- Katılım
- 19 Mart 2021
- Mesajlar
- 92
- Elmaslar
- 15
- Puanlar
- 145
- Yaş
- 26
every 5 minutes:
oylama()
function oylama():
set {gg::oylama} to true
broadcast ""
broadcast " &8[&aOylama&8]"
broadcast ""
broadcast "&fGece veya gündüz olması için oy kullanmanız gerekmekte. Aşağıdan kullanabilirsiniz. 1 dakika sonra sonuçlanıcak."
broadcast ""
loop all players:
send json "&a[Gündüz]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gündüz için oy ver." run "/gündüz" to loop-player
send json "&a[Gece]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gece için oy ver." run "/gece" to loop-player
wait 1 minutes
oylamaSonuc()
function oylamaSonuc():
delete {gg:oylama}
delete {oylama::gunduz}
delete {oylama::gece}
if {oylama::gece} > {oylama::gunduz}:
execute console command "time set night"
broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gece &folmasına karar verildi."
stop
else if {oylama::gunduz} > {oylama::gece}:
execute console command "time set day"
broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gündüz &folmasına karar verildi."
stop
command /gündüz:
trigger:
if {gg::oylama} is true:
if {gg:oylama::%player%} is false:
send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!"
add 1 to {oylama::gunduz}
set {gg::oylama::%player%} to true
else:
send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
command /gece:
trigger:
if {gg::oylama} is true:
if {gg:oylama::%player%} is false:
send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!"
add 1 to {oylama::gece}
set {gg::oylama::%player%} to true
else:
send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
istedigim böyle degil gece oldu ya oylama olucak sabah olsunmu diyeJavaScript:every 5 minutes: oylama() function oylama(): set {gg::oylama} to true broadcast "" broadcast " &8[&aOylama&8]" broadcast "" broadcast "&fGece veya gündüz olması için oy kullanmanız gerekmekte. Aşağıdan kullanabilirsiniz. 1 dakika sonra sonuçlanıcak." broadcast "" loop all players: send json "&a[Gündüz]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gündüz için oy ver." run "/gündüz" to loop-player send json "&a[Gece]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gece için oy ver." run "/gece" to loop-player wait 1 minutes oylamaSonuc() function oylamaSonuc(): delete {gg:oylama} delete {oylama::gunduz} delete {oylama::gece} if {oylama::gece} > {oylama::gunduz}: execute console command "time set night" broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gece &folmasına karar verildi." stop else if {oylama::gunduz} > {oylama::gece}: execute console command "time set day" broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gündüz &folmasına karar verildi." stop command /gündüz: trigger: if {gg::oylama} is true: if {gg:oylama::%player%} is false: send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!" add 1 to {oylama::gunduz} set {gg::oylama::%player%} to true else: send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın." command /gece: trigger: if {gg::oylama} is true: if {gg:oylama::%player%} is false: send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!" add 1 to {oylama::gece} set {gg::oylama::%player%} to true else: send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
Yaptım ancak test etmeye vaktim yoktu, SkQuery gerekmektedir json için. Hata varsa dönüş yaparsan çözeriz.
istedigim böyle degil gece oldu ya oylama olucak sabah olsunmu diye
at 19:00:
oylama()
function oylama():
set {gg::oylama} to true
broadcast ""
broadcast " &8[&aOylama&8]"
broadcast ""
broadcast "&fGece veya gündüz olması için oy kullanmanız gerekmekte. Aşağıdan kullanabilirsiniz. 1 dakika sonra sonuçlanıcak."
broadcast ""
loop all players:
send json "&a[Gündüz]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gündüz için oy ver." run "/gündüz" to loop-player
send json "&a[Gece]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gece için oy ver." run "/gece" to loop-player
wait 1 minutes
oylamaSonuc()
function oylamaSonuc():
delete {gg:oylama}
delete {oylama::gunduz}
delete {oylama::gece}
if {oylama::gece} > {oylama::gunduz}:
execute console command "time set night"
broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gece &folmasına karar verildi."
stop
else if {oylama::gunduz} > {oylama::gece}:
execute console command "time set day"
broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gündüz &folmasına karar verildi."
stop
command /gündüz:
trigger:
if {gg::oylama} is true:
if {gg:oylama::%player%} is false:
send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!"
add 1 to {oylama::gunduz}
set {gg::oylama::%player%} to true
else:
send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
command /gece:
trigger:
if {gg::oylama} is true:
if {gg:oylama::%player%} is false:
send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!"
add 1 to {oylama::gece}
set {gg::oylama::%player%} to true
else:
send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
skQuery varmı?2 error
varskQuery varmı?
Tıkla bunuda scripts klasörüne atarmısınız.
gine 2 error o json ile bunu yaptımJavaScript:at 19:00: oylama() function oylama(): set {gg::oylama} to true broadcast "" broadcast " &8[&aOylama&8]" broadcast "" broadcast "&fGece veya gündüz olması için oy kullanmanız gerekmekte. Aşağıdan kullanabilirsiniz. 1 dakika sonra sonuçlanıcak." broadcast "" loop all players: send json "&a[Gündüz]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gündüz için oy ver." run "/gündüz" to loop-player send json "&a[Gece]" styled gray tooltip "&fTıkla ve gece için oy ver." run "/gece" to loop-player wait 1 minutes oylamaSonuc() function oylamaSonuc(): delete {gg:oylama} delete {oylama::gunduz} delete {oylama::gece} if {oylama::gece} > {oylama::gunduz}: execute console command "time set night" broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gece &folmasına karar verildi." stop else if {oylama::gunduz} > {oylama::gece}: execute console command "time set day" broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gündüz &folmasına karar verildi." stop command /gündüz: trigger: if {gg::oylama} is true: if {gg:oylama::%player%} is false: send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!" add 1 to {oylama::gunduz} set {gg::oylama::%player%} to true else: send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın." command /gece: trigger: if {gg::oylama} is true: if {gg:oylama::%player%} is false: send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!" add 1 to {oylama::gece} set {gg::oylama::%player%} to true else: send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
gine 2 error o json ile bunu yaptım
at 19:00:
oylama()
function oylama():
set {gg::oylama} to true
broadcast ""
broadcast " &8[&aOylama&8]"
broadcast ""
broadcast "&fGece veya gündüz olması için oy kullanmanız gerekmekte. Aşağıdan kullanabilirsiniz. 1 dakika sonra sonuçlanıcak."
broadcast ""
broadcast "&a[Gündüz] &f/gündüz"
broadcast "&a[Gece] &f/gece"
broadcast ""
wait 1 minutes
oylamaSonuc()
function oylamaSonuc():
delete {gg:oylama}
delete {oylama::gunduz}
delete {oylama::gece}
if {oylama::gece} > {oylama::gunduz}:
execute console command "time set night"
broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gece &folmasına karar verildi."
stop
else if {oylama::gunduz} > {oylama::gece}:
execute console command "time set day"
broadcast "&8[&aOylama&8] &fOylama sonuçlandı ve &2Gündüz &folmasına karar verildi."
stop
command /gündüz:
trigger:
if {gg::oylama} is true:
if {gg:oylama::%player%} is false:
send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!"
add 1 to {oylama::gunduz}
set {gg::oylama::%player%} to true
else:
send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
command /gece:
trigger:
if {gg::oylama} is true:
if {gg:oylama::%player%} is false:
send "&8[&aOylama&8] &fOyun alındı!"
add 1 to {oylama::gece}
set {gg::oylama::%player%} to true
else:
send "&8[&aOylama&8] &fOy kullanmışsın."
"at 19:00:" kısmını istediğiniz Minecraft saatine ayarlayın.daha gece olmadan oylama yapıyor gece oldutan sonra istiyorum
otomatik kendisi gece oluyor hangi saattde oldugunu nasıl anlarım"at 19:00:" kısmını istediğiniz Minecraft saatine ayarlayın.