- Katılım
- 1 Haziran 2018
- Mesajlar
- 623
- Elmaslar
- 432
- Puanlar
- 14.825
- Yaş
- 24
- Minecraft
- BeyazPolis
Anti Hile Dersleri #2
Selamlar forum halkı, bölüm ikiye hoş geldiniz.
önceki derste bir paketi nasıl dinleyeceğimizi öğrenmiştik şimdi bu bilgileri veriye dönüştüreceğiz.
Bu sezon 3 bölümden oluşmakta, sezon finalinde 3,02 algılayan bir Reach koruması kodlayacağız.
Hadi başlayalım!
Konumlandırma Paketleri.
Sunucuyla haberleşmek için bir protokol kullanıyor, bazı kurallar içerisinde buna herkes uymak zorunda demiştik.
Minecraft kodlama yapısı olarak iki çeşit paket sınıfı kullanır.
Out ve İn yapısı, aslında ikisi nerdeyse aynıdır, sadece birisi objeyi paketleri okuyarak oluşturur, diğeri parametreler ile oluşturur.
Yani siz oluşturursunuz.
Şimdi konumlandırmak için kullanılan paketlere bakalım.
PacketPlayOutPosition oyuncular yürümek için sunucuya bu paketi yollarlar.
PacketPlayInPosition gelen paketi okur ve bilgiye donüştürür.
Şimdi position paketimizle lokasyonları aldık ancak henüz bitmedi, position look adında başka bir paketimiz var, kafamızı çevirdiğimizde yine lokasyon paketi ve baktığımız yon gibi bilgileri bize veriyor, hemen onu da halledelim.
Bunu hallettiğimize göre şimdi bir oyuncu sınıfı açalım ve verileri oraya yazalım.
Oyuncunun lokasyonları olmalı, ve şüphe sayısı olmalı.
Bu şekilde verilere göre hareket edeceğiz.
Şuan oyuncu lokasyonlarımız tamamıyla elimizde, bir sonraki derste check yazacağız ve 3,02 reach algılayacak.
Selamlar forum halkı, bölüm ikiye hoş geldiniz.
önceki derste bir paketi nasıl dinleyeceğimizi öğrenmiştik şimdi bu bilgileri veriye dönüştüreceğiz.
Bu sezon 3 bölümden oluşmakta, sezon finalinde 3,02 algılayan bir Reach koruması kodlayacağız.
Hadi başlayalım!
Konumlandırma Paketleri.
Sunucuyla haberleşmek için bir protokol kullanıyor, bazı kurallar içerisinde buna herkes uymak zorunda demiştik.
Minecraft kodlama yapısı olarak iki çeşit paket sınıfı kullanır.
Out ve İn yapısı, aslında ikisi nerdeyse aynıdır, sadece birisi objeyi paketleri okuyarak oluşturur, diğeri parametreler ile oluşturur.
Yani siz oluşturursunuz.
Şimdi konumlandırmak için kullanılan paketlere bakalım.
PacketPlayOutPosition oyuncular yürümek için sunucuya bu paketi yollarlar.
PacketPlayInPosition gelen paketi okur ve bilgiye donüştürür.
Şimdi position paketimizle lokasyonları aldık ancak henüz bitmedi, position look adında başka bir paketimiz var, kafamızı çevirdiğimizde yine lokasyon paketi ve baktığımız yon gibi bilgileri bize veriyor, hemen onu da halledelim.
Bunu hallettiğimize göre şimdi bir oyuncu sınıfı açalım ve verileri oraya yazalım.
Oyuncunun lokasyonları olmalı, ve şüphe sayısı olmalı.
Bu şekilde verilere göre hareket edeceğiz.
Şuan oyuncu lokasyonlarımız tamamıyla elimizde, bir sonraki derste check yazacağız ve 3,02 reach algılayacak.