every 1 minute:
set {_eventsaat} to "%now%"
if {_eventsaat} is "20:00":
execute console command "ejder doğur"
command /ejder [<text>] [<int>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
send "&7&m-------------------------------------" to player
send "&8&l» &aEjderha doğurmak için &e/ejder doğur" to player
send "&7&m-------------------------------------" to player
if arg-1 is "doğur":
if player has permission "ejder.admin":
if {ejderspawn} is set:
loop {ejdersayi} times:
spawn ender dragon at {ejderspawn}
set the walk speed of the spawned ender dragon to 0
set maximum health of spawned ender dragon to {ejdercan}
set health of spawned ender dragon to {ejdercan}
set spawned ender dragon's name to "&2İsim"
spawn ender dragon at {ejderspawn}
else:
send "&8&l» &aLütfen Ejderha'nın doğacağı noktayı seçiniz &e/ejder spawn"
if arg-1 is "spawn":
if player has permission "ejder.admin":
set {ejderspawn} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta doğma yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"
if arg-1 is "can":
if player has permission "ejder.admin":
if arg-2 is set:
set {ejdercan} to arg-2
send "&8&l» &aBaşarıyla Ejder'in canı &e%{ejdercan}% &aolarak ayarlandı"
else:
send "&8&l» &c Bir sayı giriniz"
if arg-1 is "sayi":
if player has permission "ejder.admin":
if arg-2 is set:
set {ejdersayi} to arg-2
send "&8&l» &aBaşarıyla Ejder'in sayısı &e%{ejdersayi}% &aolarak değiştirildi !"
else:
send "&8&l» &c Bir sayı giriniz"
date format: HH:mm
# The date format to be used when dates should be displayed.
# This can be 'default' to use Java's default date format for the system's language.
# The format is that of Java's SimpleDateFormat as defined here: http://docs.oracle.com/javase/6/docs/api/java/text/SimpleDateFormat.html
# some examples:
# d/M/yyyy h:mm a => 15/7/2012 8:53 PM
# dd.MM.yyyy, HH:mm => 16.03.2013, 09:33
every 1 minute:
set {_eventsaat} to "%now%"
if {_eventsaat} is "20:00":
execute console command "ejder doğur"
variables:
{ejdercan} = 50000
{ejderzaman} = 1
{ejdersayi} = 1
command /ejder [<text>] [<int>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
send "&7&m-------------------------------------" to player
send "&8&l» &aEjderha doğurmak için &e/ejder doğur" to player
send "&7&m-------------------------------------" to player
if arg-1 is "doğur":
if player has permission "ejder.admin":
if {ejderspawn} is set:
loop {ejdersayi} times:
spawn ender dragon at {ejderspawn}
set the walk speed of the spawned ender dragon to 0
set maximum health of spawned ender dragon to {ejdercan}
set health of spawned ender dragon to {ejdercan}
set spawned ender dragon's name to "&2İsim"
spawn ender dragon at {ejderspawn}
else:
send "&8&l» &aLütfen Ejderha'nın doğacağı noktayı seçiniz &e/ejder spawn"
if arg-1 is "spawn":
if player has permission "ejder.admin":
set {ejderspawn} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta doğma yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"
if arg-1 is "can":
if player has permission "ejder.admin":
if arg-2 is set:
set {ejdercan} to arg-2
send "&8&l» &aBaşarıyla Ejer'in canı &e%{ejdercan}% &aolarak ayarlandı"
else:
send "&8&l» &c Bir sayı giriniz"
if arg-1 is "sayi":
if player has permission "ejder.admin":
if arg-2 is set:
set {ejdersayi} to arg-2
send "&8&l» &aBaşarıyla Ejder'in sayısı &e%{ejdersayi}% &aolarak değiştirildi !"
else:
send "&8&l» &c Bir sayı giriniz"
Evet denedim. Ama can barı gözükmedi. Dediğim gibi 2 günde bir o bitiş protlaının yanına 4 tane end kristali konsa direk otomatik olarak etraftaki end kristalleri doğuyor ve end ejderyasının canı gözüküyor.Tamam 4 ender cristal ayarlarım. Yeniden attığım skripti denedin mi? Veriable eklememişim.
