Sol Reklam

Bulundu Blok kırılınca olacaklar Yardım !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ardaKol984
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Görüntüleme 1.054
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

ardaKol984

Creeper Evimi Patlattı
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
421
Elmaslar
220
Puanlar
0
Yaş
34
Merhaba arkadaşlar,sizden bir isteğim olacak.
Bu istek;
Mesela bir minigames yapıcam adamların basesine bir bir blok koyucam,sürekli kontrol edilecek ve bu blok kırılırsa ekranda yazı gelicek.
Yardım edenlere şimdiden teşekkürler.​
 
bunu command blocklada yapabilirsin
 
Önce minigames e başlada :D on break eventi ile yapabilirsin. örn: on break of stone:
 
Önce minigames e başlada :D on break eventi ile yapabilirsin. örn: on break of stone:
biliyom ama eğer ole yaparsam birtek orda tş kullanmam lazım ama ben başka yerlerde kullanmak ıstıyom :D
 
Lokasyon belirtirsin :D şu lokasyondaki blok kırılınca dersin. Bir komutla bloğun lokasyonunu kaydedersin.
 
Kod:
options:
    p: &8[&3Xasa&8]
    perm: &cYou don't have the permission!
    ap: loc.admin
    block: stone #Değiştirebilirsin
   
   
command /setloc [<text>]:
    permission: {@ap}
    permission message: {@perm}
    trigger:
        if arg 1 is "loc1":
            set {loc1} to player's location
            send "{@p} &cLocation 1 succesfully setted."
        if arg 1 is "loc2":
            set {loc2} to player's location
            send "{@p} &cLocation 2 succesfully setted."
        if arg 1 is not set:
            send "{@p} &fInvalid args usage&7: &c/setloc <loc1,loc2,loc3,loc4>"
        if arg is "loc3":
            set {loc3} to player's location
            send "{@p} &cLocation 3 succesfully setted."
        if arg1 is "loc4":
            set {loc4} to player's location
            send "{@p} &cLocation 4 succesfully setted."
           
on place:
    loop blocks within {loc1} to {loc2}:
        if loop-block is {@block}:
            set loop-block to air
            send "{@p} &aKazandin!"
            teleport the player to {spawn} #Spawnı ayarlarsın artık :D
    loop blocks within {loc3} to {loc4}:
        if loop-block is {@block}:
            set loop-block to air
            send "{@p} &aKazandin!"
            teleport the player to {spawn}
Galiba hallettim :D
 
Kod:
options:
    p: &8[&3Xasa&8]
    perm: &cYou don't have the permission!
    ap: loc.admin
    block: stone #Değiştirebilirsin
  
  
command /setloc [<text>]:
    permission: {@ap}
    permission message: {@perm}
    trigger:
        if arg 1 is "loc1":
            set {loc1} to player's location
            send "{@p} &cLocation 1 succesfully setted."
        if arg 1 is "loc2":
            set {loc2} to player's location
            send "{@p} &cLocation 2 succesfully setted."
        if arg 1 is not set:
            send "{@p} &fInvalid args usage&7: &c/setloc <loc1,loc2,loc3,loc4>"
        if arg is "loc3":
            set {loc3} to player's location
            send "{@p} &cLocation 3 succesfully setted."
        if arg1 is "loc4":
            set {loc4} to player's location
            send "{@p} &cLocation 4 succesfully setted."
          
on place:
    loop blocks within {loc1} to {loc2}:
        if loop-block is {@block}:
            set loop-block to air
            send "{@p} &aKazandin!"
            teleport the player to {spawn} #Spawnı ayarlarsın artık :D
    loop blocks within {loc3} to {loc4}:
        if loop-block is {@block}:
            set loop-block to air
            send "{@p} &aKazandin!"
            teleport the player to {spawn}
Galiba hallettim :D
Deniyeceğim şimdiden teşekkürler.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı