Sol Reklam

Bulundu AT ÇAĞIRMA VE ÇAĞIRILAN ATA DİREK BİNME

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

metehan12321

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
150
Elmaslar
41
Puanlar
13.625
Yaş
23
/atçağır yazınca oyuncunun altına bir at gelsin ve ata direk binmiş olsun istediğim şey bu
 

Atlas

Creeper Evimi Patlattı

Discord:

Atlas Gencer#0492

Katılım
22 Aralık 2020
Mesajlar
382
Elmaslar
626
Puanlar
2.750
Yaş
21
Yer
İzmir
Minecraft
Atlas
Twitter
@AtlasGencer
Kod:
on leftclick with book:
    if name of player's tool is "&6At Kitabi":
        if {AT.%player%} is not set:
            spawn a horse at player
            equip the spawned horse with a saddle
            equip the spawned horse with a diamond horse armour
            set spawned horse's name to "&6%player%"
            set {AT.%player%} to true
            stop
        if {AT.%player%} is false:
            spawn a horse at player
            equip the spawned horse with a saddle
            equip the spawned horse with diamond horse armour
            set spawned horse's name to "&6%player%"
            set {AT.%player%} to true
            stop
        if {AT.%player%} is true:
            send "&6Zaten at cagirmissin geri yollamak icin kitaba sag tikla."
            stop
    
on rightclick with book:
    if name of player's tool is "&6At Kitabi":
        if {AT.%player%} is true:
            loop all horses:
                display name of loop-entity is "&6%player%"
                kill loop-entity
                set {AT.%player%} to false
                stop
        if {AT.%player%} is false:
            send "&6At cagirmak icin kitaba sol tikla."
            stop

on damage:
    if victim is a horse:
        if victim's name is set:
            if attacker is player:
                send "&6Sahibi olan bir ata vuramazsin" to attacker
                cancel event
            else:
                cancel event

on death of horse:
    if victim's name is set:
        clear drops
    
command /at [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "kitap":
            give 1 book named "&6At Kitabi" to player
        if arg 1 is "bug":
            delete {AT.%player%}
            loop all horses:
                display name of loop-entity is "&6%player%"
                kill loop-entity     
        if arg 1 is not set:
            send "&6/at kitap 1 tane at kitabi verir." to player
            send "&6/at bug Olusan bugu duzeltir" to player
 

metehan12321

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
150
Elmaslar
41
Puanlar
13.625
Yaş
23
Teşekkürler. Konu kilit.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı