Options:
p: &6&lSKRIPT &e»
on join:
if {ayar::%player%} isn't set:
set {Rutbe::%player%} to "Jandarma"
set {SonrakiRutbe::%player%} to "Polis"
set {IstenenOldurme::%player%} to 100
set {Oldurme::%player%} to 0
Command /Rütbe [<Text>] [<offlineplayer>] [<int>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
send "{@p} &e/Rütbe &7(&cBilgi&7,&cYardım&7)"
stop
if arg 1 is "Bilgi":
send "{@p} &aŞuanki öldürme: &f%{Oldurme::%player%}%"
send "{@p} &aŞuanki rütben: &f%{Rutbe::%player%}%"
send "{@p} &aSıradaki rütbe: &f%{SonrakiRutbe::%player%}%"
send "{@p} &aSıradaki rütbe için gerekli öldürme: &f%{IstenenOldurme::%player%}%"
stop
if arg 1 is "Atla":
if {Rutbe::%player%} is "JÖH":
send "{@p} &aZaten en yüksek rütbedesın!"
stop
else:
if {Oldurme::%player%} < {IstenenOldurme::%player%}:
send "{@p} &c%{SonrakiRutbe::%player%}% Rütbesi için %{IstenenOldurme::%player%}% öldürme lazım!"
stop
else:
set {Rutbe::%player%} to {SonrakiRutbe::%player%}
send "{@p} &eTebrikler!"
send "{@p} &aRütbe atladın! Artık rütben: &f%{Rutbe::%player%}%"
if {Rutbe::%player%} is "Polis":
set {SonrakiRutbe::%player%} to "Asker"
set {IstenenOldurme::%player%} to 200
stop
else if {Rutbe::%player%} is "Asker":
set {SonrakiRutbe::%player%} to "Özel Harekat"
set {IstenenOldurme::%player%} to 300
stop
else if {Rutbe::%player%} is "Özel Harekat":
set {SonrakiRutbe::%player%} to "PÖH"
set {IstenenOldurme::%player%} to 400
stop
else if {Rutbe::%player%} is "PÖH":
set {SonrakiRutbe::%player%} to "JÖH"
set {IstenenOldurme::%player%} to 500
stop
if arg 1 is "Sıfırla":
if player don't have permission "rutbe.sıfırla":
send "{@p} &cYetkin yok!"
stop
else:
if arg 2 is not set:
send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin."
stop
else:
set {_Sifirlanan} to arg 2
set {Rutbe::%arg 2%} to "Jandarma"
set {SonrakiRutbe::%arg 2%} to "Polis"
set {IstenenOldurme::%arg 2%} to 100
set {Oldurme::%arg 2%} to 0
send "{@p} &cRütbeniz sıfırlandı!" to {_Sifirlanan}
send "{@p} &5%arg 2% &coyuncunun rütbesi sıfırlandı."
on death of player:
if attacker is a player:
if attacker's name is not "%victim%":
add 1 to {Oldurme::%attacker%}
send "{@p} &e+1 öldürme kazandınız!" to attacker