Sol Reklam

Çözüldü Skript Yardım (Ayrıntı Konuda)

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
Şimdi şöyle mesela örnek geçiyorum
Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
        if arg-1 is "ornekler" or "goster" or "bak":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
burda disk tasarrufu için arg-1 is not set ile arg-1 is "ornek" kodunu nasıl tek kod yaparım yanı şu gibi

Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is not set or arg-1 is "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
@Mrtol @DjuitieTR
@SkripTR @yavuzkel
 
Son düzenleme:

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor
Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if arg is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
 

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if arg is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
hocam hemen deniyorum bi de şunu sorabilir miyim:ya mesela warp menüsü açıyorum en üst tsatırdaki 9 slota stained glass pane koyucam her slot için teker teker yazmam gerekli mi yoksa TuSKe ile nasıl tek satırlık kod ile yapabilirim ? mesela between slot 0 to 8 falan şeklinde yapılabilir mi nasıl yapılır

@Mrtol (tahminimce yardımcı olabilirsin ?)
 

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor
Kod:
command Deneme:
    trigger:
        open virtual chest with size 6 named "Deneme" to player
        set {_sayı} to 0
        loop 9 times:
            format gui slot {_sayı} of player with stone named " " to nothing
            add 1 to {_sayı}


Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if arg is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player

Düzeltiyorum

Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
 
Son düzenleme:

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
Kod:
command Deneme:
    trigger:
        open virtual chest with size 6 named "Deneme" to player
        set {_sayı} to 0
        loop 9 times:
            format gui slot {_sayı} of player with stone named " " to nothing
            add 1 to {_sayı}




Düzeltiyorum

Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
3 tane argument li skriptte kullanıcam bunu %arg-1% şeklinde yazsam olur değil mi
 

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
Kod:
command Deneme:
    trigger:
        open virtual chest with size 6 named "Deneme" to player
        set {_sayı} to 0
        loop 9 times:
            format gui slot {_sayı} of player with stone named " " to nothing
            add 1 to {_sayı}




Düzeltiyorum

Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
loop 9 times tamam sonraki satırda itemler olacak teker teker yazarım sonraki satıra yine aynı şeyi yapmam gerekiyor onu nasıl yaparım ? Set {_sayi} to 0
Set {_sayi2} to 18
Sey {_sayi3} to 36 şeklinde mi yapmalıyım ?
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

zahmet verdim kb skriptten ÇOK anlamıyorum
 

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor
loop 9 times tamam sonraki satırda itemler olacak teker teker yazarım sonraki satıra yine aynı şeyi yapmam gerekiyor onu nasıl yaparım ? Set {_sayi} to 0
Set {_sayi2} to 18
Sey {_sayi3} to 36 şeklinde mi yapmalıyım ?
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

zahmet verdim kb skriptten ÇOK anlamıyorum

Evet :)
 

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if arg is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
hocam olmuyor /ornek yazıyorum hiçbir şey olmuyor ?
 

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor
hocam olmuyor /ornek yazıyorum hiçbir şey olmuyor ?

if arg is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":

if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
 

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
if arg is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":

if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
evet? olmuyor
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

Kod:
[19:16:38 ERROR]: Can't compare '%arg%' with a text (deneme.sk, line 3: if %arg% is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":')
 

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor
evet? olmuyor
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

Kod:
[19:16:38 ERROR]: Can't compare '%arg%' with a text (deneme.sk, line 3: if %arg% is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":')


"%arg%" Tırnakları Unutuyorsun
:bgtr:
Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
:yemek:​
 

AysuD.

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
37
Elmaslar
1
Puanlar
0
Yaş
28
"%arg%" Tırnakları Unutuyorsun
:bgtr:
Kod:
command /ornek [<text>]:
    trigger:
        if "%arg%" is "<none>" or "ornekler" or "bak" or "gor":
            open chest with 1 row named "&aOrnekler" to player
:yemek:​
loop komutu yerine koymak istediğim slotlara item koysam kalan slotların hepsi glasspane olsa (size göre stone)
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

loop komutu yerine koymak istediğim slotlara item koysam kalan slotların hepsi glasspane olsa (size göre stone)
hocam {_sayi} kullanmadan slot between 0 to 9 vb. şekilde nasıl yapabilirim
@Mrtol
 
Son düzenleme:

DjuitieTR | oSoloTurk

Creeper Evimi Patlattı
Katılım
24 Nisan 2016
Mesajlar
390
Elmaslar
380
Puanlar
11.525
loop 54 times:
format gui slot (loop-number - 1) of player with stone to nothing
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı