- Katılım
- 25 Haziran 2021
- Mesajlar
- 14
- Elmaslar
- 1
- Puanlar
- 335
- Yaş
- 23
- Minecraft
- NK_Maestro
command /aranan:
trigger:
open virtual chest inventory named "&8Aranan:" to player
set {_slot} to 10
loop players:
set {_player} to loop-player
metadata tag "araniyor" of {_player} is set:
format gui slot {_slot} of player with (skull of {_player}) named "&b%{_player}%" with lore "|| &8| &fÖdül: &e$%metadata tag ""araniyor"" of {_player}%"
set {_slot} to {_slot} + 1
command /araniyor <player> <integer>:
trigger:
player is op:
if (balance of arg-1) - arg-2 <= 0:
send "&cOyuncunun yeterince parası yok artık borçlu :D"
remove arg-2 from balance of arg-1
set metadata tag "araniyor" of arg-1 to arg-2
send "&d%arg-1% &7oyuncu artık aranıyor bedeli: &e$%arg-2%" to player
on death of player:
metadata tag "araniyor" of victim is set:
attacker is an player:
add (metadata tag "araniyor" of victim) to balance of attacker
send "&f%attacker% &7tarafından &c%victim% &7öldürüldü! &fÖdül: &e$%metadata tag ""araniyor"" of victim%" to players
delete metadata tag "araniyor" of victim
hocam elinize sağlık birde /aranan sil issim gibi birşey yapma şansımız varmıKusura bakmayın görmedim parasının gitmesini hemen düzeletiyorum..
command /aranan:
trigger:
open virtual chest inventory named "&8Aranan:" to player
set {_slot} to 10
loop players:
set {_player} to loop-player
metadata tag "araniyor" of {_player} is set:
format gui slot {_slot} of player with (skull of {_player}) named "&b%{_player}%" with lore "|| &8| &fÖdül: &e$%metadata tag ""araniyor"" of {_player}%"
set {_slot} to {_slot} + 1
command /araniyor <player> <integer>:
trigger:
player is op:
if metadata tag "araniyor" of arg-1 is set:
add (metadata tag "araniyor" of arg-1) to balance of arg-1
send "%arg-1% silindi ve oyuncunun heabına para eklendi." to player
delete metadata tag "araniyor" of arg-1
else metadata tag "araniyor" of arg-1 isn't set:
if (balance of arg-1) - arg-2 <= 0:
send "&cOyuncunun yeterince parası yok artık borçlu :D"
remove arg-2 from balance of arg-1
set metadata tag "araniyor" of arg-1 to arg-2
send "&d%arg-1% &7oyuncu artık aranıyor bedeli: &e$%arg-2%" to player
on death of player:
metadata tag "araniyor" of victim is set:
attacker is an player:
add (metadata tag "araniyor" of victim) to balance of attacker
send "&f%attacker% &7tarafından &c%victim% &7öldürüldü! &fÖdül: &e$%metadata tag ""araniyor"" of victim%" to players
delete metadata tag "araniyor" of victim