F
Furkan Doğan
Ziyaretçi
Merhabalar, Bu Konuda Sizlere Yine Eğlence Amaçlı Yazmış Olduğum
Bilmece Skriptini Tanıtıyorum. Kullanımı Gayet Basit :)
KOMUTLAR
/bilmece <Bilinecek Kelime> <Soracağınız Bilmece Hakkında Bilgi> <Süre>
Örnek: /bilmece <Nar> <Pazardan Aldım Bir Tane, Eve Geldim Bin Tane> <20>
SİSTEMDEN GÖRÜNTÜLER
Oyunu Kazanıyorum;
Oyunu Kaybediyorum/Süre Doluyor/Kimse Bilemiyor;
SİSTEM
Bilmece Skriptini Tanıtıyorum. Kullanımı Gayet Basit :)
KOMUTLAR
/bilmece <Bilinecek Kelime> <Soracağınız Bilmece Hakkında Bilgi> <Süre>
Örnek: /bilmece <Nar> <Pazardan Aldım Bir Tane, Eve Geldim Bin Tane> <20>
SİSTEMDEN GÖRÜNTÜLER
Oyunu Kazanıyorum;
Oyunu Kaybediyorum/Süre Doluyor/Kimse Bilemiyor;
SİSTEM
Kod:
options:
Prefix: &6&lBILMECE &8»
function bilmece(cevap: text, ipucu: text, sure: integer):
if {_cevap} is set:
if {_ipucu} is set:
if {_sure} is set:
set {oyunbasladi} to true
set {kelimebulundu} to false
set {sure} to {_sure}
set {cevap} to {_cevap}
play raw sound "random.levelup" at players with pitch 1 volume 10
broadcast "{@Prefix} &aBilmece Etkinliği Başladı!"
wait 3 second
play raw sound "random.pop" at players with pitch 1 volume 10
broadcast "{@Prefix} &7%{_ipucu}% &aSizce Nedir?"
broadcast "{@Prefix} &7Süre: &a%{_sure}% &7Saniye"
wait 3 second
play raw sound "note.pling" at players with pitch 1 volume 10
broadcast "{@Prefix} &7Süre Başladı."
loop {_sure} times:
if {kelimebulundu} is false:
wait 1 second
add -1 to {sure}
set action bar of players to "&4&lSüre: &c%{sure}%"
play raw sound "note.hat" at players with pitch 1 volume 10
if {kelimebulundu} is false:
play raw sound "mob.guardian.curse" at players with pitch 1 volume 10
broadcast "{@Prefix} &7Süre Doldu, Kimse Cevabı Bulamadı.. Cevap: &a%{_cevap}%"
set {oyunbasladi} to false
else:
send "{@Prefix} &7Bir Süre Beltirtmelisiniz." to {player::*}
play "NOTE_BASS" to {player::*} at volume 10
else:
send "{@Prefix} &7Bilmecenin Cevabı Hakkında Biraz Bilgi Vermelisiniz. " to {player::*}
play "NOTE_BASS" to {player::*} at volume 10
else:
send "{@Prefix} &7Bilinecek Kelimeyi Yazmalısınız." to {player::*}
play "NOTE_BASS" to {player::*} at volume 10
command /bilmece [<text>] [<text>] [<integer>]:
permission: op
permission message: {@Prefix} &7Yetkin Yok.
trigger:
set {player::*} to player
bilmece(args 1, args 2, args 3)
on chat:
if message is "%{cevap}%":
if {oyunbasladi} is true:
set {kelimebulundu} to true
wait 0.1 second
broadcast "{@Prefix} &e%player% &7Adlı Oyuncu Cevabı Buldu. Cevap: &a%{cevap}%"
set {oyunbasladi} to false
play raw sound "random.levelup" at players with pitch 13 volume 10
set action bar of players to "&4&lSüre: &cCevap Bulundu"
Son düzenleme: