Sol Reklam

Skript Paylaşımı ANTİ XRAY - Gelişmiş Xray Koruması [GUİ DESTEKLİ]

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Minezoid

oyna.minezoid.com

Discord:

Minezoid#4994

Katılım
21 Haziran 2016
Mesajlar
1.567
Elmaslar
1.020
Puanlar
13.735
Yer
Minezoid Network
75295

Anti Xray sunucunuzdaki Xray hilelerini engellemek amacıyla geliştirilmiş bir skripttir.

Bu skript tüm cevherleri gizlemiyor, sadece onları disquise ediyor.

Uyarı ve sayaç sistemi ile bu skript xray kullananları yakalamanızda yardımcı olucaktır!

75296


+ Gui Desteği
+ Uyarı Mesajları
+ Özelleştirebilme
+ Mesajları ve madenleri açıp kapatabilme
+ Sayaç

75298


75299


75301


Kod:
/axr - Menüyü açar
/axr help - Komutları gösterir ve bilgi verir
/axr alerts - Uyarıları açar/kapatır
/axr orecount ore (player) - Bir oyuncunun kazdığı madenlerin sayısını gösterir
/axr orecount ore clear (player) - Bir oyuncunun kazdığı madenlerin sayısını sıfırlar
/axr reload - Dosyaları yeniler

axr.admin - Bu yetki bütün komutları kullanabilmek içindir. (menü,reload vs)
axr.alerts - Uyarı mesajlarını görmeyi sağlar.

75302


Bu skriptin çalışabilmesi için Skript ve Skquery eklentilerinin yüklü olması gerekir.

75304





75303


Kod:
#========================================================================
# 5 YILDIZLI DEĞERLENDİRME YAPIN LÜTFEN (5/5)
#========================================================================

#========================================================================
# byDelta tarafından Türkçeleştirildi. | Ne Mutlu Türk'üm Diyene! ☪
#========================================================================

#=========================================================================
#YAPILANDIRMA AYARLARI
options:

    #YAPILANDIRMA AYARLARI BURADA BAŞLIYOR!
    

    onek: &8[&6Anti-XRay&8]
    
    #"/axr" kullanarak gizli cevher sistemini değiştirebilirsiniz.
    #TPS, Madenciliği gecikme çeklerini azaltmak için "false" olarak ayarlandı. Uyarılar hâlâ işe yarayacak.
    
    yaricap: 10
    #Bunun işe yaraması için "hideradius" değerleri "true" olarak ayarlanmalıdır. TPS gecikmesini önlemek için yaricap'ı azaltın.
    
    acildionek: &7[&2✔ &aAçık&7]
    kapandionek: &7[&4✘ &cKapalı&7]
    cevheracildionek: &7[&2✔ &aAçık&7]
    cevherkapandionek: &7[&4✘ &cKapalı&7]
    
    elmasbuldumesaj: &e%player% &7isimli oyuncu bir &belmas &7buldu!
    elmasylevel: 70 #Oyuncuların cevherleri ne zaman kullandığını kontrol etmek için "Y" seviyesini ayarlar.
    altinbuldumesaj: &e%player% &7isimli oyuncu bir &6altın cevheri &7buldu!
    altinylevel: 70 #Oyuncuların cevherleri ne zaman kullandığını kontrol etmek için "Y" seviyesini ayarlar.
    demirbuldumesaj: &e%player% &7isimli oyuncu bir &fdemir cevheri &7buldu!
    demirylevel: 70 #Oyuncuların cevherleri ne zaman kullandığını kontrol etmek için "Y" seviyesini ayarlar.
    zumrutbuldumesaj: &e%player% &7isimli oyuncu bir &azümrüt &7buldu!
    zumrutylevel: 70 #Oyuncuların cevherleri ne zaman kullandığını kontrol etmek için "Y" seviyesini ayarlar.
    
    
    #YAPILANDIRMA AYARLARI BURADA BİTİYOR!

