- Katılım
- 9 Nisan 2016
- Mesajlar
- 422
- Elmaslar
- 280
- Puanlar
- 14.270
- Minecraft
- rudde
Selam. ProjectSurvival sunucumuz için tasarladığımız Düello sistemi oyuncular tarafından base baskınlarını bitireceği için eklenmesini istemedi, bu sebepten dolayı hazırladığımız sistemin bizde kalmasının bir anlamı yok. Kullanmak isteyen arkadaşlarımız olursa diye 1v1 sistemini sizinle paylaşmaya karar verdik.
Düello esnasında komut kullanılamaz, düello katılımcılarından biri oyundan çıkarsa; çıkan kişi kaybeder ve ölür. Birisi ölene kadar Düello devam eder.
Komutlar:
Düello esnasında komut kullanılamaz, düello katılımcılarından biri oyundan çıkarsa; çıkan kişi kaybeder ve ölür. Birisi ölene kadar Düello devam eder.
Komutlar:
/düello isim bahis > Oyuncuyu düelloya davet eder, düelloyu kazanan bahisteki parayı kendine alır.
/düellokabul & /düelloreddet > Karşı oyuncu, düello teklifini kabul eder veya reddeder.
/duelloc1 > İlk meydan okuyan kişinin Düello için ışınlanacağı bölge (Admin Komutu - Gerekli perm: op)
/duelloc2 > Meydan okunulan kişinin Düello için ışınlanacağı bölge (Admin Komutu - Gerekli perm: op)
Hastebin linki: hastebin
Kod:
#Bu sistem ProjectSurvival için hazırlanılmıştı fakat kullanılmasından vazgeçildiği için herkese paylaşıldı.
#Eğer sunucumuzu denemek istersen IP adresimiz: oyna.ProjectSurvivalMC.com (1.12.2 istemcisiyle girilir)
options:
p: &8» &7
command /düello [<player>] [<number>]:
aliases: /duello, /duel
trigger:
if arg 1 isn't set:
message " "
message "{@p}&6/düello -oyuncu- -para-"
message "&7İki oyuncu düello bölgesine ışınlanırlar ve düelloda birisi"
message "&7ölene kadar oyundan çıkamazlar, komut kullanamazlar."
message "&7Kazanan, bahise koyulan parayı kazanır."
message " "
stop
if {duel} is set:
message "{@p}Halihazırda bir düello yapıldığı için bu komut kullanılamaz!"
stop
if {DuelloTiming} is set:
message "{@p}Başkası meydan okuma aşamasındayken düello teklifi gönderemezsin!"
stop
if arg 1 is player:
message "{@p}Kendine düello isteği gönderemezsin!"
stop
if arg 2 isn't number:
execute player command "/düello"
if player's balance is smaller than arg 2:
message "{@p}Düello isteği göndermek için yeterli paran yok!"
stop
if arg 1's balance is smaller than arg 2:
message "{@p}Bu kişinin belirlediğiniz bahis için yeterli parası yok!"
stop
broadcast "{@p}%player's display name%&7, %arg 1's display name% &7adlı oyuncuyu düelloya davet etti!"
send "{@p}Düello teklifini kabul etmek için &a/düellokabul" to arg 1
send "{@p}Düello teklifini reddetmek için &a/düelloreddet &7yazabilirsin." to arg 1
send "{@p}Bu istek &a30 saniye &7sonra zaman aşımına uğrayacak."
set {DuelloTiming} to 30
set {Duel1} to player
set {Duel2} to arg 1
set {duelMoney} to arg 2
loop 30 times:
wait a second
remove 1 from {DuelloTiming}
{DuelloTiming} is smaller than 2
delete {DuelloTiming}
{duel} isn't set
broadcast "{@p}%player's display name% &7- %arg 1's display name% &7düello teklifi zaman aşımına uğradı!"
