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} to network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} - 1
set {_z} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%"
replace all "%arg-4%, " with "" in {_z}
replace all "%arg-4%" with "" in {_z}
set network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} to {_z}
close player's inventory
stop
if arg-3 is "değerlendirger":
set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%arg-4%} to "Gereken Yapıldı"
close player's inventory
stop
if arg-3 is "değerlendiril":
set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%arg-4%} to "Değerlendirildi"
close player's inventory
stop
if arg-3 is "değerlendirg":
open virtual hopper with size 1 named " %arg-1%> %arg-2% Değerlendir" to player
brs(0, player, 1, paper, "&eGereken yapıldı &8 «Değerlendir", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendirger %arg-4%", "", "")
brs(1, player, 1, paper, "&eDeğerlendirildi &8 «Değerlendir", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendiril %arg-4%", "", "")
stop
if arg-3 is "değerlendir":
set {_z} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%"
loop split {_z} at " ":
set {_s::*} to loop-value
loop {_s::*}:
add 1 to {_n}
open virtual chest with size (size of {_s::*} / 9) + 1 named " %arg-1%> %arg-2% Raporları" to player
brs({_n} - 1, player, {_n}, paper, "&e%arg-2% &8 « %loop-value%", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendirg %loop-value%", "&f &e&o%loop-value% &8« &c&oRaporu değerlendir", "%network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%loop-value%} otherwise ""Değerlendirilmedi""%")
stop
if arg-3 is "silincekliste":
set {_z} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%"
loop split {_z} at " ":
set {_s::*} to loop-value
loop {_s::*}:
add 1 to {_n}
open virtual chest with size (size of {_s::*} / 9) + 1 named " %arg-1%> %arg-2% Raporları" to player
brs({_n} - 1, player, {_n}, paper, "&e%arg-2% &8 « %loop-value%", "raporadmin %arg-1% %arg-2% sil %loop-value%", "&f &e&o%loop-value% &8« &c&oRaporu sil", "%network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%loop-value%} otherwise ""Değerlendirilmedi""%")
stop
if arg-2 is set:
open virtual hopper with size 1 named " %arg-1%> %arg-2% Menü" to player
brs(0, player, 1, paper, "&eSil &8 «Raporları", "raporadmin %arg-1% %arg-2% silincekliste", "", "")
brs(1, player, 1, paper, "&eDeğerlendir &8 «Raporları", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendir", "", "")
stop
if arg-1 is set:
open virtual hopper with size 1 named " %arg-1% Raporları" to player
brs(0, player, 1, diamond sword, "&eKillAura &8 «", "raporadmin %arg-1% killaura", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.killaura}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.killaura}%")
brs(1, player, 1, stick, "&eKnockBack &8 «", "raporadmin %arg-1% knockback", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.knockback}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.knockback}%")
brs(2, player, 1, feather, "&eFly &8 «", "raporadmin %arg-1% fly", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.fly}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.fly}%")
brs(3, player, 1, leather boots, "&eSpeed &8 «", "raporadmin %arg-1% speed", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.speed}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.speed}%")
brs(4, player, 1, dispenser, "&eSpam &8 «", "raporadmin %arg-1% spam", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.spam}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.spam}%")
function brs(i: number, p: player, i2: number, nb: item, t: text, t2: text, l1: text, l2: text):
play sound "BLOCK_ANVIL_BREAK" with volume 1 at {_p} for {_p}
make gui slot {_i} of {_p} with {_i2} of {_nb} named "%{_t}%" with lore "%{_l1}%" and "%{_l2}%" to run {_p} command "%{_t2}%"
bunu sunucumda kullanabilirmiyim ?Merhaba, skuunge kurmalısın (Kullandığın bütün sunuculara), ardından skripti "%BungeeCord%\plugins\Skungee\scripts" kısmına yükle (sadece ana sunucuya) skriptim hala yapım aşamasındadır fakat çalışıyor. Buyrun
CSS:command /rapor <offlineplayer> [<text>]: trigger: if arg-1 is set: if arg-2 is not set: open virtual hopper with size 1 named " %arg-1% Raporla" to player brs(0, player, 1, diamond sword, "&eKillAura &8 «", "/rapor %arg-1% killaura", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oKillAura &8«") brs(1, player, 1, stick, "&eKnockBack &8 «", "/rapor %arg-1% knockback", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oKnockBack &8«") brs(2, player, 1, feather, "&eFly &8 «", "/rapor %arg-1% fly", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oFly &8«") brs(3, player, 1, leather boots, "&eSpeed &8 «", "/rapor %arg-1% speed", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oSpeed &8«") brs(4, player, 1, dispenser, "&eSpam &8 «", "/rapor %arg-1% spam", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&oRaporla", "&f &e&oSpam &8«") arg-2 is set: if network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} contains "%player%": send "&3Rapor: &bBu oyuncuyu zaten bu sebepten dolayı raporlamışsınız." stop set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} to network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} + 1 if network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} is not set: set network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} to "%player%" else: set network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%, %player%" send "&3Rapor: &bBaşarıyla &a&l%arg-1%&b'i &a&l%arg-2%&b sebebiyle raporladınız." command /raporadmin <offlineplayer> [<text>] [<text>] [<offlineplayer>]: permission: staff trigger: if arg-3 is "sil": if arg-4 is set: set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} to network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%} - 1 set {_z} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%" replace all "%arg-4%, " with "" in {_z} replace all "%arg-4%" with "" in {_z} set network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%} to {_z} close player's inventory stop if arg-3 is "değerlendirger": set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%arg-4%} to "Gereken Yapıldı" close player's inventory stop if arg-3 is "değerlendiril": set network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%arg-4%} to "Değerlendirildi" close player's inventory stop if arg-3 is "değerlendirg": open virtual hopper with size 1 named " %arg-1%> %arg-2% Değerlendir" to player brs(0, player, 1, paper, "&eGereken yapıldı &8 «Değerlendir", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendirger %arg-4%", "", "") brs(1, player, 1, paper, "&eDeğerlendirildi &8 «Değerlendir", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendiril %arg-4%", "", "") stop if arg-3 is "değerlendir": set {_z} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%" loop split {_z} at " ": set {_s::*} to loop-value loop {_s::*}: add 1 to {_n} open virtual chest with size (size of {_s::*} / 9) + 1 named " %arg-1%> %arg-2% Raporları" to player brs({_n} - 1, player, {_n}, paper, "&e%arg-2% &8 « %loop-value%", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendirg %loop-value%", "&f &e&o%loop-value% &8« &c&oRaporu değerlendir", "%network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%loop-value%} otherwise ""Değerlendirilmedi""%") stop if arg-3 is "silincekliste": set {_z} to "%network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.%arg-2%}%" loop split {_z} at " ": set {_s::*} to loop-value loop {_s::*}: add 1 to {_n} open virtual chest with size (size of {_s::*} / 9) + 1 named " %arg-1%> %arg-2% Raporları" to player brs({_n} - 1, player, {_n}, paper, "&e%arg-2% &8 « %loop-value%", "raporadmin %arg-1% %arg-2% sil %loop-value%", "&f &e&o%loop-value% &8« &c&oRaporu sil", "%network variable {Rapor.%arg-1%.%arg-2%.%loop-value%} otherwise ""Değerlendirilmedi""%") stop if arg-2 is set: open virtual hopper with size 1 named " %arg-1%> %arg-2% Menü" to player brs(0, player, 1, paper, "&eSil &8 «Raporları", "raporadmin %arg-1% %arg-2% silincekliste", "", "") brs(1, player, 1, paper, "&eDeğerlendir &8 «Raporları", "raporadmin %arg-1% %arg-2% değerlendir", "", "") stop if arg-1 is set: open virtual hopper with size 1 named " %arg-1% Raporları" to player brs(0, player, 1, diamond sword, "&eKillAura &8 «", "raporadmin %arg-1% killaura", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.killaura}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.killaura}%") brs(1, player, 1, stick, "&eKnockBack &8 «", "raporadmin %arg-1% knockback", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.knockback}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.knockback}%") brs(2, player, 1, feather, "&eFly &8 «", "raporadmin %arg-1% fly", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.fly}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.fly}%") brs(3, player, 1, leather boots, "&eSpeed &8 «", "raporadmin %arg-1% speed", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.speed}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.speed}%") brs(4, player, 1, dispenser, "&eSpam &8 «", "raporadmin %arg-1% spam", "&f &e&o%arg-1% &8« &c&o%network variable {Rapor.%arg-1%.spam}% Kişi raporlamış > Raporları görüntüle", "&f &e&oRaporlayanlar &8« %network variable {Raporlayanlar.%arg-1%.spam}%") function brs(i: number, p: player, i2: number, nb: item, t: text, t2: text, l1: text, l2: text): play sound "BLOCK_ANVIL_BREAK" with volume 1 at {_p} for {_p} make gui slot {_i} of {_p} with {_i2} of {_nb} named "%{_t}%" with lore "%{_l1}%" and "%{_l2}%" to run {_p} command "%{_t2}%"
En iyi cevap seçilirsem mutlu olurum. Eki Görüntüle 105694
Tabiki.bunu sunucumda kullanabilirmiyim ?
çook teşekkür ederim dostum !Tabiki.