- Katılım
- 14 Ağustos 2018
- Mesajlar
- 225
- Elmaslar
- 75
- Puanlar
- 8.975
- Yaş
- 30
- Minecraft
- VolumeGG
Selamlar ! Ben Furkan.Konuma Hoşgeldiniz.
NOT : Eleştiride Bulunabilirsiniz Fakat Gereksiz Olduğunu Bende Biliyorum.Sunucunuza Renk Katmak isterseniz Ekleyebilirsiniz.Vaktim Az Olduğundan Az Bilgi Verebileceğim.
Skript Hakkında;
[+] Gui Desteklidir.
[+] Ses Desteklidir.
[-] Lag Yapabilir.
[?] Başkan Özellikleri V 1.2 'De Gelecektir.
[?] Ülke Kasası V 1.2'De Gelecektir.
Nasıl Kullanılır?
Oyun İçerisinde /secim Yazarak Admin Menüsüne Ulaşabilirsiniz.
/oyver Yazarak Oy Verebilirsiniz
/oyliste Yazarak Oy Sıralamasına Bakabilirsiniz.
KOD
NOT : Eleştiride Bulunabilirsiniz Fakat Gereksiz Olduğunu Bende Biliyorum.Sunucunuza Renk Katmak isterseniz Ekleyebilirsiniz.Vaktim Az Olduğundan Az Bilgi Verebileceğim.
Skript Hakkında;
[+] Gui Desteklidir.
[+] Ses Desteklidir.
[-] Lag Yapabilir.
[?] Başkan Özellikleri V 1.2 'De Gelecektir.
[?] Ülke Kasası V 1.2'De Gelecektir.
Nasıl Kullanılır?
Oyun İçerisinde /secim Yazarak Admin Menüsüne Ulaşabilirsiniz.
/oyver Yazarak Oy Verebilirsiniz
/oyliste Yazarak Oy Sıralamasına Bakabilirsiniz.
KOD
Kod:
# Seçim Skripti V 1.0
# Volume Tarafından Kodlanmıştır !
on load:
if {secim} isn't set:
set {secim} to false
if {secmenler::*} isn't set:
add "Sil" to {secmenler::*}
on first join:
add "%player%" to {oyunculiste::*}
on join:
if {oyverildi::%player%} isn't set:
set {oyverildi::%player%} to false
options:
p: &eSunucu &8- &6Ismi &4» &8
perm: sk.secim
noperm: &4Gerekli Yetkiye Sahip Değilsin ! ( &2sk.secim &4)
command /secim [<text>] [<text>]:
permission: {@perm}
permission message: {@noperm}
trigger:
if arg-1 is set:
if arg-1 is "ekle":
if arg-2 is set:
loop {secmenler::*}:
if arg-2 is loop-value:
send "{@p}Böyle Bir Seçmen Var ! &4/secim sil Oyuncuİsmi" to player
stop
add "%arg-2%" to {secmenler::*}
send "{@p}&bSeçmen Eklendi !" to player
if arg-1 is "sil":
if arg-2 is set:
loop {secmenler::*}:
if "%arg-2%" is not "%loop-value%":
send "{@p}Böyle Bir Seçmen Yok ! &4/secim ekle Oyuncuİsmi" to player
stop
remove "%arg-2%" from {secmenler::*}
send "{@p}&4Seçmen Silindi !" to player
stop
if arg-1 is "kapat":
if {secim} is true:
set {secim} to false
send "{@p}Seçim Kapatıldı !" to player
delete {secmenler::*}
delete {secim.sayi::*}
loop {oyunculiste::*}:
set {oyverildi::%loop-value%} to false
else:
play raw sound "mob.villager.no" at player with pitch 1 volume 10
send "{@p}Zaten Açık bir Seçim Yok !" to player
if arg-1 is "ac":
if {secim} is false:
set {secim} to true
add "Sil" to {secmenler::*}
send "{@p}Seçim Açıldı !" to player
else:
play raw sound "mob.villager.no" at player with pitch 1 volume 10
send "{@p}Seçim Zaten Kapalı !" to player
if arg-1 is "bitir":
if {secim} is true:
set {secim} to false
play raw sound "mob.chicken.plop" at player with pitch 1 volume 10
send "{@p}Seçim Sonuçları Açıklanıyor..." to player
wait 1 second
loop {secim.sayi::*}:
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 tick
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 tick
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
if {_result} is 1:
play raw sound "random.levelup" at player with pitch 1 volume 10
send "&e%loop-value% &8Oyuncusu &b%{secim.sayi::%loop-value%}% Oy &8ile Seçimi Kazandı !"