#========================================================================#

#========================================================================
# NE YAPTIĞINI BİLMİYORSAN LÜTFEN BURAYI DÜZENLEME!
#========================================================================

options:
    versiyon: 1.2

on load:
    wait 2 ticks
    send "[Anti-XRay] X-Ray için 'v1.2' yükleniyor.." to console
    send "[Anti-Xray] Lütfen forum konumuzu ve skriptimizi değerlendirin." to console
    send "[Anti-XRay] Forum konumuz: &ahttps://www.mc-tr.com/konu/anti-xray-gelismis-xray-korumasi-gui-destekli.61070/#post-345168"
    if {cevherlerisakla} is not set:
        set {cevherlerisakla} to true

command /axr [<text>] [<text>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        if player has permission "mctr-axr.admin":
            if arg-1 is not "gui" or "menü" or "uyarı" or "cevhersayacı" or "cs" or "yardım" or "yenile" or "yl":
                wait 2 tick
                execute player command "axr menü"
                stop
            if arg-1 is "gui" or "menü":
                if {cevherlerisakla} is false:
                    wait 5 tick
                    open chest with 2 row named "&c&lAnti-XRay GUI" to player
                    format slot 0 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 8 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 9 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 10 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 11 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 15 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 16 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 17 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 1 of player with a coal ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 2 of player with a iron ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 3 of player with a gold ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 4 of player with redstone ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 5 of player with a lapis lazuli ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 6 of player with a emerald ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 7 of player with a diamond ore named "&c&lGizli Cevher Sistemi Devre Dışı" to be unstealable
                    format slot 12 of player with a clock named "&5Cevher Sayacı&f: %{counter.name}% " to close then run [execute player command "/axrayarlar12 sayaç"]
                    format slot 13 of player with oak door named "&bGizli Cevher Sistemi&f: %{osy.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 cevhersistemi"]
                    format slot 14 of player with a eye of ender named "&eTüm Cevher Uyarılarıı&f: %{orealerts.name}% " to close then run [execute player command "/axr uyarı hepsi"]
                    stop
                if {cevherlerisakla} is true:
                    wait 5 tick
                    if {iron.name} or {coal.name} or {gold.name} or {red.name} or {blue.name} or {green.name} or {diamond.name} or {counter.name} or {orealerts.name} or {osy.name} is not set:
                        set {iron.name} or {coal.name} or {gold.name} or {red.name} or {blue.name} or {green.name} or {diamond.name} or {counter.name} or {orealerts.name} or {osy.name} to "&8[&eNot Activated&8]"
                    open chest with 2 row named "&8[&4&lAnti-XRay GUI&8]" to player
                    format slot 0 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 8 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 9 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 10 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 11 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 15 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 16 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 17 of player with glowing purple stained glass pane named " " to be unstealable
                    format slot 1 of player with a coal ore named "&7Kömürü Gizle&f: %{coal.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 kömür"]
                    format slot 2 of player with a iron ore named "&fDemiri Gizle: %{iron.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 demir"]
                    format slot 3 of player with a gold ore named "&6Altını Gizle&f: %{gold.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 altın"]
                    format slot 4 of player with redstone ore named "&cKızıltaşı Gizle&f: %{red.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 kızıltaş"]
                    format slot 5 of player with a lapis lazuli ore named "&3Lapisi Gizle&f: %{blue.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 lapis"]
                    format slot 6 of player with a emerald ore named "&aZümrütü Gizle&f: %{green.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 zümrüt"]
                    format slot 7 of player with a diamond ore named "&bElması Gizle&f: %{diamond.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 elmas"]
                    format slot 12 of player with a clock named "&5Cevher Sayacı&f: %{counter.name}% " to close then run [execute player command "/axrayarlar12 sayaç"]
                    format slot 13 of player with oak door named "&bGizli Cevher Sistemi&f: %{osy.name}%" to close then run [execute player command "/axrayarlar12 cevhersistemi"]
                    format slot 14 of player with a eye of ender named "&eAll Ore Alerts&f: %{orealerts.name}% " to close then run [execute player command "/axr uyarı hepsi"]
                    stop
            if arg-1 is or "uyarı":
                if arg-2 is not set:
                    send "&7[&6Anti-XRay&7] &eLütfen şunlardan birini girin: &7(&ehepsi&7/&belmas&7/&6altın&7/&fdemir&7/&azümrüt&7)"
                    send ""
                    send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr uyarı &7(&ehepsi&7/&belmas&7/&6altın&7/&fdemir&7/&azümrüt&7)"
                if arg-2 is "hepsi":
                    if {axr.alert} is not set:
                        set {axr.alert} and {axr.d} and {axr.g} and {axr.e} and {axr.i} to true
                        send "&eTüm Cevher Uyarıları&f: &2✔ &aAçık"
