command /bölgeayarla:
trigger:
if player is op:
send "&eBaşarılı" to player
set {bolge} to player's location
every second:
set {_sayi} to 0
loop all players in radius 4 of {bolge}:
set {_oyuncu} to loop-player
add 1 to {_sayi}
if {_sayi} is 1:
give 1 diamond to {_oyuncu}
Komutu kullandıktan sonra bişey olmuyor.Benim tam olarak istediğim x isimli bir wg bölgesinde 1 kişi varsa elmas versin 1 den fazla kişi varsa hiçbir şey vermesinBu skripti dener misiniz?Kod:command /bölgeayarla: trigger: if player is op: send "&eBaşarılı" to player set {bolge} to player's location every second: set {_sayi} to 0 loop all players in radius 4 of {spawn}: set {_oyuncu} to loop-player add 1 to {_sayi} if {_sayi} is 1: give 1 diamond to {_oyuncu}
on region enter:
wait 10 tick
if "%region at player%" contains "x":
send "Bölgeye giriş yaptın. Burada durursan elmas kazanacaksın."
on region exit:
if "%region at player%" contains "x":
send "Bölgeden çıkış yaptın."
every 1 second:
set {_sayi} to 0
loop all players:
if "%region at loop-player%" contains "x":
set {_oyuncu} to loop-player
add 1 to {_sayi}
if {_sayi} is 1:
give 1 diamond to {_oyuncu}
Çok teşekkürler gerçekten çalıştı.Son bir şey rica edebilir miyim acaba ? Eğer bölgede 1 den fazla kişi varsa bunlara 'Kazanamazsın' mesajı gitsin.Şimdiden teşekkürler.Yukarıdaki skript hata vermiyordu fakat sanırım sürüm nedeniyle çalışmadı. Bu yeni attığım skripti denedim ve çalıştı. Sen de dener misin?Kod:on region enter: wait 10 tick if "%region at player%" contains "x": send "Bölgeye giriş yaptın. Burada durursan elmas kazanacaksın." on region exit: if "%region at player%" contains "x": send "Bölgeden çıkış yaptın." every 1 second: set {_sayi} to 0 loop all players: if "%region at loop-player%" contains "x": set {_oyuncu} to loop-player add 1 to {_sayi} if {_sayi} is 1: give 1 diamond to {_oyuncu}
Denedikten sonra geri dönüş yaparsan sevinirim.
Çok teşekkürler gerçekten çalıştı.Son bir şey rica edebilir miyim acaba ? Eğer bölgede 1 den fazla kişi varsa bunlara 'Kazanamazsın' mesajı gitsin.Şimdiden teşekkürler.
on region enter:
wait 10 tick
if "%region at player%" contains "x":
send "Bölgeye giriş yaptın. Burada durursan elmas kazanacaksın."
on region exit:
if "%region at player%" contains "x":
send "Bölgeden çıkış yaptın."
every 1 second:
set {_sayi} to 0
loop all players:
if "%region at loop-player%" contains "x":
set {_oyuncu} to loop-player
add 1 to {_sayi}
if {_sayi} is 1:
give 1 diamond to {_oyuncu}
else:
if {_sayi} is bigger than 0:
loop all players:
if "%region at loop-player%" contains "x":
send "Kazanamadın" to loop-player
on region enter:
if "%region at player%" is "region ismi":
add 1 to {oyuncu::%region at player%}
while "%region at player%" is "region ismi":
{oyuncu::%region at player%} is 1
give 1 to player
on region exit:
if "%region at player%" is "region ismi":
remove 1 from {oyuncu::%region at player%}