Sol Reklam

Haber 1.17.10 Bedrock Güncellemesi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

_Flukzy

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

furkancan#1000

Katılım
5 Haziran 2021
Mesajlar
157
Elmaslar
173
Puanlar
2.335
Yaş
18
Yer
Hatay | Antakya
Minecraft
xWity
Bedrock_1.17.10.png


Minecraft Bedrock 1.17.10 Güncellemesi


Eklemeler
Mumlar

Petek ve ipten yapılabilir
16 renk çeşidi ve bir boyasız uçuk sarı renk çeşidi ile gelir.
Herhangi bir yanıcı nesne tarafından aydınlatılabilir.
Deniz turşularına benzer şekilde bir bloğa adede kadar yerleştirilebilir ve 12 adede kadar ışık seviyesini destekler.
Aynı bloğa yalnızca aynı renkteki mumlar yerleştirilebilir.
Artan yanmış kekin üzerine sadece bir tane yerleştirilebilir.
kekten birini yerseniz mumlar söner.


Komut Değişiklikleri

/Dialogue, JSON dosyaları aracılığıyla NPC'ler için çok sayfalı diyaloglar oluşturmak için kullanılır.


maxresdefault.jpg


Değişiklikler
Açelyalar ve Çiçekli Açelya

Saksının içine yerleştirilebilirler.
Kuvars Bloğu, Üretim Masası, Cilalı Blackstone Tuğlalar, Çatlak Cilalı Blackstone Tuğlalar ve Sculk Sensörü Java Sürümü ile eşleşecek şekilde dokular değiştirildi.
Mavi buz ve büyü masası artık ışık yaymıyor.


Ro Root Dirt

Ro Root Dirt'in dokusu artık normal bir kir bloğunun davranışına uyması için rastgele dönüyor.

İşaretler

İşaretler için açık renkli metnin dış katmanı artık daha açık, bu da koyu metinlerin karanlık yerlerde daha kolay görülmesini sağlıyor.

Öğeler

Dry Kelp, Netherlight Axe, Netherlight Boots, Netherlight Ho, Netherlight Ingot, Netherlight Pickaxe ve Netherlight Sword'un Java
sürümleriyle eşleşecek şekilde dokulu.


Axolotl

Bir kova tropikal balık beslerken artık kova yerine bir kova su veriyorsunuz.
Axolotl hit kutusu, kalabalığın boyutuna uyum sağlamak için küçültüldü.
Axolotl artık ölü taklidi yaparak kuyruğunu sallamıyor.


Keçiler

Çekici keçiler artık Java sürümü keçileriyle aynı hızda hareket ediyor.
Keçi düşme hasarı, artık Java Sürümü ile aynı. (Düşme hasarını 10 azaltır)


İskelet

İskeletler artık toz karın içinde 45 saniye yerine 20 saniye sonra stray'e dönüşüyor.

maxresdefault.jpg


End Kristali

Modeller, iki yerine üç küp olacak ve Java Sürümü ile eşleşecek şekilde değiştirildi.

Bastion Kalıntıları

Sandık ganimeti değiştirildi.
Genel olarak ganimet iyileştirildi; daha nadir eşyaların ağırlıkları artırıldı ve birçok eşya miktarı artırıldı. Birçok havuzun ruloları da arttı.
Tüm "boş" ganimet girişleri kaldırıldı.
Hasarlı çoğu eşyanın ortalama dayanıklılığı arttı.
Çeşitli ganimet masalarına büyülü altın baltalar, altın havuçlar, büyülü altın elmalar ve demir bloklar eklendi.
Hazine sandıklarından demir külçeler kaldırıldı.
Hazine sandıklarındaki büyülenmemiş elmas zırh artık hasar görmeyecek.


Genel

Üç dünya yükleme yuvası eklendi.
Bir seferde bir dünya aktif olabilir ve üç dünya yuvası arasında geçiş yapılabilir.