                        set {orealerts.name} to "&8[&2✔ &cAçık&8]"
                        wait 2 tick
                        execute player command "/axr menü"
                        stop
                    else:
                        delete {axr.alert} and {axr.d} and {axr.g} and {axr.e} and {axr.i}
                        send "&eTüm Cevher Uyarıları&f: &4✘ &cKapalı"
                        set {orealerts.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                        wait 2 tick
                        execute player command "/axr menü"
                        stop
                if arg-2 is "elmas":
                    if {axr.d} is not set:
                        set {axr.d} to true
                        send "&bElmas Uyarısı&f: &2✔ &aAçık"
                    else:
                        delete {axr.d}
                        send "&bElmas Uyarısı&f: &4✘ &cKapalı"
                        stop
                if arg-2 is "altın":
                    if {axr.g} is not set:
                        set {axr.g} to true
                        send "&6Altın Uyarısı&f: &2✔ &aAçık"
                    else:
                        delete {axr.g}
                        send "&6Altın Uyarısı&f: &4✘ &cKapalı"
                        stop
                if arg-2 is "zümrüt":
                    if {axr.e} is not set:
                        set {axr.e} to true
                        send "&aZümrüt Uyarısı&f: &2✔ &aAçık"
                    else:
                        delete {axr.e}
                        send "&aZümrüt Uyarısı&f: &4✘ &cKapalı"
                    stop
                if arg-2 is "demir":
                    if {axr.i} is not set:
                        set {axr.i} to true
                        send "&fDemir Uyarısı: &2✔ &aAçık"
                    else:
                        delete {axr.i}
                        send "&fDemir Uyarısı: &4✘ &cKapalı"
                        stop
            if arg-1 is "cevhersayacı" or "cs":
                if arg-2 is not set:
                    if {axr.dcount.%player%} and {axr.ecount.%player%} and {axr.gcount.%player%} and {axr.icount.%player%} is not set:
                        set {axr.dcount.%player%} and {axr.ecount.%player%} and {axr.gcount.%player%} and {axr.icount.%player%} to 0
                    if {axr.count} is not set:
                        send "&5Cever Sayacı 1&f: &2✔ &aAçık"
                        set {counter.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                        set {axr.count} to true
                        stop
                    if {axr.count} is true:
                        set {axr.count} to false
                        send "&5Cevher Sayacı 2&f: &4✘ &cKapalı"
                        set {counter.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                        stop
                    if {axr.count} is false:
                        set {axr.count} to true
                        send "&5Cevher Sayacı 3&f: &2✔ &aAçık"
                        set {counter.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                        stop
                if arg-2 is "cevher":
                    if arg-3 is not set:
                        send "&7[&6Anti-XRay&7] &eLütfen bu komutu kullan:"
                        send "&6/axr cs cevher [oyuncu]"
                        stop
                    if arg-3 is set:
                        if {axr.count} is false:
                            send "&7[&6Anti-XRay&7] &cCevher Sayacı devre dışı!"
                            stop
                        if {axr.count} is true:
                            send "&e&m-[-&r &6&l%arg-3% &a&lOYUNCUSUNUN CEVHER SAYACI &e&m-]-"
                            send "&7[&6Anti-XRay&7] &fDemir: &b%{axr.icount.%player%}%"
                            send "&7[&6Anti-XRay&7] &6Altın: &b%{axr.gcount.%player%}%"
                            send "&7[&6Anti-XRay&7] &bElmas: &b%{axr.dcount.%player%}%"
                            send "&7[&6Anti-XRay&7] &aZümrüt: &b%{axr.ecount.%player%}%"
                            stop
                if arg-2 is "temizle":
                    if arg-3 is not set:
                        send "&7[&6Anti-XRay&7] &eLütfen bu komutu kullan:"
                        send "&6/axr temizle [oyuncu]"
                        stop
                    if arg-3 is set:
                        if {axr.count} is false:
                            send "&7[&6Anti-XRay&7] &cCevher Sayacı devre dışı!"
                            stop
                        if {axr.count} is true:
                            send "&6&l%arg-3% &a&lOYUNCUSUNUN CEVHERLERI TEMIZLENDI"
                            set {axr.icount.%player%} to 0
                            set {axr.dcount.%player%} to 0
                            set {axr.ecount.%player%} to 0
                            set {axr.gcount.%player%} to 0
                            stop
            if arg-1 is "yardım":
                send ""
                send "&b============ &a&lYARDIM MENÜSÜ &b================="
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr menü &7- &eopens the gui"
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr cs &7- &eCevher sayımını açar/kapatır."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr cs cevher (player) &7- &eOyuncunun cevher sayılarını gösterir."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr cs temizle (player) &7- &eOyuncunun cevher sayılarını temizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr uyarı &7- &eX-Ray korumasını açar/kapatır."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr yenile &7- &eYapılandırma ayarlarını yeniler."
                stop
            if arg-1 is "yenile" or "yl": #Bunu kullanabilmek için Skript dosyasının ismi "axr" olması gerekmektedir.
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &aYapılandırma ayarları yenileniyor..."
                wait 1 second
                execute console command "sk reload axr"
                wait 1 second
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &aYapılandırma ayarları tamamlandı!"
        else:
            send "&7[&6Anti-Xray&7] &cBu komutu kullanmak için yetkin yok."