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duelMoney}
stop loop
command /düellokabul:
aliases: /duellokabul
trigger:
if {Duel2} isn't player:
message "{@p}Sana herhangi bir düello teklifi gelmemiş."
stop
broadcast "{@p}&a%{Duel2}%&7, &a%{Duel1}% &7adlı kişinin meydan okumasını kabul etti."
broadcast "{@p}Düello birazdan başlayacak!"
set {_duelTimer} to 10
set {duel} to true
delete {DuelloTiming}
loop 10 times:
wait a second
remove 1 from {_duelTimer}
set action bar of all players to coloured "{@p}Düellonun başlamasına kalan süre: &a%{_duelTimer}%"
{_duelTimer} is smaller than 2
delete {_duelTimer}
wait a second
if {Duel1} is offline:
set action bar of all players to coloured "{@p}&a%{Duel1}% &7oyundan çıktığı için düello iptal edildi!"
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
delete {duelMoney}
delete {DuelloTiming}
else if {Duel2} is offline:
set action bar of all players to coloured "{@p}&a%{Duel2}% &7oyundan çıktığı için düello iptal edildi!"
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
delete {duelMoney}
delete {DuelloTiming}
else:
set action bar of all players to coloured "{@p}&a%{Duel1}% &7- &a%{Duel2}% &7düellosu başladı!"
teleport {Duel1} to {duelLoc1}
teleport {Duel2} to {duelLoc2}
set {duelWorking} to on
set {duel} to true
stop loop
command /düelloreddet:
trigger:
if {Duel2} isn't player:
message "{@p}Sana herhangi bir düello teklifi gelmemiş."
stop
broadcast "{@p}&a%{Duel2}%&7, &a%{Duel1}% &7adlı kişinin meydan okumasını kabul reddetti."
delete {DuelloTiming}
delete {Duel1}
delete {Duel2}
command /duelloc1:
trigger:
player is op
message "{@p}Meydan okuyan kişi, buraya ışınlanacak!"
set {duelLoc1} to player's location
command /duelloc2:
trigger:
player is op
message "{@p}Düelloya çağrılan kişi, buraya ışınlanacak!"
set {duelLoc2} to player's location
on command:
{duelWorking} is set
command sender is {Duel1}:
message "{@p}Düelloda komut kullanamazsın!"
cancel event
stop
command sender is {Duel2}:
message "{@p}Düelloda komut kullanamazsın!"
cancel event
stop
on quit:
{duel} is set
{Duel1} is player:
broadcast "{@p}&a%{Duel1}% &7düello esnasında oyundan çıktığı için kaybetti!"
kill {Duel1}
{Duel2} is player:
broadcast "{@p}&a%{Duel2}% &7düello esnasında oyundan çıktığı için kaybetti!"
kill {Duel2}
on death:
victim is {Duel1}:
broadcast "{@p}Düello kazananı, &a%{Duel2}%&7! Kazandığı para: &a$%{duelMoney}%"
set {_duelEnd} to 10
loop 10 times:
wait a second
remove 1 from {_duelEnd}
send "{@p}&a%10-loop-value% saniye &7sonra alan dışına ışınlanacaksın." to {Duel2}
{_duelEnd} is smaller than 2
delete {_duelEnd}
delete {duelWorking}
wait a second
execute console command "spawn %{Duel2}%"
add {duelMoney} to {Duel2}'s balance
subtract {duelMoney} from {Duel1}'s balance
delete {duelMoney}
stop loop
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
victim is {Duel2}:
broadcast "{@p}Düello kazananı, &a%{Duel1}%&7!"
set {_duelEnd} to 10
loop 10 times:
wait a second
remove 1 from {_duelEnd}
send "{@p}&a%10-loop-value% saniye &7sonra alan dışına ışınlanacaksın." to {Duel1}
{_duelEnd} is smaller than 2
delete {_duelEnd}
delete {duelWorking}
wait a second
execute console command "spawn %{Duel1}%"
add {duelMoney} to {Duel1}'s balance
subtract {duelMoney} from {Duel2}'s balance
delete {duelMoney}
stop loop
delete {Duel1}
delete {Duel2}
delete {duel}
Son düzenleme: