Sol Reklam
Sağ Reklam

Skript Paylaşımı Blok Koruması

Sizin için bu Skript faydalı oldu mu?


  • Oy Verenler
    3
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

dimitris831

Demir Cevheri Gibiyim

Discord:

dimitris831#0001

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
195
Elmaslar
44
Puanlar
0
Yaş
23
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
dimitris831
Facebook
ichbindimitris
Twitter
dimitrisabiniz
Selam, bu Skript yetkililerin yanlışlıkla blok kırıp koymalarını engellemek amacıyla tasarlandı.

Skriptin işleyişi şöyle:



Her dünya değiştirildiğinde (farklı dünyaya ışınlanıldığında) koruma aktif olur. Blok kırıp koymaya çalışınca eğer oyuncu OP ise,
işlem geçersiz kılınır. Sohbet kirliliği oluşturmaması açısından bu mesaj her üç kere blok kırışınızda veya koyuşunuzda gelir:


1583841205025.png


Gelin /koruma komutuna geçelim, komutta karışıklık olmasın diye, /koruma yazıldığında önce koruma durumunu gösterir (aktif veya kapalı olduğunu), ardından koruma durumunu değiştirmek için tekrar /koruma yazmamızı ister. Bu işlemi 24 saniye içerisinde gerçekleştirmezsek sıfırlanır.

1583841315872.png

1583841358502.png


Korumayı açtığımızda ekranımıza bu mesaj gelir:

1583841387710.png


Aktifleştirildiğinde, yeşil yerine kırmızı koymam, oyuncuların artık blok kıramayacağını belirtir.

Koruma kapatıldığında ise bu mesaj gelir:

1583841431743.png


Eğer bir Factions veya SkyBlock sunucusu işletiyorsanız, korumanın devre dışı olacağı dünyaları veya
dünyayı kodun 8. satırına girmelisiniz:
1583841483321.png


Skript için gerekenler: Skript, skRayFall, skQuery

Evet biliyorum, Skript gayet basit ama gerçekten işinize yarayabilir, o yüzden ücretsiz. İstediğiniz yerde paylaşabilirsiniz.

Kod:

Kod:
on load:
    loop all players:
        if loop-player is op:
            send "&8[&cSunucu&8] &7Koruma skripti &9dimitris##0831 &7tarafından kodlanmıştır&8." to loop-player
            stop
on world change:
    if player is op:
        if player is not in "island_normal_world":
            set {koruma:%player%} to true
            stop trigger
on block break:
    if {koruma:%player%} is set:
        cancel event
        add 1 to {koruma.uyarı:%player%}
        if {koruma.uyarı:%player%} is bigger than 2:
            set {koruma.uyarı:%player%} to 0
            send "&8[&cSunucu&8] &7Koruma aktif&8, &7korumayı kapatmak için &3/koruma &7yazınız&8." to player
            stop
on block place:
    if {koruma:%player%} is set:
        cancel event
        add 1 to {koruma.uyarı:%player%}
        if {koruma.uyarı:%player%} is bigger than 2:
            set {koruma.uyarı:%player%} to 0
            send "&8[&cSunucu&8] &7Koruma aktif&8, &7korumayı kapatmak için &3/koruma &7yazınız&8." to player
            stop
command /koruma:
    trigger:
        if player is op:
            if {koruma.giriş:%player%} is not set:
                if {koruma:%player%} is set:
                    send "&8[&cSunucu&8] &7Koruma durumu&8: &aAçık" to player
                    send "&8[&cSunucu&8] &7Korumayı kapatmak için tekrar &3/koruma &7yazınız&8." to player
                    set {koruma.giriş:%player%} to true
                    wait 24 seconds
                    if {koruma.giriş:%player%} is set:
                        delete {koruma.giriş:%player%}
                        stop
                else:
                    send "&8[&cSunucu&8] &7Koruma durumu&8: &cKapalı" to player
                    send "&8[&cSunucu&8] &7Korumayı &ckapatmak için tekrar &3/koruma &7yazınız&8." to player
                    set {koruma.giriş:%player%} to true
                    wait 24 seconds
                    if {koruma.giriş:%player%} is set:
                        delete {koruma.giriş:%player%}
                        stop
            else:
                if {koruma:%player%} is set:
                    delete {koruma:%player%}
                    delete {koruma.giriş:%player%}
                    send player title "&a&lKORUMA KAPATILDI" with subtitle "&7Artık blok koyup&8/&7kırabilirsin&8." for 2 seconds
                    stop
                else:
                    set {koruma:%player%} to true
                    delete {koruma.giriş:%player%}
                    send player title "&c&lKORUMA AKTİFLEŞTİRİLDİ" with subtitle "&7Artık blok koyup&8/&7kıramazsın&8." for 2 seconds
                    stop
 

iKaanStrafe

Merhaba Dünya, Seni Özledim

Discord:

iKaanStrafe

Katılım
26 Mayıs 2016
Mesajlar
1.582
Elmaslar
1.491
Puanlar
17.385
Yer
Chelyabinsk-Penza
Minecraft
iKaanStrafe
Arada rastgele istemsizce blokları kırarak dolaşıyorum sunucu açarsam bu tarz bir şey kullanabilirim
 

dimitris831

Demir Cevheri Gibiyim

Discord:

dimitris831#0001

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
195
Elmaslar
44
Puanlar
0
Yaş
23
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
dimitris831
Facebook
ichbindimitris
Twitter
dimitrisabiniz

Hudi

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Hudi#4994

Katılım
29 Şubat 2020
Mesajlar
30
Elmaslar
8
Puanlar
0
Yaş
22
Gerçekten başarılı buldum. :)
 

Buhari

Software Developer
Yönetici
Emektar
Onaylı Satıcı

Discord:

xBuhari

Katılım
6 Eylül 2017
Mesajlar
1.878
Elmaslar
1.008
Puanlar
18.150
Discord İzni
Minecraft
xBuhari
{koruma.uyarı:%player%}
Yerine
{koruma::uyarı::%player%}

kullanman daha doğru olacaktır neden diye sorarsan , normal veriler liste verilere göre daha çok yer kaplar.
 

Garoz

Simplicitas tollit virtutem.
Emekli

Discord:

MonBoyhiner#2885

Katılım
16 Aralık 2017
Mesajlar
953
Elmaslar
469
Puanlar
16.160
Yer
Türkiye
Minecraft
GarozLite
Hata mesajı aksiyon barına gelebilir. Chat kıtlığı gider.
 
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi

Geniş kapsamlı etkinlik yapmak isteyen sunucu sahipleri açısından olabildiğince yararlı ve kullanışlı bir yapım olmuş ki elinize emeğinize sağlık.
 

AlperenX3

❤️

Discord:

alperentr

Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
3.098
Elmaslar
1.271
Puanlar
11.785
Yer
İzmir
Minecraft
Artgum
Buna benzer birçok skript gördüm fakat aç/kapat özelliği efsane olmuş eline sağlık.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı