Sol Reklam
Sağ Reklam

Çözüldü ASkyBlock uyumlu rütbe skripti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Rahmi Can Yılmaz

Koruma 1, Keskinlik 3

Discord:

kashiandwazaki

Katılım
30 Mayıs 2016
Mesajlar
962
Elmaslar
670
Puanlar
15.425
Yer
BURSA
Minecraft
iRahmiCan
Arkadaşlar bugsuz,optimizasyonlu adadan ayrılnca default perme atan bir rütbe skripti arıyorum.
Ek özelliğe falan gerek yok sadece ada leveli ile rütbe atlanacak.
İyi forumlar dilerim,yardımcı olan herkese teşekkürler.
 

_OnePage_

Işık + Taş = Işıktaşı

Discord:

OnePage#1881

Katılım
16 Ocak 2020
Mesajlar
1.228
Elmaslar
838
Puanlar
8.575
Minecraft
_OnePage_
Arkadaşlar bugsuz,optimizasyonlu adadan ayrılnca default perme atan bir rütbe skripti arıyorum.
Ek özelliğe falan gerek yok sadece ada leveli ile rütbe atlanacak.
İyi forumlar dilerim,yardımcı olan herkese teşekkürler.
2 dk foruma bakarsan bulabilirsin daha öncede böyle konular açıldı
 

Rahmi Can Yılmaz

Koruma 1, Keskinlik 3

Discord:

kashiandwazaki

Katılım
30 Mayıs 2016
Mesajlar
962
Elmaslar
670
Puanlar
15.425
Yer
BURSA
Minecraft
iRahmiCan
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi
Kod:
options:

function contains(l: objects,o: object) :: boolean:
    loop {_l::*}:
        loop-value is {_o}:
            return true
    return false

function yeterli(p: player) :: boolean:
    set {_id} to {rutbeid.%{_p}%} + 1
    set {_name} to {list::%{_id}%}
    set {_price} to "%{%{_name}%.para}%" parsed as integer
    set {_exp} to "%{%{_name}%.exp}%" parsed as integer
    set {_mobkill} to "%{%{_name}%.MobKill}%" parsed as integer
    set {_ada} to "%{%{_name}%.adaLeveli}%" parsed as integer
    {_p}'s money >= {_price}:     
        level of {_p} >= {_exp}:
            {MobKill.%{_p}%} >= {_mobkill}:
                {PlayerKill.%{_p}%} >= {%{_name}%.PlayerKill}:
                    {SkyBlockLevel} is "true":
                        asb {_p}'s island level >= {_ada}:
                            execute console command "money take %{_p}% %{_price}%"
                            remove {_exp} from {_p}'s level
                        else:
                            send "%asb {_p}'s island level%" to {_p}
                            send "%{%{_name}%.adaLeveli}%" to {_p}
                    else:
                        return true
    return false
 
