- Katılım
- 7 Nisan 2019
- Mesajlar
- 23
- Elmaslar
- 31
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 26
Selam dostlar...
Diğer canım hesabımı deliye deli dedim diye banladılar, içim yanıyor...
Sistem çok basit çalışıyor. Bir oyuncu fırın yapıp yere koyduğu zaman o koyduğu fırın tekrar kendisi kırana dek ona ait oluyor ve başka bir fırın koyamıyor.
Fırını kırsa bile içindekiler yere düşmüyor (yerden siliniyor), değişkenin içinde kalıyor ve yeniden fırın koyup açtığında önceki fırındaki eşyalar fırının slotlarına geliyor. Kısacası adından da anlayacağınız üzere Ender Chest gibi işliyor.
Fazla uzatmadan kod:
Diğer canım hesabımı deliye deli dedim diye banladılar, içim yanıyor...
Sistem çok basit çalışıyor. Bir oyuncu fırın yapıp yere koyduğu zaman o koyduğu fırın tekrar kendisi kırana dek ona ait oluyor ve başka bir fırın koyamıyor.
Fırını kırsa bile içindekiler yere düşmüyor (yerden siliniyor), değişkenin içinde kalıyor ve yeniden fırın koyup açtığında önceki fırındaki eşyalar fırının slotlarına geliyor. Kısacası adından da anlayacağınız üzere Ender Chest gibi işliyor.
Fazla uzatmadan kod:
Kod:
on place of furnace:
if {enderFurnace::furnaceLocation::%player%} isn't set:
set {enderFurnace::furnaceLocation::%player%} to event-block's location
set {enderFurnace::furnaceOwner::%event-block's location%} to player
send "Ender Furnace kuruldu, kırarak taşıyabilirsin." and "Lokasyonu: %event-block's location%"
send "Kaybedersen /enderFurnace komutu ile bulabilirsin."
else:
cancel event
send "Senin zaten bir fırının var." and "/enderFurnace komutu ile yerine bakabilirsin."
on break of furnace:
if {enderFurnace::furnaceOwner::%event-block's location%} is set:
if {enderFurnace::furnaceOwner::%event-block's location%} is player:
delete {enderFurnace::furnaceLocation::%player%}
delete {enderFurnace::furnaceOwner::%event-block's location%}
wait a tick
loop entities in radius 5 of event-block:
delete loop-entity's item
send "Fırınını kırdın." and "Yeniden bir yere koyduğunda içindeki eşyalar yine fırında olacak."
else:
cancel event
send "Bu fırın senin değil."
on rightclick on furnace:
if {enderFurnace::furnaceOwner::%event-block's location%} is set:
if {enderFurnace::furnaceOwner::%event-block's location%} isn't player:
cancel event
send "Bu fırın senin değil."
on inventory close:
if "%event-inventory%" contains "CraftFurnace":
set {enderFurnace::FurnaceSlot1::%player%} to slot 0 of event-inventory
set {enderFurnace::FurnaceSlot2::%player%} to slot 1 of event-inventory
on inventory open:
if "%event-inventory%" contains "CraftFurnace":
set slot 0 of event-inventory to {enderFurnace::FurnaceSlot1::%player%}
set slot 1 of event-inventory to {enderFurnace::FurnaceSlot2::%player%}
command /enderFurnace:
trigger:
if {enderFurnace::furnaceLocation::%player%} is set:
send "Bir fırının var." and "Lokasyonu: %{enderFurnace::furnaceLocation::%player%}%"
else:
send "Bir fırının yok."