command /axrayarlar12 [<text>]:
    trigger:
        if player has permission "mctr-axr.admin":
            wait 2 tick
            if arg-1 is not "kömür" or "demir" or "altın" or "kızıltaş" or "lapis" or "cevhersistemi" or "elmas" or "sayaç":
                send ""
                send "&b============ &a&lYARDIM MENÜSÜ &b================="
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr zümrüt &7- &eZümrütü gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr elmas &7- &eElması gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr altın &7- &eAltını gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr demir &7- &eDemiri gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr lapis &7- &eLapisi gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr kızıltaş &7- &eKızıltaşı gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr kömür &7- &eKömürü gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr cevhersistemi &7- &eCevher sistemi menüsünü açar."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr sayaç &7- &eCevher sayacı menüsünü açar."
            if arg-1 is not set:
                send ""
                send "&b============ &a&lYARDIM MENÜSÜ &b================="
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr zümrüt &7- &eZümrütü gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr elmas &7- &eElması gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr altın &7- &eAltını gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr demir &7- &eDemiri gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr lapis &7- &eLapisi gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr kızıltaş &7- &eKızıltaşı gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr kömür &7- &eKömürü gizler."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr cevhersistemi &7- &eCevher sistemi menüsünü açar."
                send "&7[&6Anti-XRay&7] &e/axr sayaç &7- &eCevher sayacı menüsünü açar."
            if arg-1 is "zümrüt":
                if {green} is not set:
                    set {green} to true
                    set {green.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &aZümrüt Gizleme&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {green}
                    set {green.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &aZümrüt Gizleme&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    if arg-1 is "coal":
            if arg-1 is "kömür":
                if {coal} is not set:
                    set {coal} to true
                    set {coal.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &7Kömür Gizleme&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {coal}
                    set {coal.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>>&7Kömür Gizleme&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "demir":
                if {iron} is not set:
                    set {iron} to true
                    set {iron.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &fDemir Gizleme: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {iron}
                    set {iron.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &fDemir Gizleme: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "altın":
                if {gold} is not set:
                    set {gold} to true
                    set {gold.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &6Altın Gizleme&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {gold}
                    set {gold.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &6Altın Gizleme&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "kızıltaş":
                if {red} is not set:
                    set {red} to true
                    set {red.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &cKızıltaş Gizleme&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {red}
                    set {red.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &cKızıltaş Gizleme&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "lapis":
                if {blue} is not set:
                    set {blue} to true
                    set {blue.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &3Lapis Gizleme&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {blue}
                    set {blue.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &3Lapis Gizleme&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "cevhersistemi":
                if {hideores} is false:
                    set {osy.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    set {hideores} to true
                    send "&6&l>> &bCevher Sistemi&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                if {hideores} is true:
                    set {osy.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &bCevher Sistemi&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    set {hideores} to false
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "elmas":
                if {diamond} is not set:
                    set {diamond} to true
                    set {diamond.name} to "&8[&2✔ &aAçık&8]"
                    send "&6&l>> &bElmas Gizleme&f: &8[&2✔ &aAçık&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
                else:
                    delete {diamond}
                    set {diamond.name} to "&8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    send "&6&l>> &bElmas Gizleme&f: &8[&4✘ &cKapalı&8]"
                    execute player command "/axr menü"
                    stop
            if arg-1 is "sayaç":
                execute player command "/axr cs"
                wait 1 ticks
                execute player command "/axr menü"
                stop
        else:
            send "&7[&6Anti-Xray&7] &cBu komutu kullanmak için yetkin yok."