function rankUp(p: player):
    set {_id} to {rutbeid.%{_p}%} + 1
    set {_rank} to {list::%{_id}%}
    add 1 to {rutbeid.%{_p}%}
    set {_local} to {RutbeAtlamaMesaji}
    {GroupEklentisi} is "GroupManager":
        execute console command "manuadd %{_p}% %{%{_rank}%.grupAdi}%"
    else if {GroupEklentisi} is "PermissionEx":
        execute console command "pex group %{%{_rank}%.grupAdi}% user add %{_p}%"
    else:
        send "&6Config.yml GrupEklentisi Ayarı Hatalı!" to console
        exit
    replace all "<player>" with "%{_p}%" in {_local}
    replace all "<rank>" with "%{_rank}%" in {_local}
    send "%{_local}%" to {_p}
function getIDByName(str:text) :: text:
    set {_i} to 0
    loop {list::*}:
        "%loop-value%" is "%{_str}%":
            return "%{_i}%"
        add 1 to {_i}
    return "null"
function resetVariables(t : integer):
    set {_temp} to "para exp MobKill PlayerKill adaLeveli grupAdi"
    set {_liste::*} to split {_temp} at " "
    loop {list::*}:
        loop {_liste::*}:
            delete {%loop-value-1%.%loop-value-2%}
    delete {RutbeAtlamaMesaji}
    delete {YetersizKosulMesaji}
    delete {MaksimumRutbe}
    delete {VarsayilanGrup}
    delete {list::*}
on join:
    {rutbeid.%player%} isn't set:
        set {rutbeid.%player%} to 0
    {MobKill.%player%} isn't set:
        set {MobKill.%player%} to 0
    {PlayerKill.%player%} isn't set:
        set {PlayerKill.%player%} to 0
on script load:
    file "plugins\CRankSK" doesn't exists:
        create folder "plugins/CRankSK/"
    file "plugins\CRankSK\config.yml" doesn't exists:
        send "olusuyor" to console
        create file "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "RutbeAtlamaMesaji: &6Tebrikler <player> ! Yeni Rutben <rank>" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "YetersizKosulMesaji: '&c<rank> &6Rutbesine atlamak icin gerekli seylere sahip degilsin.'" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "MaksimumRutbe: '&cZaten Son Rutbedesin!'" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "VarsayilanGrup: Oyuncu " to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "SkyBlockLevel: false " to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "GroupEklentisi: GroupManager" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "ranklar:" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "  SkyLord:" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "    adaLeveli: 1000" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "    grupAdi: SkyLord" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "    para: 5000" to "plugins/CRankSK/config.yml"
        wf "    exp: 50" to "plugins/CRankSK/config.yml"
    resetVariables(1)
    set {SkyBlockLevel} to single value "SkyBlockLevel" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    set {GroupEklentisi} to single value "GroupEklentisi" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    set {RutbeAtlamaMesaji} to coloured value "RutbeAtlamaMesaji" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    set {YetersizKosulMesaji} to coloured value "YetersizKosulMesaji" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    set {MaksimumRutbe} to coloured value "MaksimumRutbe" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    set {VarsayilanGrup} to coloured value "VarsayilanGrup" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    set {list::*} to configuration section "ranklar" get of "plugins/CRankSK/config.yml"
    set {_size} to size of {_list::*}
    set {_temp} to "para exp MobKill PlayerKill adaLeveli grupAdi"
    set {_liste::*} to split {_temp} at " "
    loop {list::*}:
        loop {_liste::*}:
            set {%loop-value-1%.%loop-value-2%} to single value "ranklar.%loop-value-1%.%loop-value-2%" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
            {%loop-value-1%.%loop-value-2%} isn't set:
                set {%loop-value-1%.%loop-value-2%} to 0
    set {list::0} to  single value "VarsayilanGrup" get of "plugins\CRankSK\config.yml"
    send "%{list::*}%" to console
on death:
    attacker is player
    victim is player:
        add 1 to {PlayerKill.%attacker%}
    else:
        add 1 to {MobKill.%attacker%}
command /rankup:
    aliases: /rutbeatla
    permission: rankup
    trigger:
        set {_id} to {rutbeid.%player%} + 1
        set {_rank} to {list::%{_id}%}
        {rutbeid.%player%} is size of {list::*}-1:
            set {_local} to {MaksimumRutbe}
            replace all "<player>" with "%player%" in {_local}
            replace all "<rank>" with "%{_rank}%" in {_local}
            send "%{_local}%"
            stop
        yeterli(player):
            rankUp(player)
        else:
            set {_local} to {YetersizKosulMesaji}
            replace all "<rank>" with "%{_rank}%" in {_local}
            replace all "<player>" with "%player%" in {_local}
            send "%{_local}%"
command /rutbelistesi:
    permission: rutbe.liste
    trigger:
        loop {list::*}:
            send "&6%loop-value%"
command /rutbebilgi <text>:
    permission: rutbe.bilgi
    aliases: rankbilgi
    usage: &c/rutbebilgi <rutbe>
    trigger:
        arg 1 is {VarsayilanGrup}:
            send "&cBu rütbe varsayılan rütbedir!" to player
            stop
        set {_i} to getIDByName(arg-1)
        set {_rank} to {list::%{_i}%}
        {%{_rank}%.para} isn't 0:
            send "&6Gereken Para : &c %{%{_rank}%.para}%"
        {%{_rank}%.exp} isn't 0:
            send "&6Gereken Level : &c %{%{_rank}%.exp}%"
        {%{_rank}%.MobKill} isn't 0:
            send "&6Gereken Mob Öldürme : &c %{%{_rank}%.MobKill}%"
        {%{_rank}%.PlayerKill} isn't 0:
            send "&6Gereken Oyuncu Öldürme : &c %{%{_rank}%.PlayerKill}%"
        {%{_rank}%.adaLeveli} isn't 0:
            send "&6Gereken Ada Leveli : &c %{%{_rank}%.adaLeveli}%"
command /rankbelirle <player> <text>:
    permission: admin
    permission message: Bu komutu kullanamazsın!
    trigger:
        contains({list::*},arg-2) is false:
            send "&cBöyle bir rank yok !"
            stop
        set {_id} to getIDByName(arg-2)
        set {rutbeid.%arg-1%} to {_id}
        {GroupEklentisi} is "GroupManager":
            execute console command "manuadd %{_p}% %{%{_rank}%.grupAdi}%"
            send "&6Rank %arg-2% olarak değiştirildi." to player
            send "&6Rank'ın %arg-2% olarak değiştirildi." to arg 1
        else if {GroupEklentisi} is "PermissionEx":
            execute console command "pex group %{%{_rank}%.grupAdi}% user add %{_p}%"
            send "&6Rank %arg-2% olarak değiştirildi." to player
            send "&6Rank'ın %arg-2% olarak değiştirildi." to arg 1
command /bilgiler [<text="%player%">]:
    permission: oyuncu
    trigger:
        set {_p} to "%arg-1%" parsed as player
        send "&6Mob Öldürmen= %{MobKill.%{_p}%}%" to {_p}
        send "&6Oyuncu Öldürmen= %{PlayerKill.%{_p}%}%" to {_p}
        send "&6Rütben= %{list::%{rutbeid.%{_p}%}%}%" to {_p}
 