set {baskan::%loop-value%} to true
delete {secmenler::*}
delete {secim.sayi::*}
loop {oyunculiste::*}:
set {oyverildi::%loop-value%} to false
else:
open virtual chest with size 3 named "&bSeçim Admin" to player
make gui slot 10 of player with green wool named "&bSeçimi Aç" with lore "&8» &2Seçimi Açmak İçin Tıkla !" to close then run player command "/secim ac"
make gui slot 16 of player with red wool named "&bSeçimi Kapat" with lore "&8» &2Seçimi Kapatmak İçin Tıkla !" to close then run player command "/secim kapat"
make gui slot 13 of player with yellow wool named "&6Seçimi Bitir" with lore "&8» &2Seçimi Bitirmek İçin Tıkla !" to close then run player command "/secim bitir"
make gui slot 18 of player with book named "&eSeçmen Ekleme" with lore "&8» &2Seçmen Eklemek için : &4/secim ekle Oyuncuİsmi" to nothing
make gui slot 26 of player with book named "&eSeçmen Silme" with lore "&8» &2Seçmen Silmek için : &4/secim sil Oyuncuİsmi" to nothing
make gui slot 0 of player with diamond named "&6Oy İstatiskleri" with lore "&8» &2Oy İstatisklerine Bakmak için Tıkla !" to close then run player command "/oyliste"
make gui slot 8 of player with nether star named "&6Oy Ver" with lore "&8» &2Oy Vermek İçin Tıkla !" to close then run player command "/oyver"
command /oyver [<text>] [<text>]:
trigger:
if {secim} is true:
if {oyverildi::%player%} is false:
if arg-1 isn't set:
open virtual chest with size 1 named "&eOy Ver !" to player
set {_slot} to -1
loop {secmenler::*}:
add 1 to {_slot}
make gui slot {_slot} of player with stone named "&b%loop-value%" with lore "&8» &2Oy Vermek İçin Tıkla !" to run player command "/oyver %loop-value%"
else:
if arg-2 isn't set:
loop {secmenler::*}:
if "%arg-1%" is "%loop-value%":
open virtual chest with size 1 named "&2Onayla !" to player
make gui slot 2 of player with green wool named "&2Onayla ! &8- &b%arg-1%" to close then run player command "oyver %arg-1% onayla"
make gui slot 6 of player with red wool named "&4Reddet ! &8- &b%arg-1%" to close then run player command "oyver %arg-1% reddet"
else:
if arg-2 is "reddet":
play raw sound "mob.villager.no" at player with pitch 1 volume 10
else if arg-2 is "onayla":
play raw sound "random.levelup" at player with pitch 1 volume 10
send "{@p}&b%arg-1% &8Oyuncusuna Oy Verildi !" to player
add 1 to {secim.sayi::%arg-1%}
set {oyverildi::%player%} to true
else:
play raw sound "mob.villager.no" at player with pitch 1 volume 10
send "{@p}Zaten Oy Vermişsin !" to player
else:
play raw sound "mob.villager.no" at player with pitch 1 volume 10
send "{@p}Başlamış Bir Seçim Yok !" to player
command /oyliste:
trigger:
open virtual chest with size 1 named "&eSeçim Nasıl Gidiyor ?" to player
set {_slot} to -1
loop {secmenler::*}:
add 1 to {_slot}
if {secim.sayi::%loop-value%} isn't set:
make gui slot {_slot} of player with stone named "&b%loop-value%" with lore "&8» &2Oy Sayısı : &60" to nothing
else:
make gui slot {_slot} of player with stone named "&b%loop-value%" with lore "&8» &2Oy Sayısı : &6%{secim.sayi::%loop-value%}%" to nothing
konu düzenlenecektir
Son düzenleme: