Berkan TÜRKMEN
Birisi mi Spawnlandı?
- Katılım
- 25 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 1
- Elmaslar
- 1
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 22
Kod:
#SKRİPT YAPIMCISI: BurGeR_KinG'dir.
#159:14 olan kısımları ve en alt kısımdaki else: olayının içindeki give kısmını değiştirebilirsiniz
#Birazcık skript bilginiz varsa bu skripti geliştirip ayarlarıda kendinize göre editleyebilirsiniz.
command /tamirbölgesi [<text>]:
trigger:
if player has permission "bolge.komutlari":
arg 1 isn't set:
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Kullanım&8: &f/tamirbölgesi ekle&8, &fsil" to player
stop
arg 1 is "ekle":
give 1 stick of unbreaking 3 named "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Tamir bölgesi ekle" to player
stop
arg 1 is "sil":
give 1 stick of unbreaking 3 named "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Tamir bölgesi sil" to player
stop
else:
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Bilinmeyen komut." to player
stop
#Hangi bloğa tıkladığınızda olucak işlemler:
on right click on 159:14:
if player has permission "bolge.ayarlari":
if player's tool is stick named "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Tamir bölgesi ekle":
loop {tamirbolgesi::*}:
if loop-value is location of event-block:
set {_tamirbolgesivaryok} to true
stop loop
if {_tamirbolgesivaryok} is set:
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Bu blok zaten bir tamir bölgesi!" to player
stop
else:
add location of event-block to {tamirbolgesi::*}
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Tamir bölgesi eklendi." to player
stop
if player's tool's name is "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Tamir bölgesi sil":
loop {tamirbolgesi::*}:
if loop-value is location of event-block:
set {_tamirbolgesivaryok} to true
stop loop
if {_tamirbolgesivaryok} is set:
remove location of event-block from {tamirbolgesi::*}
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Tamir bölgesi silindi." to player
stop
else:
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Bu blok bir tamir bölgesi değil!" to player
stop
else:
send "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Bilinmeyen komut." to player
stop
#Bu bölgede yaptığı şey: oyuncu 159:14 yani kırmızı kilin üstünde yürüyor ise else:
#olan kısım çalışacak yani oyuncunun envanterini komple temizleyip bir adet elmas kılıç verecek
#elmas kılıcı verdikten sonra ise tekrar bloğun üstüne geldiğinde 10 saniye beklemesini söyleyip iler doğru
#oyuncuyu uçuracak 10 saniye dolduktan sonra tekrar eşyalarını yenileyebilecek.
on step on 159:14:
set {_tamirbolgesi} to difference between {tamirizin.%player%} and now
if {_tamirbolgesi} is less than 10 second:
set {_tamirbolgesi} to difference between {_tamirbolgesi} and 10 second
message "&8[&fBurGeR_KinG&8]&8: &7Eşyalarını tekrar yenilemek için &f%{_tamirbolgesi}% &7beklemelisin!"
push the player forward at speed 3
push the player upwards at speed 3
stop
else:
clear the player's inventory # Envanteri temizler
set {tamirizin.%player%} to now
wait 0.1 second
give 1 diamond sword named "&8[&fBurGeR_KinG&8-&fDemir kask&8]" to player #Bu kısma başka eşyalar ekleyebilirsiniz.
stop