Ayarlar

Ayarlar menüsüne yeni bir erişilebilirlik simgesi eklendi.

Java 1.17-pre1'den aşağıdaki açılış metni eklendi:

"Simüle edilmiş keçiler içerir!"
"Ev yapımı!"
"Klavyemde <<bir kedi var!~" [sic]
"Karşılaşabileceğin en şirin yırtıcı hayvan!"
"Şimdi pistonlarla düşünüyorsun!"
"Cappah'a git!"
"Masa oyunu versiyonu da mevcut!"
"Tatlım, bakırı cilaladım!"
"Bitki bazlı ışık kaynakları!"
"Gerçek" insanlar tarafından yapılmıştır!"


Genel

Sorgu.show_bottom eklendi - varlığın alt kısmının oluşturulup oluşturulmadığını belirlemek için bir sorgu.
query.death_time eklendi - bir çetenin ölmeye başlamasından bu yana geçen keneleri belirlemek için bir sorgu.
Math.min_angle eklendi - açı büyüklüğünü (derece olarak) [-180, 180] aralığına en aza indirmek için bir matematik ifadesi.


Parçalar

Gerekmedikçe parçaların yazılmasını sınırlar. Eski biçimlerden yükseltilen parçalar yüklendiğinde otomatik olarak kaydedilmez, ancak değiştirildiğinde (örneğin bloklar veya aktörler aracılığıyla) kaydedilmek üzere işaretlenir.

Oynanış

Tohum = 0 olan ganimet sandıkları, aynı koordinatlara yerleştirilirse artık doğru şekilde rastgele.
Bir Vanilya ganimet sandığını açmadan önce bloke etmenin, oyuncu NBT'de çekirdeği 0'a ayarlamadıkça, artık her kopyada aynı ganimetle sonuçlanacağını unutmayın.


Veriye Dayalı Çeteler

Ender dragon ve end kristal oluşturma ve animasyonlar artık tamamen veri odaklı.
At işleme ve animasyonlar artık tamamen veri odaklı.
Bu çalışma tüm at çeşitlerini (at, katır, eşek, zombi at, iskelet at) ve tüm at versiyonlarını desteklemektedir.


Grafikler

9_3 veya altı maksimum D3D11 özellik seviyesini destekleyen grafik donanımı artık desteklenmemektedir.
Kararlılık ve Performans
JSON ayrıştırma için daha iyi hata işleme eklendi. Ayrıca eşya ayrıştırma ve ganimet tabloları için birkaç yeni içerik hatası eklendi.
Aktörler
Yeni görülen türler için gelen istemci eşitleme özellikleri, istemci tarafı Actor Property Manager gruplarına düzgün şekilde kaydedilecektir.


Kararlılık ve Performans

JSON ayrıştırma için daha iyi hata işleme eklendi. Ayrıca eşya ayrıştırma ve ganimet tabloları için birkaç yeni içerik hatası eklendi.

Aktörler

Yeni görülen türler için gelen istemci eşitleme özellikleri, istemci tarafı Actor Property Manager gruplarına düzgün şekilde kaydedilecektir.

Caves_&_Cliffs_cover_art.png


Genel

Beta olmayan kullanıcılar için Caves & Cliffs deneysel geçişi eklendi.

Sculk Sensörü

Titreşimleri algılayan bir redstone bileşeni.
Şu anda doğal olarak üretmiyor, ancak gelecek sürümler için doğal üretim planlanıyor.
Blok yerleştirme, ayak sesleri ve mermiler gibi titreşimleri algılar ve bir redstone sinyali yayar.
Titreşim (doku) JE1 BE1.gif Yakınlarda bir titreşim algıladığında parçacıklar yayar.
Buna bağlı bir karşılaştırıcı, sinyale neyin neden olduğuna bağlı olarak farklı sinyal güçleri yayar.
Yağmur gibi ortam havasını algılamaz.


Keçi Boynuzu

Bir bloğa çarptığında bir keçi tarafından düşürülür.
Kısa süreli kullanıldığında baskınlarda duyulan kornaya benzer bir ses çıkarır.


Mağaralar

Tamamen elden geçirildi.
Şimdi Y=-62'ye kadar gerin.
Damlataş mağaraları ve yemyeşil mağaralar gibi mağaraların içindeki biyomlar.
Deniz seviyesinden bağımsız olarak akiferler, farklı yüksekliklerde su kütleleri içerir (Y=63).
Y=0'ın altındaki akiferler bazen su yerine lav üretir.
Yeni nesil mağaralarla daha iyi uyum sağlamak için eski mağaralar iyileştirildi.
Peynir ve spagetti olmak üzere 2 formda gelen yeni gürültü mağaraları.
Orijinal mağaralar, nesilleri gürültü mağaralarıyla daha iyi uyum sağlamak için hafifçe ayarlanmış olarak hala mevcuttur.
Peynir mağaraları, mağaranın altından yukarıya doğru uzanan büyük taş kulelere sahiptir.
Çok büyük, genellikle bir elytra ile uçacak kadar büyük.
Akiferler ve cevherlerle dolu.
Spagetti mağaraları, küçük akiferleri olan ve orijinal mağaralara daha çok benzeyen uzun, ince mağaralardır.
maden milleri
Mayın mili parçaları havada tamamen yüzüyorsa artık üretilmiyor.
Koridorlar artık destek için sütunlar olarak ahşap kütüklerle veya gerekirse asma desteği olarak zincirler ve meşe çitlerle üretiliyor.
Örümcek ağları artık bitişik bir blok olmadan yüzen üretmiyor.


Dağlar

Yüksekliğe bağlı nesil.
Yamaçlarda bazı yeni küçük ladin ağaçları ve zirvelerin üzerinde buz ve dolu buz içeren yenilendi.
Keçi, tavşan, kar blokları, kar katmanları ve toz kar içerir.
Demir cevheri, zümrüt cevheri ve kömür cevheri bol miktarda bulunur.
Zümrüt cevheri artık yalnızca bir tane damla üretmiyor.
Y=256'ya kadar üretebilir.
Yeni alt biyomlarla üretir.


Cevher Dağılımı

Tüm cevherlerin değişen cevher üretimi, onları lapis lazuli cevheri gibi bir yayılma değerine sahip hale getirdi. Bazıları hala yayılmış bir neslin yanında doğrusal bir nesli korur.
Kömür cevheri, zümrüt cevheri ve bakır cevheri artık Y=0'ın altında üretilmiyor.
Bakır cevheri Y=0 ile Y=96 arasında üretilir ve diğer tüm cevherler gibi spread kullanır. Y=48'de zirve yapar.
Zümrüt cevheri yayılma olarak Y=32'nin üzerinde üretilir, Y=256'da zirve yapar ve rakım azaldıkça miktarı azalır.
Kömür cevheri iki kez üretmeye çalışır: bir kez, Y=136 ve Y=256 irtifaları arasında eşit olarak; ve Y=96 yükseklikte zirve yapan ve Y=0 ile Y=192 yükseklik arasında üreten bir yayılma olarak.
Diğer cevherler de farklı şekilde üretilir.
Demir cevheri üç kez üretmeye çalışır: bir kez Y=256 irtifasında yayılan bir tepe noktası olarak, Y=128'in üzerinde üretim; bir diğeri, Y=16'da zirve yapan ve minimum Y=-24 ve maksimum Y=57 yüksekliğinde üreten ve daha küçük olanı Y=-64 ve Y=-32 irtifaları arasında eşit olarak yayılan olarak.
Altın cevheri Y=-64 ve Y=32 rakımları arasında oluşur ve Y=-16'da zirve yapar. Badlands biyomunda üretilen ekstra altın el değmeden bırakıldı.
Lapis lazuli cevheri iki kez üretmeye çalışır: bir kez, Y=32 ve Y=-32 rakımları arasında, 0 rakımda zirve yaparak; ve Y=64 ve Y=-64 rakımları arasında eşit olarak, antik enkaz gibi gömülü hale gelir.
Redstone cevheri iki kez üretmeye çalışır: bir kez, Y=15 ve Y=-64 irtifaları arasında eşit olarak; ve -64 irtifada zirve yapan ve Y=-32 irtifasının altında üreten bir yayılma olarak.
Elmas cevheri artık yayılma şeklinde, Y=16'nın altında ve y=-64'e yakın irtifalarda zirve yapıyor.
Diyorit, andezit ve granit oluşumunun boyutu ve konumu ayarlandı.
Diyorit, granit ve andezit cepleri artık daha büyük ve daha küreseldir ancak daha az yaygındır.