on break:
    if {hideores} is false:
        wait 1 tick
        #do nothing
    if {hideores} is true:
        wait 1 tick
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {gold} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is gold ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                        if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as gold ore
                        if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as gold ore
                        if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as gold ore
                        if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as gold ore
                        if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as gold ore
                        if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as gold ore
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {green} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is emerald ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                        if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as emerald ore
                        if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as emerald ore
                        if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as emerald ore
                        if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as emerald ore
                        if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as emerald ore
                        if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as emerald ore
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {diamond} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is diamond ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                        if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as diamond ore
                        if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as diamond ore
                        if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as diamond ore
                        if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as diamond ore
                        if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as diamond ore
                        if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                            make player see loop-block-1 as diamond ore
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {coal} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is coal ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                            if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as coal ore
                            if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as coal ore
                            if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as coal ore
                            if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as coal ore
                            if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as coal ore
                            if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as coal ore
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {iron} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is iron ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                            if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as iron ore
                            if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as iron ore
                            if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as iron ore
                            if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as iron ore
                            if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as iron ore
                            if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as iron ore,
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {blue} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is lapis lazuli ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                            if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as lapis lazuli ore
                            if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as lapis lazuli ore
                            if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as lapis lazuli ore
                            if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as lapis lazuli ore
                            if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as lapis lazuli ore
                            if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as lapis lazuli ore
        if player's y coordinate is less than or equal to 70:
            if {red} is true:
                loop blocks in radius 10 of player:
                    if loop-block is redstone ore:
                        if block 1 meter above loop-block-1 is not air:
                            if block 1 meter below loop-block-1 is not air:
                                if block 1 meter east loop-block-1 is not air:
                                    if block 1 meter west of loop-block-1 is not air:
                                        make player see loop-block-1 as stone
                            if block 1 meter above loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as redstone ore
                            if block 1 meter below loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as redstone ore
                            if block 1 meter east loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as redstone ore
                            if block 1 meter west of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as redstone ore
                            if block 1 meter north of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as redstone ore
                            if block 1 meter south of loop-block-1 is air:
                                make player see loop-block-1 as redstone ore