Okuldayım eve gidince end kristal eklerim.
Gerçek dünya gününde. Neden endi silmem gerekiyor ki? Ben 2 günde bir spawn olmasını istiyorum. End silmek ne alaka anlamadım. Yoksa bende ellimle gidip kristalleri koyup oluşturabiliyorum.2 gerçek dünya günündemi 2 minecraft dünya günündemi?
bence direk end dünyasını silip yeniden oluşturmak en sağlıklısı olucaktır.
Dünyayı silip yeniden oluşturulduğunda, hem dragon hemde kristaller geleceği için ölye demiştim, tabiki bunu skript ile yapılacaktı.Gerçek dünya gününde. Neden endi silmem gerekiyor ki? Ben 2 günde bir spawn olmasını istiyorum. End silmek ne alaka anlamadım. Yoksa bende ellimle gidip kristalleri koyup oluşturabiliyorum.
options:
zaman: 2 days
regionAdi: end_giris
kristal1xyz: 1 1 1
kristal2xyz: 2 2 2
kristal3xyz: 3 3 3
kristal4xyz: 4 4 4
on region enter:
wait 1 second
if "%region at player%" contains "{@regionAdi}":
if {ejderiya::yasiyor} is false:
if difference between {ejderiya::son} and now is more than {@zaman}:
set {ejderiya::yasiyor} to true
set {ejderiya::son} to now
execute console command "/setblock {@kristal1xyz} End_crystal"
execute console command "/setblock {@kristal2xyz} End_crystal"
execute console command "/setblock {@kristal3xyz} End_crystal"
execute console command "/setblock {@kristal4xyz} End_crystal"
else:
send "&aHenüz ender ejderi doğmayacak, kalan süre: %difference between {ejderiya::son} and now%"
#send player title "&aEnder Ejderi" with subtitle "Doğmasına kalan süre : %difference between {ejderiya::son} and now%" #bu kısım
on death of enderdragon:
set {ejderiya::yasiyor} to false
on spawn of enderdragon:
if {ejderiya::yasiyor} is false:
set {ejderiya::yasiyor} to true
else:
set {ejderiya::son} to now
command /enderejderdogur:
permission: OP
trigger:
set {ejderiya::yasiyor} to true
set {ejderiya::son} to now
execute console command "/setblock {@kristal1xyz} End_crystal"
execute console command "/setblock {@kristal2xyz} End_crystal"
execute console command "/setblock {@kristal3xyz} End_crystal"
execute console command "/setblock {@kristal4xyz} End_crystal"
Dünyayı silip yeniden oluşturulduğunda, hem dragon hemde kristaller geleceği için ölye demiştim, tabiki bunu skript ile yapılacaktı.
fakat aklıma bu geldi,
Not: Denenmemiştir.
Oyuncu "end_giris" adında bir region'a(END dünyasının spawnına world guard ile end_giris adında bir region ekle) girdiğinde
kristal1xyz: 1 1 1
kristal2xyz: 2 2 2
kristal3xyz: 3 3 3
kristal4xyz: 4 4 4
lokasyonlarına kristal koyuyor.