Damlataşı Mağaraları

Dünyada doğal olarak üretebilir.
Sivri damlataş (hem sarkıt hem dikit) ve damlataş blokları içerir.
Damlataşı kümeleri burada bol miktarda bulunur ve genellikle sütunlar oluşturur.


Yemyeşil Mağaralar

Dünyada doğal olarak üretebilir.
Yosun, yosun halısı, spor çiçeği, parlak meyve asmaları, büyük damlama yaprağı ve küçük damlama yaprağı içerir.
Moss, tavanları ve zeminleri kaplar.
Kil havuzları içeride oluşur.


Dağlar

5 alt biyomda geldi:

Dağ Çayırı

Bir dağın en alt tabakası.
Çiçekler ve tatlı meyve çalıları içerir.

Dağ Korusu

Bir dağın ikinci en alçak tabakası.
Kar, kar blokları ve toz karla kaplı ve ladin ağaçlarıyla dolu.
Tavşanlar bu biyomda yumurtlarlar.

Karlı Yamaçlar

Bir dağın ikinci en yüksek tabakası.
Kar, kar blokları, toz kar ve buzla kaplı.

Yüce Doruklar

Bir dağın en yüksek katmanıdır ve yalnızca dağ yeterince yüksekse oluşur.
Çevredeki biyomların karla kaplı tepeler için çok sıcak olup olmadığını üretir.
Kar ve buzla kaplı.

Karla Kaplı Tepeler

Bir dağın en yüksek katmanıdır ve yalnızca dağ yeterince yüksekse oluşur.
Çevredeki biyomların yüksek tepeler için çok soğuk olup olmadığını üretir.
Kar, kar blokları, toz kar, buz ve paketlenmiş buzla kaplı.


Caves-Cliffs-Update_-Part-I-%E2%80%93-Official-Trailer-0-41-screenshot.png


Teknik

Oyun Testi Çerçevesi

/clearall komutu, yüklenen alanların dışındaki testleri de temizlemek için güncellendi
Boyut
getEntitiesAtBlockLocation(konum: BlockLocation) : Varlık[]
Verilen blok konumundaki tüm varlıkların bir dizisini döndürür
spawnEntity(tanımlayıcı: Dize, konum: BlockLocation): Varlık
Verilen blok konumunda verilen tanımlayıcıya sahip bir varlık oluşturur
[Kaldırıldı] işlevi getName()
özellik kimliği: Dize
Varlığın tanımlayıcısını alır
özellik nameTag : Dize
Varlığın ad etiketini alır veya ayarlar.


Oyuncu

Özellik adı: Dize
Oyuncunun adını alır.

Yöntem getPlayers() : Oyuncu[]
Sunucudaki tüm oyuncuları döndürür.

API'lerde blokların nasıl işlendiğine ilişkin güncellemeler:

BlockType, BlockPermutation ve Block örnekleri BlockState tabanlı güncellemenin yerini alıyor.
Entity'ye konum ve hız salt okunur özellikleri eklendi.

function createExplosion(konum : Konum, yarıçap : sayı, patlamaSeçenekler : PatlamaSeçenekleri)
Bir patlama yaratır.