on mine of diamond ore:
    if player's y coordinate is less than or equal to 70:
        loop all players:
            if loop-player has permission "axr.alerts":
                if {axr.alert} is true:
                    if {axr.d} is true:
                        send "&7[&6Anti-Xray&7] &e%player% &7isimli oyuncu bir &belmas &7buldu!" to loop-player

on mine of gold ore:
    if player's y coordinate is less than or equal to 70:
        loop all players:
            if loop-player has permission "axr.alerts":
                if {axr.alert} is true:
                    if {axr.g} is true:
                        send "&7[&6Anti-Xray&7] &e%player% &7isimli oyuncu bir &6altın Cevheri &7buldu!" to loop-player

on mine of emerald ore:
    if player's y coordinate is less than or equal to 70:
        loop all players:
            if loop-player has permission "axr.alerts":
                if {axr.alert} is true:
                    if {axr.e} is true:
                        send "&7[&6Anti-Xray&7] &e%player% &7isimli oyuncu bir &aZümrüt Cevheri &7buldu!" to loop-player
on mine of iron ore:
    if player's y coordinate is less than or equal to {@ironlevel}:
        loop all players:
            if loop-player has permission "axr.alerts":
                if {axr.alert} is true:
                    if {axr.i} is true:
                        send "{@prefix} &e%player% &7isimli oyuncu bir &fDemir Cevheri &7buldu!" to loop-player

on mine of iron ore:
    if {axr.count} is true:
        add 1 to {axr.icount.%player%}
        stop
on mine of gold ore:
    if {axr.count} is true:
        add 1 to {axr.gcount.%player%}
        stop
on mine of emerald ore:
    if {axr.count} is true:
        add 1 to {axr.ecount.%player%}
        stop
on mine of diamond ore:
    if {axr.count} is true:
        add 1 to {axr.dcount.%player%}
        stop

on join:
    wait 3 second
    if player is op:
        send "&7[&6Anti-Xray&7] &7Anti-XRay'in en son sürümü kullanılıyor! (&a1.2&7)"

Skript işinize yaradıysa ve daha fazla benzer bilgilendirici paylaşımlar için konuya Elmas vererek destek olabilirsiniz.

Skript ile ilgili görüşlerinizi belirtmeyi unutmayınız.
 
Son düzenleme:

Alpha4117

Play.AlphaCraftTR.Net

Discord:

Hükümdar [Alpha]#2520

Katılım
13 Eylül 2018
Mesajlar
103
Elmaslar
37
Puanlar
8.930
Minecraft
Hukumdar
İş görür başarılar ;)
 

byDelta

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
14 Nisan 2019
Mesajlar
16
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
27
Bunu Türkçeleştirebilirim :D
 

Minezoid

oyna.minezoid.com

Discord:

Minezoid#4994

Katılım
21 Haziran 2016
Mesajlar
1.567
Elmaslar
1.020
Puanlar
13.735
Yer
Minezoid Network

Fhalinkz

Tm

Discord:

Fhalinkz#6825

Katılım
5 Şubat 2018
Mesajlar
1.072
Elmaslar
620
Puanlar
16.230
Yaş
21
Minecraft
Fhalinkz
Kodlaması çok kötü. Kullanmamanızı öneririm.
 