bu kordinatları, f3'e basarak ve kristallerin koyulması gereken blokların kordinatlarını alarak ayarlayabilirsin
Eki Görüntüle 46937
Kod:options: zaman: 2 days regionAdi: end_giris kristal1xyz: 1 1 1 kristal2xyz: 2 2 2 kristal3xyz: 3 3 3 kristal4xyz: 4 4 4 on region enter: wait 1 second if "%region at player%" contains "{@regionAdi}": if {ejderiya::yasiyor} is false: if difference between {ejderiya::son} and now is more than {@zaman}: set {ejderiya::yasiyor} to true set {ejderiya::son} to now execute console command "/setblock {@kristal1xyz} End_crystal" execute console command "/setblock {@kristal2xyz} End_crystal" execute console command "/setblock {@kristal3xyz} End_crystal" execute console command "/setblock {@kristal4xyz} End_crystal" else: send "&aHenüz ender ejderi doğmayacak, kalan süre: %difference between {ejderiya::son} and now%" #send player title "&aEnder Ejderi" with subtitle "Doğmasına kalan süre : %difference between {ejderiya::son} and now%" #bu kısım on death of enderdragon: set {ejderiya::yasiyor} to false on spawn of enderdragon: if {ejderiya::yasiyor} is false: set {ejderiya::yasiyor} to true else: set {ejderiya::son} to now command /enderejderdogur: permission: OP trigger: set {ejderiya::yasiyor} to true set {ejderiya::son} to now execute console command "/setblock {@kristal1xyz} End_crystal" execute console command "/setblock {@kristal2xyz} End_crystal" execute console command "/setblock {@kristal3xyz} End_crystal" execute console command "/setblock {@kristal4xyz} End_crystal"
every 1 minute:
set {_eventsaat} to "%now%"
if {_eventsaat} is "20:00":
execute console command "ejder doğur"
variables:
{ejdercan} = 50000
{ejderzaman} = 1
{ejdersayi} = 1
command /ejder [<text>] [<int>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
send "&7&m-------------------------------------" to player
send "&8&l» &aEjderha doğurmak için &e/ejder doğur" to player
send "&7&m-------------------------------------" to player
if arg-1 is "doğur":
if player has permission "ejder.admin":
if {ejderspawn} is set:
loop {ejdersayi} times:
spawn ender dragon at {ejderspawn}
set the walk speed of the spawned ender dragon to 0
set maximum health of spawned ender dragon to {ejdercan}
set health of spawned ender dragon to {ejdercan}
set spawned ender dragon's name to "&2İsim"
spawn ender dragon at {ejderspawn}
execute console command "setblock {kristal1} end_crystal"
execute console command "setblock {kristal2} end_crystal"
execute console command "setblock {kristal3} end_crystal"
execute console command "setblock {kristal4} end_crystal"
else:
send "&8&l» &aLütfen Ejderha'nın doğacağı noktayı seçiniz &e/ejder spawn"
if arg-1 is "spawn":
if player has permission "ejder.admin":
set {ejderspawn} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta doğma yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"
if arg-1 is "can":
if player has permission "ejder.admin":
if arg-2 is set:
set {ejdercan} to arg-2
send "&8&l» &aBaşarıyla Ejer'in canı &e%{ejdercan}% &aolarak ayarlandı"
else:
send "&8&l» &c Bir sayı giriniz"
if arg-1 is "sayi":
if player has permission "ejder.admin":
if arg-2 is set:
set {ejdersayi} to arg-2
send "&8&l» &aBaşarıyla Ejder'in sayısı &e%{ejdersayi}% &aolarak değiştirildi !"
else:
send "&8&l» &c Bir sayı giriniz"
command /kristal [<text>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
send "&7&m-------------------------------------" to player
send "&8&l» &aKristal Spawnı İçin &e/Kristal 1/2/3/4 " to player
send "&7&m-------------------------------------" to player
if arg-1 is "1":
if player has permission "ejder.admin":
set {kristal1} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta Kristal 1 yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"
if arg-1 is "2":
if player has permission "ejder.admin":
set {kristal2} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta Kristal 2 yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"
if arg-1 is "3":
if player has permission "ejder.admin":
set {kristal3} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta Kristal 3 yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"
if arg-1 is "4":
if player has permission "ejder.admin":
set {kristal4} to location of player
send "&8&l» &aBaşarıyla bulunduğunuz nokta Kristal 4 yeri olarak ayarlandı !"
else:
send "&6&l» &cYetersiz yetki"