Patlama Seçenekleri : sınıf
createExplosion için ek yapılandırma parametreleri sağlar.

method triggerEvent(eventName : string)
Bir varlık üzerinde bir olayı tetikler.
Belirtilen sayıda onay işareti için art arda geri aramayı çağıran GameTestSequence öğesine thenExecuteFor eklendi.


Olaylar

Yeniden adlandırıldı World.event.weatherWorld.event.changeWeather olarak değiştirildi.
World.event.addEffect etkinliği eklendi.
Bir varlığa bir efekt uygulandığında tetiklenir.
World.event.createEntity etkinliği eklendi.
Dünyaya bir varlık eklendiğinde ateşlenir.
Kaldırılan işlev World.addEventListener.
'getDuration()' işlevi 'süre' özelliğine değiştirildi.
'getAmplifier()' işlevi 'amplifier' özelliğine değiştirildi.
Eklenen özellik displayName
Efektin görünen adını alır.


Düzeltmeler

Performans / Kararlılık

Yüklenmemiş bir alana bir komutla bir yapı yerleştirildiğinde ve o yapı silindiğinde meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi.

Oynanış

Sualtı sisi bir kez daha biyoma bağımlıdır ve olması gerektiği gibi görünür.
Nether Portals'ın bazen oyuncuları yanlış koordinatlara götürmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi.
Bölünmüş ekran oyuncularının Örslerdeki öğeleri yeniden adlandıramaması düzeltildi.
Gök gürültülü fırtınalar artık Java Sürümü (MCPE-72798) kadar sık oluyor.
Bastion ganimetleri artık Java Sürümü (MCPE-104330) ile yakından eşleşiyor.
Oyuncular, oldukça havalı görünmesine rağmen artık bir platformun altında havada yüzemezler.
Örümcek ağlarından geçen oyuncuların yere çarpmadan önce düşme hasarı alması düzeltildi.
Dokunmatik kontrollerle Powder Snow'dan aşağı inmek artık Scaffolding'den aşağı inmekle aynı düğmeyi kullanıyor.
Oyuncunun kafasının ifadelerle düzgün şekilde canlandırılmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.


Moblar

Boş Kovalar artık Balık toplamak için kullanılamaz.
Axolotl'lar artık ölü taklidi yaparken kuyruklarını hareket ettirmiyor.
Axolotl'ları Tropikal Balık Kovası ile beslemek artık boş Kova yerine Su Kovası veriyor.
Axolotl'lar artık istenmeyen yerlerde yumurtlamayı önlemek için sadece tamamen karanlıkta spawn oluyor.
Axolotls'taki hitbox artık mafya boyutuna uyacak şekilde daha küçük.
Boğulmuş, Muhafızlar ve Yaşlı Muhafızlar artık gördüklerinde Axolotl'lara saldırıyor.
Skeletonlar artık Powder Snow'da 20 saniye sonra Strays'e dönüşüyor, 45 saniyeden düşürüldü.
Strays, Charged Creepers (MCPE-35876) tarafından öldürüldüklerinde artık Wither Skeleton Skulls düşürmüyor.
Mob Kederli dünya seçeneği devre dışı bırakıldığında, yanan çeteler artık Powder Snow'u yok edemez.
Tempted Goats artık Java Edition'da keçilerle aynı hızda hareket ediyor ve cezbedilen diğer benzer moblar.
Keçiler bir ram saldırısı gerçekleştirirken, çeteler artık Keçilere karşı misilleme yapmıyor.
Keçi düşme hasarı azaltma artık Java Sürümü ile aynı seviyede. (-10 düşme hasarında azalma)
Keçiler artık Slime Blocks ve Honey Blocks üzerindeyken çarpmaya devam edebilir.
Bebek Deniz Kaplumbağaları artık yumurtadan çıktıktan sonra umutsuzluğa kapılmıyor.
Çeşitleri de dahil olmak üzere Bebek Atlar artık daha uzun ve bacaklarından Z-dövüşü göstermiyor.
Iron Golems ve Evoker'lar artık Peaceful zorlukta bazen agresif değiller.
Amfibi çeteler artık levhaların ve Gün Işığı Sensörlerinin üzerinden geçerken takılıp kalmıyor.
Attacked Glow Squids artık çok oyunculu oturumlarda sadece saldırgan için karartılmıyor.
Glow Squid artık incindiğinde çevreleyen ışık seviyesine uyacak şekilde kararıyor.
1.11 sürümünden sonra oluşturulan Marketplace dünyalarındaki Köylü yumurtlayanlardan ortaya çıkan köylüler artık V2 köylüleri olarak doğru bir şekilde ortaya çıkıyor.
Muhafızlarla karşılaşıldığında bölünmüş ekranda görünebilen bir uyarı düzeltildi.


Bloklar

Falling Anvils ve Stalactites artık sıvıya inerken moblara hasar veriyor.
Azaleas artık Clay'e yerleştirildiğinde Bone Mealed olabilir.
Açelya Yapraklarında ve Çiçekli Açelya Yapraklarında Toplama Bloğunun kullanılması artık doğru blokların toplanmasıyla sonuçlanıyor.
Asılı Kökler artık su tarafından yok ediliyor.
Paratonerler artık üzerlerine düşen blokları kırmıyor.
Rooted Dirt dokusu artık rasgele döndürülerek normal Dirt bloklarının davranışıyla eşleşiyor.
Small Dripleaf artık sadece Shears ile kırıldığında kendini düşürüyor.
Glow Liken artık sadece Shears ile kırıldığında kendini düşürüyor.
Müzik kutuları artık yalnızca Müzik Disklerini katı olmayan bloklara çıkarıyor.


Öğeler

Kartopu ve Yumurta gibi mermiler artık gölge oluşturmuyor.
Düşen tüm öğeler artık benzer bir kayan yüksekliğe sahip.
Grindstone kullanarak bir öğenin büyüsünü kaldırmak, büyü maliyeti cezasını bir kez daha sıfırlar.
Veriye dayalı öğeler artık blokları hedeflemediğinde daha hızlı sallanıyor.
'/replaceitem' komutundan elde edilen Havai Fişek Roketlerinin artık bir uçuş süresi var.
'/replaceitem' komutundan elde edilen Havai Fişek Yıldızları artık uygun renk değerlerine sahip.
İşaretlerdeki parlayan metnin artık bir ana hattı var.
İşaretlerdeki siyah metin artık bir Glow Ink Sac kullanılarak aydınlatılabilir.
Araç ipuçları artık Ink Sac ve Glow Ink Sac'ı bir denetleyici kullanırken tutarken mevcut.
Ink Sac ve Glow Ink Sac artık Macera modunda işaretlerde süresiz olarak kullanılamaz.
Oyuncular artık Macera modunda İşaretler üzerinde metin boyayamaz.
Kabaklar, çıkarıldıklarında rotasyonlarına bakılmaksızın Çiftçi Köylüler tarafından bir kez daha kabul ediliyor.


Kullanıcı Arayüzü

Glow Öğe Çerçevesi artık Kreatif envanterinde normal Öğe Çerçevesinden sonra yer alıyor.
Copper Cevheri artık Creative envanterinde diğer Overworld cevherlerinden sonra yer alıyor.
Deepslate artık Kreatif envanterindeki diğer taşlardan sonra yer alıyor.
Hotbar öğe ipucu süresi artık araç ipucu metninin uzunluğuna göre ölçekleniyor.
Ayarlar menüsüne yeni bir Erişilebilirlik simgesi eklendi.
Öğeler artık Karakter Oluşturucu'da önizlenebilir ve Donat düğmesi kullanılarak donatılabilir.
Klasik Görünümler ve Pelerinler sekmelerine Donat düğmesi eklendi.
Profil ekranı yeniden yükleme düğmesi artık desteklenen tüm dillere uygun şekilde yerelleştirildi.
Erişilebilirlik ayarlarındaki "Varsayılana Sıfırla" düğmesi artık Metin Arka Planı Opaklığı kaydırıcısını sıfırlıyor.
"Nasıl Oynanır"ın "Tezgah" bölümündeki bir yazım hatası düzeltildi.
Oynat ekranının boş sekmelerindeki sayaçlar artık boş, gri bir kutu yerine sıfır gösteriyor.
Öne Çıkan Öğe küçük resimleri artık Karakter Oluşturucu'daki Öne Çıkan Öğeler penceresine sığıyor.
Bir Microsoft Hesabında oturum açmadıklarında oyunculara artık Realms'i görebilmeleri için Oyna ekranında oturum. açmalarını isteyen bir düğme sunulur.
Realms Plus içerik sona erme zamanlayıcıları artık düzgün görünüyor.
Realms Plus zamanlayıcıları artık yalnızca sona erme tarihinden sonraki 30 gün içinde görünür.


Komutlar

'/title clear' artık başlığı ve alt başlığı HUD'dan doğru şekilde temizliyor.
Frosted Ice artık '/setblock' ve '/testforblock' (MCPE-126741) gibi bir blok kabul eden herhangi bir komutta kullanılabilir.



Son

Sevgili Forum okuyucuları, bugün sizlerle birlikte Minecraft 1.17.10 Bedrock Güncellemesi adlı konumuzu inceledik, bir sonraki konumda buluşmak dileğiyle sağlıcakla kalın.



Yazar

_Flukzy
 

Ekler

  • 1627195850936.png
    1627195850936.png
    312 bayt · Görünt.: 39
  • 1627196886176.jpeg
    1627196886176.jpeg
    12,5 KB · Görünt.: 41
Son düzenleme:
S

Silinen üye 140777

Ziyaretçi
İskelet

İskeletler artık toz karın içinde 45 saniye yerine 20 saniye sonra sokak köpeğine dönüşüyor.

bunu tam anlamadım minecraft'a yeni canlı olarak sokak köpeği mi geldi?
 
S

sooply

Ziyaretçi
İskelet

İskeletler artık toz karın içinde 45 saniye yerine 20 saniye sonra sokak köpeğine dönüşüyor.

bunu tam anlamadım minecraft'a yeni canlı olarak sokak köpeği mi geldi?
1627655933865.png

Kullandığı kaynaktaki cümle sol tarafta, sağ taraftaki ise Google Çeviri. Yani https://minecraft.fandom.com/wiki/Bedrock_Edition_1.17.10 sayfasına sağ tıklanmış, Türkçeye çevir denilmiş ve kopyalanıp buraya atılmış. :D

Stray'i sokak köpeğine çevirmiş. Stray dediğimiz ise aşağıdaki yaratıktır.

Stray_Aiming_JE2_BE4.png
 

_Flukzy

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

furkancan#1000

Katılım
5 Haziran 2021
Mesajlar
157
Elmaslar
173
Puanlar
2.335
Yaş
18
Yer
Hatay | Antakya
Minecraft
xWity
Kullandığı kaynaktaki cümle sol tarafta, sağ taraftaki ise Google Çeviri. Yani https://minecraft.fandom.com/wiki/Bedrock_Edition_1.17.10 sayfasına sağ tıklanmış, Türkçeye çevir denilmiş ve kopyalanıp buraya atılmış. :D

Stray'i sokak köpeğine çevirmiş. Stray dediğimiz ise aşağıdaki yaratıktır.

Stray canavarının gerçek adını bilmediğim için, orayı elleyemedim. Referans linkinde stray yazdığını biliyorum.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı