Tüm dünyayı su olarak ayarla en başta, sonra oluşturduğun herhangi bir değişkene bir location tanı, her yeni bir oyuncu /komut yazdığında eğer kendi kubbesi varsa oraya ışınlansın, yoksa location değişkenine 50 daha ekleyip oyuncuyu en son açılan kubbenin 50 blok ilerisine ışınla ayrıca {kubbeortasi::%player%} yi oyuncunun ışınlandığı yer olarak belirle. Hsphere komutunu "as op" şeklinde çalıştırmasını sağla oyuncunun ve kubbe büyüklüğü diye bir değişken oluşturup bunu oyuncunun kubbesinin hsphere komutundaki büyüklüğü kadar ayarla. Örneğin: set {kubbe::%player%} to 5 şeklinde ayarla. Oyuncu kubbesini büyülteceği zaman oyuncuyu adanın tam ortasına ışınla (daha önce {kubbeortasi::%player%} olarak belirlediğin yere) ve hsphere komutunu kullanarak {kubbe::%player%} büyüklüğündeki bir alanı "0" olarak değiştir (yani o alanı sil). Sonrasında {kubbe::%player%} kısmını 6 yap ve oyuncuya tekrar "as op" şeklinde hsphere komutu kullandır.
Fikrin güzel, başarılar dilerim.