_OnePage_

Işık + Taş = Işıktaşı

Discord:

OnePage#1881

Katılım
16 Ocak 2020
Mesajlar
1.228
Elmaslar
838
Puanlar
8.575
Minecraft
_OnePage_

Rahmi Can Yılmaz

Koruma 1, Keskinlik 3

Discord:

kashiandwazaki

Katılım
30 Mayıs 2016
Mesajlar
962
Elmaslar
670
Puanlar
15.425
Yer
BURSA
Minecraft
iRahmiCan

_OnePage_

Işık + Taş = Işıktaşı

Discord:

OnePage#1881

Katılım
16 Ocak 2020
Mesajlar
1.228
Elmaslar
838
Puanlar
8.575
Minecraft
_OnePage_
Reisim senin önerin yokmu ?
yiğitin attığını kullanabilirsin eğer o istediğin değilse şöyle küçük bir skriptim var
Kod:
function rankup(p:player,gerekenseviye:number,rütbe:text):
    group of {_p} isn't "%{_rütbe}%":
    asb {_p}'s island level >= {_gerekenseviye}:
        send "&2Rankup Başarılı" to {_p}
        execute console command "manuadd %{_p}% %{_rütbe}%"
command /rankup:
    trigger:
        rankup(player,100,"SkyLord")
 
M

Minesyum

Ziyaretçi
yiğitin attığını kullanabilirsin eğer o istediğin değilse şöyle küçük bir skriptim var
Kod:
function rankup(p:player,gerekenseviye:number,rütbe:text):
    group of {_p} isn't "%{_rütbe}%":
    asb {_p}'s island level >= {_gerekenseviye}:
        send "&2Rankup Başarılı" to {_p}
        execute console command "manuadd %{_p}% %{_rütbe}%"
command /rankup:
    trigger:
        rankup(player,100,"SkyLord")
Reis kod harika. İşimize yarıyacak.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı