Ön Söz
Selamlar değerli forum sakinleri.
Bugün sizlere çok kullanışlı bir skript tanıtacağım.
İsterseniz seviye, isterseniz rütbe, isterseniz görev skripti olarak kullanabilirsiniz.
Her şey ayarlar kısmından yapılıyor ve görevler kısa ve öz.
Görseller
Fazla görsel yok maalesef.
Tarım yapıldıkça, mob veya oyuncu öldürdükçe exp artar.
Kod
Umarım işinize yarar.
Ayarlar kısmından kolayca ayarlayabilir, yeni seviyeler ekleyebilirsiniz.
Görüşmek üzere, hoşça kalın.
Selamlar değerli forum sakinleri.
Bugün sizlere çok kullanışlı bir skript tanıtacağım.
İsterseniz seviye, isterseniz rütbe, isterseniz görev skripti olarak kullanabilirsiniz.
Her şey ayarlar kısmından yapılıyor ve görevler kısa ve öz.
Görseller
Fazla görsel yok maalesef.
Tarım yapıldıkça, mob veya oyuncu öldürdükçe exp artar.
Kod
Kod:
variables:
{exp::%player%} = 0
{seviye::%player%} = 0
options:#seviyeler için gereken exp miktarlarını yazınız
seviye1: 100
seviye2: 300
seviye3: 600
tarimexp: 3#oyuncu hasat başına kaç exp alsın?
killexp: 5#oyuncu kill başına kaç exp alsın?
on join:
if {seviye::%player%} is not set:
set {seviye::%player%} to 0
if {exp::%player%} is not set:
set {exp::%player%} to 0
command /seviyeatla:
trigger:
if {seviye::%player%} is 0:
if {exp::%player%} is bigger than or equal to {@seviye1}:
add 1 to {seviye::%player%}
send "&7Seviye atladınız. Yeni seviyeniz: &a%{seviye::%player%}%" to player
execute console command "cc give p oyuncu 1 %player%"#bu kısımdan verilecek ödülleri ayarlayabilirsiniz
else if {seviye::%player%} is 1:
if {exp::%player%} is bigger than or equal to {@seviye2}:
add 1 to {seviye::%player%}
send "&7Seviye atladınız. Yeni seviyeniz: &a%{seviye::%player%}%" to player
execute console command "cc give p oyuncu 2 %player%"#bu kısımdan verilecek ödülleri ayarlayabilirsiniz
else if {seviye::%player%} is 2:
if {exp::%player%} is bigger than or equal to {@seviye3}:
add 1 to {seviye::%player%}
send "&7Seviye atladınız. Yeni seviyeniz: &a%{seviye::%player%}%" to player
execute console command "cc give p oyuncu 3 %player%"#bu kısımdan verilecek ödülleri ayarlayabilirsiniz
command /levelim:
trigger:
send "&7Senin seviyen: &a%{seviye::%player%}%" to player
command /exp [<text>] [<offlineplayer>] [<int>]:
trigger:
if player is op:
if arg 1 is set:
if arg 1 is "ekle":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
add arg 3 to {exp::%arg 2%}
send "&a%arg 2% &7adlı oyuncuya &c%arg 3% &7exp eklendi. Toplam: &c%{exp::%arg 2%}%" to player
else:
send "&7Miktar giriniz."
else:
send "&7İsim giriniz."
else if arg 1 is "çıkar" or "sil":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
remove arg 3 from {exp::%arg 2%}
send "&a%arg 2% &7adlı oyuncudan &c%arg 3% &7exp silindi. Toplam: &c%{exp::%arg 2%}%" to player
else:
send "&7Miktar giriniz."
else:
send "&7İsim giriniz."
else if arg 1 is "sıfırla":
if arg 2 is set:
set {exp::%arg 2%} to 0
set {seviye::%arg 2%} to 0
else:
send "&7/exp ekle/çıkar/sıfırla" to player
on death:
if attacker is a player:
add {@killexp} to {exp::%attacker%}
set action bar of attacker to "&7Exp: &c%{exp::%attacker%}%"
execute attacker command "seviyeatla"
on break of wheat:
if the data value of the event-block is 7:
add {@tarimexp} to {exp::%player%}
set action bar of player to "&7Exp: &c%{exp::%player%}%"
execute player command "seviyeatla"
on break of carrot_plants:#hata verirse aradaki tire işaretini kaldırın
if the data value of the event-block is 7:
add {@tarimexp} to {exp::%player%}
set action bar of player to "&7Exp: &c%{exp::%player%}%"
execute player command "seviyeatla"
on break of potato_plants:#hata verirse aradaki tire işaretini kaldırın
if the data value of the event-block is 7:
add {@tarimexp} to {exp::%player%}
set action bar of player to "&7Exp: &c%{exp::%player%}%"
execute player command "seviyeatla"
Umarım işinize yarar.
Ayarlar kısmından kolayca ayarlayabilir, yeni seviyeler ekleyebilirsiniz.
Görüşmek üzere, hoşça kalın.