Minezoid

oyna.minezoid.com

Discord:

Minezoid#4994

Katılım
21 Haziran 2016
Mesajlar
1.567
Elmaslar
1.020
Puanlar
13.735
Yer
Minezoid Network

Shura

Altın Benim Yeni Sevgilim
Katılım
6 Haziran 2018
Mesajlar
471
Elmaslar
254
Puanlar
7.070
Kodlaması berbat, kullanmayın.
 

byDelta

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
14 Nisan 2019
Mesajlar
16
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
27
Kodlaması berbat, kullanmayın.
Bunu belirttiğiniz için ülkece size teşekkür ederiz, bu skriptin eklentisi mevcuttur. Eklentisini araştırıp bulabilir ve indirebilirsiniz.
Bu arada "kullanmayın" diyerek kime emir verdiğinizi ve neden emir verdiğinizi hâlâ anlamış değilim.
"Aman efendim, ne emir vermesi? Kime emir vermişim" derseniz, bunu demeden önce hemen yorumu düzeltip emir kipini kaldırmalısınız.
Sonra diyebilirsiniz tabii ki..
75320

Olur olmaz kişilere içini dökersen,
döktüklerini toplamak yine sana kalır.
 
Son düzenleme:

byDelta

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
14 Nisan 2019
Mesajlar
16
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
27
"Anti-XRay" skripti Türkçeleştirilmiştir. En kısa sürede konu düzenlenecektir...
75324

Olur olmaz kişilere içini dökersen,
döktüklerini toplamak yine sana kalır.
 
Son düzenleme:

Shura

Altın Benim Yeni Sevgilim
Katılım
6 Haziran 2018
Mesajlar
471
Elmaslar
254
Puanlar
7.070
Bunu belirttiğiniz için ülkece size teşekkür ederiz, bu skriptin eklentisi mevcuttur. Eklentisini araştırıp bulabilir ve indirebilirsiniz.
Bu arada "kullanmayın" diyerek kime emir verdiğinizi ve neden emir verdiğinizi hâlâ anlamış değilim.
"Aman efendim, ne emir vermesi? Kime emir vermişim" derseniz, bunu demeden önce hemen yorumu düzeltip emir kipini kaldırmalısınız.
Sonra diyebilirsiniz tabii ki..
Eki Görüntüle 75320
Olur olmaz kişilere içini dökersen,
döktüklerini toplamak yine sana kalır.


Sunucusunu sevip performansını yüksek tutmak isteyenlere emir verdim.
 

byDelta

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
14 Nisan 2019
Mesajlar
16
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
27
Sunucusunu sevip performansını yüksek tutmak isteyenlere emir verdim.
Sizin böyle emir verme gibi bir şey mümkün değil. Herkes kendi isteğiyle istediği şeyi yapabilir. Ben size emir versem siz bana kızar, sevmezsiniz değil mi? İşte böyle.. Önce empati kurun sonra yorum yaparsınız.
 

Shura

Altın Benim Yeni Sevgilim
Katılım
6 Haziran 2018
Mesajlar
471
Elmaslar
254
Puanlar
7.070
Sizin böyle emir verme gibi bir şey mümkün değil. Herkes kendi isteğiyle istediği şeyi yapabilir. Ben size emir versem siz bana kızar, sevmezsiniz değil mi? İşte böyle.. Önce empati kurun sonra yorum yaparsınız.

Hayır neden kızayım? Işten anlayan birisi yorum yapmış ve diğer insanları uyarıyor ona neden kulak vermeyeyim? Önce doğru düzgün bir skript yapın sonra eleştirilere cevap verin.
 

byDelta

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
14 Nisan 2019
Mesajlar
16
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
27
Hayır neden kızayım? Işten anlayan birisi yorum yapmış ve diğer insanları uyarıyor ona neden kulak vermeyeyim? Önce doğru düzgün bir skript yapın sonra eleştirilere cevap verin.

Skripti bizim yazdığımızı nerden çıkardınız? İnsanlara yardım amaçlı internette bulunmuş yararlı bir skript olduğu için @ZediaphBack tarafından paylaşıldı. Lütfen saygı sizde kaldın diyeceğim de ne zaman sizde oldu ki?
 

Minezoid

oyna.minezoid.com

Discord:

Minezoid#4994

Katılım
21 Haziran 2016
Mesajlar
1.567
Elmaslar
1.020
Puanlar
13.735
Yer
Minezoid Network
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı